Echt hè, ik verheug me heul op deel 1000quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
999 alweer, damn wat gaan jullie snel
Staan er allang in hè. Muhehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp HIDIHO zijn stream werkt weer toppie
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
Ik red je wel weer hoor Ian.
Hier de linkjes.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
999 alweer, damn wat gaan jullie snel
quote:
Niet zo boos kijken hoor Cc, dit is nu echt Stream van de bovenste plank, Heerlijk live kijken naar **De Nationale Nederlandsche Frikandellen Context** (DNNFC).quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mietjes, 4,5 7 en 7,5 broodje.
Was bij een of ander radiostation in Brabant... Ja.. Brabant...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Gert het volgende:
Kut, gemist!!!
Marre.. frikadellen eten op de radio?
Of was dit speciaal voor de stream georganiseerd?
Ik zag nog net een glimp van de winnaar, met een mooie beker. Die krijgt vast een mooi plaatsje in de huiskamer. Altijd een gesreksonderwerp als er mensen op bezoek komen.
Ja, klote, niet gezien hoe Johan in 10 minuten anderhalf broodje zat te eten zonder verder iets te doen of te zeggen.quote:
4.5 in 10 minuten, nummer 3... dat kan elke lamlul met een beetje maaginhoud toch beter.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Gert het volgende:
Het was niet frikadellen PROPPEN hè, zo te lezen. Niet: binnen 10 minuten zoveel mogelijk naar binnen stouwen.
Maar gewoon lekker een frikadelletje oppeuzelen, en dan nog eentje, tot je geen honger meer hebt.
WAT EEN SPEKTAKEL MOET DAT GEWEEST ZIJN.
En dat heb ik gewoon gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Gert het volgende:
Het was niet frikadellen PROPPEN hè, zo te lezen. Niet: binnen 10 minuten zoveel mogelijk naar binnen stouwen.
Maar gewoon lekker een frikadelletje oppeuzelen, en dan nog eentje, tot je geen honger meer hebt.
WAT EEN SPEKTAKEL MOET DAT GEWEEST ZIJN.
Volgens mod Hansie is Alsido er mee bezig. Vraag mij niet waarmee.quote:
Gelukkig weet Alsido overal een beetje van. Een heel klein beetje en de rest doet ie gewoon alsofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens mod Hansie is Alsido er mee bezig. Vraag mij niet waarmee.
Echt hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig weet Alsido overal een beetje van. Een heel klein beetje en de rest doet ie gewoon alsof.
Da's lullig, hij heeft er maar 2 en die andere zit al een week in de was omdat Johan zo langzaam strijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè?
Zou hij vandaag weer die grijze trui dragen die hij al 5 dagen aanheeft?![]()
Spannend.
Agossie, je hebt gelijk. Hier mag ik geen grapjes over maken. In je mand BQ.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's lullig, hij heeft er maar 2 en die andere zit al een week in de was omdat Johan zo langzaam strijkt.
Ik wou zeggen: Niet, maar omdat al die shirtjes gestreken moeten worden duurt het wassen veel langer dus is die trui veel later aan de beurt.quote:
Inkoppertje: Johan Vlemmix.quote:
Wie weet krijgen we dat te zien vandaag, als Alsido tenminste alle draadjes en stekkertjes op de juiste plek kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog een prangende vraag: zou Tabitha vandaag weer naar SV komen?
Johan, om er vervolgens een gat in te branden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |