Afdeling kwijtmaken is Liesbethquote:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.
Er kwam weer een aantal a-artiesten niet opdagen, dus heeft Johan zelf de gaten opgevuld met een aantal van zijn tophits.
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
O ja was hele Liesbeth vergeten, natuurlijk , schaam me diep, heel diep, hoe durf ik Alsido hier de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afdeling kwijtmaken is Liesbeth
Jullie zijn mietjes, echt, jullie hebben heel wat gemist, Winnetou met zijn gitaar, en vooral Zanger Petro de Uitsmijter, die was echt weergaloos, Top Entertament, Prachtige stem, Mooie liedjes en vooral zijn Teksten, en natuurlijk niet te vergeten zijn eigen Nummertje, **Schatje Ik Kom**quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chat
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom kekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Die kneuzenkermis op het open podium of bij Jaap op de bank ken ik nu ondertussen wel.
De leukste momenten vind ik nog die The Office momenten dat ze denken heel slim bezig te zijn. Maar ook daar moet ik steeds minder om lachen. Verzuurde haring die ik ben!
Cultuurbarbaar!quote:
Early adapter, early klaar ermee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom keken
Als dit jouw idee van cultuur is: GRAAG!quote:
Bij "schatje ik kom" viel ik binnen en dacht ik nog dat ik hilariteit voelde opborrelen, maar helaas het was toch de Chinees van eerder op de avondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jullie zijn mietjes, echt, jullie hebben heel wat gemist, Winnetou met zijn gitaar, en vooral Zanger Petro de Uitsmijter, die was echt weergaloos, Top Entertament, Prachtige stem, Mooie liedjes en vooral zijn Teksten, en natuurlijk niet te vergeten zijn eigen Nummertje, **Schatje Ik Kom**
Lach maar, ze gaan er straks wel vandoor met de Nipkowschijf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van cultuur is: GRAAG!
Nou ik zeg het eerlijk, het Nummertje **Schatje ik Kom** vond ik echt het toppunt van de avond, en vooral met Mootie op de chat, we zaten hem maar op te hemelen hahaha, echt als het mijn vent was die Petro de Uitsmijter had hem met een baksteen ergens gedumpt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij "schatje ik kom" viel ik binnen en dacht ik nog dat ik hilariteit voelde opborrelen, maar helaas het was toch de Chinees van eerder op de avond
Zit jij op de goede chat? Ik zit weer op die tweede zonder mods.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
Er is weer geluid en chat, en Peter-N is er ook zag ik.
Criminelen zijn het dus ook nog.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lach maar, ze gaan er straks wel vandoor met de Nipkowschijf!
Oh dan kan je relluhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit jij op de goede chat? Ik zit weer op die tweede zonder mods.
Liever 7 broodjes frikadel dan 36 hotdogworstjes, maar ik vind het beide eigenlijk geen ideaal ontbijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar vast geen broodjes bij. Dát maakt het verschil.
een zekere Tom uit St Mietergestelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie heeft er gewonnen? En wat was het doel van de fricandellen wedstrijd?
Een beker winnen?
St. Mietersgestel!quote:
Ja, zoiets, ken al die dorpjes niet uit me hoofd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |