Het is nu deze: http://www.studiovlemmix.tv/livetv.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
De officiele stream doet het nog steeds niet. . .
Dank je wel, die op de Uitmarkt begint goed met die Chelloquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zet je toch binnen een halfuurtje op tafel.
Contrabasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je wel, die op de Uitmarkt begint goed met die Chello
quote:
Machtig mooi instrument. Mijn vader was contrabassit.quote:
De intentie was er wel, alleen de stream bufferde enorm, en daarom lukte het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef Jian het volgende:
Vraag je raak ging zeker niet door .......
Ow, okeequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De intentie was er wel, alleen de stream bufferde enorm, en daarom lukte het niet.
Oh, te gek. Jazz of klassiek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Machtig mooi instrument. Mijn vader was contrabassist.![]()
Jazz, maar dit is wel erg Off Topic.quote:
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazz, maar dit is wel erg Off Topic.
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?quote:Alsido gaat buiten roken.
Wij zeggen altijd als je geen gitaar kan spelen, kan je altijd nog voor de basgitaar gaan (tis echt zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.
[..]
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?
Klopt, mijn pa is ook een bescheiden mens maar een verdomd goeie musicus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.
[..]
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd als je geen gitaar kan spelen, kan je altijd nog voor de basgitaar gaan (tis echt zo)
Ik hou best van goed basspel hoor, zelf ben ik altijd nogal gecharmeerd van Mark Kingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.
Deze meneer is dat niet geweest
Dat is een ex-drummer. Ik hou meer van bassisten als Flea. Flea is een echte bassist, kan alleen geen noten lezen of accoordentheorie. Speelt alles op het gehoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou best van goed basspel hoor, zelf ben ik altijd nogal gecharmeerd van Mark King
Maar als je dat kunt horen, speel je dus zelf of gitaar of bas of je bent een technisch scherpe observer .....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.
Deze meneer is dat niet geweest
Ik heb zelf gespeeld, maar al 10 jaar niet meer. Blessures en tijdgebrek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar als je dat kunt horen, speel je dus zelf of gitaar of bas of je bent een technisch scherpe observer .....
Wat raar, dan gaat niemand daar voor z'n plezier een maaltijd bereiden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Het is een SV regel dat wie kookt ook afwast.
Ja, Flea ken ik wel, topper. Er zijn niet veel hele goede spelers die puur en alleen op gehoor kunnen spelen !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een ex-drummer. Ik hou meer van bassisten als Flea. Flea is een echte bassist, kan alleen geen noten lezen of accoordentheorie. Speelt alles op het gehoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |