Maar daar vast geen broodjes bij. Dát maakt het verschil.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Ik zoek op 'wedstrijd hotdog eten' en meteen de eerste link verwijst naar een vrouwtje van 45 kilo uit Philadelphia dat in 12 minuten tijd 36 van die dingen naar binnen stouwde. Kijk dát is nog eens ontbijten.
En waarom heb ik daar nou geen goed gevoel over..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we dat te zien vandaag, als Alsido tenminste alle draadjes en stekkertjes op de juiste plek kan krijgen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Ik zoek op 'wedstrijd hotdog eten' en meteen de eerste link verwijst naar een vrouwtje van 45 kilo uit Philadelphia dat in 12 minuten tijd 36 van die dingen naar binnen stouwde. Kijk dát is nog eens ontbijten.
Alsido loopt op zijn dooie gemakkie met zijn handen in zijn zakken. Gaat 'm niet worden vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef spuitje het volgende:
Met een beetje goede wil krijgt Alsido dat ook nog wel weer voor elkaar
Afdeling kwijtmaken is Liesbethquote:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.
Er kwam weer een aantal a-artiesten niet opdagen, dus heeft Johan zelf de gaten opgevuld met een aantal van zijn tophits.
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
O ja was hele Liesbeth vergeten, natuurlijk , schaam me diep, heel diep, hoe durf ik Alsido hier de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afdeling kwijtmaken is Liesbeth
Jullie zijn mietjes, echt, jullie hebben heel wat gemist, Winnetou met zijn gitaar, en vooral Zanger Petro de Uitsmijter, die was echt weergaloos, Top Entertament, Prachtige stem, Mooie liedjes en vooral zijn Teksten, en natuurlijk niet te vergeten zijn eigen Nummertje, **Schatje Ik Kom**quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chat
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom kekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Die kneuzenkermis op het open podium of bij Jaap op de bank ken ik nu ondertussen wel.
De leukste momenten vind ik nog die The Office momenten dat ze denken heel slim bezig te zijn. Maar ook daar moet ik steeds minder om lachen. Verzuurde haring die ik ben!
Cultuurbarbaar!quote:
Early adapter, early klaar ermee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom keken
Als dit jouw idee van cultuur is: GRAAG!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |