Balen zeg, dat je zo'n last hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Ciscostar het volgende:
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!
Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha
Boodschappen gedaan.. Trek snel mijn jogingbroek aan en ga rest van de dag bank en bed hangen. Doet gewoon ontzettend pijn, niet leuk gewoon. Om 14 uur maar ffies bellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Tierrr het volgende:
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!![]()
Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Temperatuur is nog hoog (38) dus ik vraag me af of ik nu wel aan een normale cyclus ben begonnen.![]()
Deze maand maar tempen en ovutestjes gebruiken.
Wij ook! Het moet wel leuk blijven hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
en soms is dat gewoon heel fijn. Geniet ervan en beterschap!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Ciscostar het volgende:
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekendEn maandag weer opnieuw urine inleveren.
Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
Heel vaak.. Tot jaar geleden nog nooit blaasontsteking gehad! Moet nu dus maandag weer urine inleveren en waarschijnlijk op consult komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef danic het volgende:
KaatjeJannie![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
Ik heb die kruidvat testen van 2 voor 5 euro nu ondertussen anderhalf jaar geleden gedaan, en ze zijn nog steeds heel mooi te zien zonder dat ik ze heb bewerkt. (ik heb er toen meer gedaan, en ik heb ze bewaard) geen een is er vervaagd zonder nagellak...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je zo'n last hebt.
ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
Dat heb ik inderdaad ook. Het kan mij echt niks schelen dat ik hulp nodig heb, als dat kindje er maar komt!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef IslaBonita het volgende:
en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
Vandaag is mijn NOD, maar ik heb hiervoor een erg lange cyclus gehad (51 dagen).quote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
dat scheelt wel weer geld voor testenquote:
Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Boepie het volgende:
Mag mijn NOD naar maandag 22 februari?
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Kloondinges het volgende:
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
28dagen cyclus schijnbaarquote:
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Ciscostar het volgende:
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen
verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Ja, maar dat was in december alquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal...ik heb het even helemaal gemist....heb je nou een miskraam gehad?
![]()
wel aanpassen graagquote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?(echt duidelijker wordt het er zo niet op nl
)
35 dagen.quote:
Wat lief!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef IslaBonita het volgende:
En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!![]()
dat is allemaal engels en daar snap ik geen reet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef IslaBonita het volgende:
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
www.sensitest.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Boepie het volgende:
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
spannend zeg!! ben zo benieuwd, ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.
Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
Die dipstickjes had ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef Boepie het volgende:
[..]
Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel!
Hmm ik ga er denk 12 bestellen om het uit te proberen enzo of het wat is..valt het altijd nog mee..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die dipstickjes had ik
http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.
Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos
Na de innesteling dus, las ik ergens.
Thx vandaag weer 36,3 lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Normale ochtendtemperatuur is geloof ik 36 gradenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.
Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
Ik heb me daar nog niet in verdiept, tot nu toe was het meer van we zien wel...maar na 8 maanden vind ik dat wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef Kolonia het volgende:
@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
Wekker zetten is ook niets voor mij, ik temp gewoon 's avonds als ik thuiskom.![]()
Het hoeft toch ook niet per se 's ochtends, toch?
Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.
Of is dat inmiddels weer veranderd?
Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger...![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.
Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.
Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
het is al gezegd, maar als je goed wil tempen en daar resultaten vanaf wil kunnen lezen, dan moet je toch echt in de ochtend als je nog niet opgestaan bent, tempen. dat wil dus zeggen dat je ook niet even naar de wc moet gaan ervoor, want dan heb je al een ander resultaat. (dan kun je beter een kwartiertje eerder tempen dan eerst naar de wc en dan tempen...) als je in de avonden tempt, kun je die resultaten eigenlijk gewoon weggooien, want het zegt nagenoeg niks jammergenoeg...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
Wekker zetten is ook niets voor mij, ik temp gewoon 's avonds als ik thuiskom.![]()
Het hoeft toch ook niet per se 's ochtends, toch?
ow, dat doen we dus verkeerd hier...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger...Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
Precies dat! dat denk ik dus bij mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...
Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
daar haalde ik ook heel veel info vandaan, alleen was het best zwaar om te doen, zeker in de periode dat wij dat moesten van de gyn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
He jammer zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....
Cyclus van 28 dagen nuVorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart
Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagenIk had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.
Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.
Toch balen dat je toch ongi bent geworden
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Veel succesquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenLaatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was
En dan volhouden tot mijn NOD
![]()
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenLaatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was
En dan volhouden tot mijn NOD
![]()
Bij ons was het ook niet altijd een even groot succes. Toen ik mijn vriend gewoon niet meer vertelde wanneer we "moesten" ging het een stuk beter. Sterker nog, het was meteen raakquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf...dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
![]()
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
Dat kan ik me best voorstellen ja. Het is iets leuks, kindjes maken, dat moet het ook wel blijven!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
Mijn man vind het niet erg, het liefst heeft hij elke dag sex, maar dat wordt mij teveelquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef mijsje het volgende:
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ...is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
"Gelukkig" ben ik dus hier niet alleen inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt![]()
. Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
He bah wat een rotnieuws!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerderdus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.
die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.
jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.
Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:03 schreef -Nienna- het volgende:
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!
Blijf je wel in dit topic meepraten?
Ok, dan hoop ik voor je dat je over een tijdje onbewust met goed nieuws komtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
Ja, dat wilde ik dus eigenlijk voorkomen door niet meer ongesteld te zijn voordat ik weer zwanger was, maar die vlieger ging mooi niet op dus...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
Des te verdrietiger dat het zo tot een onthulling komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
Sinds ik probeer zwanger te worden gaat en voelt het ook heel anders dan "vroeger".quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Suuz_ het volgende:
Had het niet heel erg verwacht eerlijk gezegt voelde me anders dn anders (lastig uit te leggen)
bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Tierrr het volgende:
Dat zijn de data waarop we begonnen zijn.. ofwel gestopt zijn met anticonceptie!
Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(
Om de dag proberen? Er is dan natuurlijk nog wel een kans dat je 'm mist maar die is er altijd als je niet half dagelijks checked.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat een verdrietig bericht kleurdoos...
Ik zit een beetje te twijfelen vanaf welke dag ik begin met ovulatie testjes, de vorige cyclus had ik bij dag 18 mijn ovulatie maar mn cyclus word wel steeds korter.
ik begrijp je zo ontzettend goed!! Klagen mag af en toe zeker wel! Maar blijf erin geloven en blijf dicht bij jezelf. Wat er om je heen gebeurt is soms moeilijk te verkroppen maar denk dan aan de vaak ook positieve verhalen die je hoort. Ik heb veel aan positieve gedachtes, het zorgt ervoor dat ik niet te vaak zink in zelfmedelijden, hoewel dat soms ook heerlijk is. Sterkte meid!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef danic het volgende:
meiden, sorry maar heb ff een dipje.![]()
![]()
Merk dat ik in het afgelopen half jaar er erg veel mee bezig ben geweest en was net op een punt gekomen dat ik er iets luchtiger tegen ging kijken.
Maar toch merk ik ook nu weer dat ik rondom mijn eisprong erg nerveus wordt. De dagen ervoor persé seks willen (want stel je voor!) en dan balen als het niet gebeurt. ik had waarschijnlijk gisteren mij eisprong en heb dinsdag en woensdag met mijn vent 'geklust'. Dat zijn goede dagen, maar ben nu bang dat het niet voldoende is en dat het toch geen zin gehad heeft. Donderdag en vrijdag is het er namelijk niet van gekomen...
Ik weet het, het klinkt stom, omdat het wel de goede dagen zijn geweest. Inmiddels zijn al mijn vriendinnetjes zwanger (eentje zelfs vorige week bevallen!), maar bij mij nog geen succes.
Ik weet dat een half jaar niet lang is en dat velen van jullie al langer bezig zijn, maar wordt er ineens een beetje verdrietig van. Ik wil dit al zo lang (al zo'n 7 jaar) en nu heeft afgelopen zomer eindelijk mijn vriend ook toegegeven er aan toe te zijn, waardoor ik het nu erg moeilijk vindt om nog geduldig te zijn voor het moment dat het 'raak' is.
Sorry voor mijn klaagzang, maar moet het even kwijt en soms is het juist lekker om dit anoniem te doen, zonder dat mensen je be/veroordelen.
lief, bedankt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.
is goedquote:Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Tierrr het volgende:
Pffff Cisco... jeetje, das wel veel in één keer zeg... sterkte ermee meid! En de hoop niet verliezen he?!
En weet je wat? Ik schop gewoon even met je mee!
dat vind ik ook vaak!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
is goedaltijd gezelliger met zijn 2tjes
Jullie zijn lief! Twijfelde nog of ik wel moest posten dit alles.. Maar lucht soms best op
Dat testen durf ik nog helemaal nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt Boepie. Ik heb de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen licht misselijk, ben moe, en ik lijk wel beter te ruiken. Heel erg hoopvol, behalve dat mijn test negatief is.
Of we zijn allemaal maffe wijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef Tierrr het volgende:
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef danic het volgende:
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen![]()
Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.
Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
Een ztestje zo ver voor NOD lijkt me niet zo zinvol, maar misschien laat een ovutestje wat zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
HAd zij ook het idee dat ze dus ongesteld was enzo.. alleen dan vet te vroeg ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
9 maanden beurs? Wat doe je jezelf aan! Dat zou voor mij echt killing zijn! Al die mooie zwangere buiken en al dat baby spulquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Suuz, je hebt helemaal gelijk!
Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |