abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:24:13 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77639644
Wachten op het tweede streepje 162

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

23 januari Suuzzz
24 januari Taffie3d
02 februari Koningin Juliana (03-2009)
13 februari charmed_angel (09-2009)
16 februari Tierrr (10-2008)
19 februari Ciscostar (12-2008)
22 februari Boepie
28 februari danic (08-2009)
01 maart GreatWhiteSilence (2010)
03 maart Kolonia (04-2009)
12 maart vrouwtje-theelepel (10-2009)
15 maart -nienna- (06-2009)

MissCMS
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
IslaBonita (12-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 08-02-2010 21:06:51 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:25:37 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77639706
Met als laatste posts een hele hoop felicitaties voor kloondinges en een frustipost van mij omdat ik niet weet wie kloondinges is
pi_77640483
gefeliciteerd kloondinges. Ook ik ben wel benieuwd wie je bent eigenlijk.

Hier nog niks. Geen tekenen van een aankomende menstruatie. Wel heb ik vandaag de hele dag honger gehad. Wat ik ook at, niks stilde het. Nu net pannenkoeken gegeten en nu is de honger weg....
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:50:07 #4
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77640822
kloondinges nog van harte gefeliciteerd

en voor de rest van de meiden die weer in de wacht dagen zitten en voor de rest heel veel klus plezier
Be happy with the little things in life
pi_77642426
Spannend KaatjeJ!
pi_77645893
Als ik een cyclus van 28 dagen heb, dan zou ik eventueel morgen al kunnen testen. Want dan is maandag mijn nod.

Maar ik ga gewoon uit van 32 dagen, dus ik moet nog even geduld hebben.
pi_77647624
Mijn NOD mag naar 16 februari!
pi_77647904
Kloondinges, een voorzichtige gefeliciteerd!!
En je noemde mijn naam zag ik... dan lees je wel veel in dit topic, want zoveel post ik niet en eigenlijk ook alleen maar hier en in één topic in LIF.

Kolonia, nee hoor ik voel nog niks. Meende gisteravond wel een paar uurtjes mijn borsten te voelen, wat gespannen. Maar daar was vandaag niks meer van over.
Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor...mijn libido is nogal laag sinds mijn vader is overleden en we hebben in de afgelopen vruchtbare week maar één keer sex gehad.
Tenminste...als dat al mijn vruchtbare week was, want ondanks dat ik mijn NOD op 7 februari heb gezet, heb ik na die domme cyclus van 51 dagen geen flauw idee wanneer ik nu ongesteld moet worden.
pi_77649852
Ken nog niet goed alle dames hier en zou daarom ook echt niet weten wie Cloondinges is, maar wordt nu toch wel heeeeel nieuwsgierig!! Komt vooral door de reacties van de anderen.

Cloondinges ga je wachten totdat je de 3 maanden bereikt hebt om te vertellen wie je bent? Of krijgen we het eerder te horen?
pi_77650281
Lieve modjes, mijn NOD wordt maar niet aangepast
Zouden jullie dit alsjeblieft willen doen? Ik ga nu voor 26 februari
pi_77657486
*poef* nu is het weg
pi_77657535
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef kaatjejannie het volgende:
Heb je 2 streepjes?
pi_77657549
naja, ik heb zo'n digitale test, en daar staat zwanger op
*poef* nu is het weg
pi_77657622
Gefeliciteerd zwanger!!!!!!!!!
pi_77657753
jaaa gefeliciteerd
pi_77657803
kaatjejannie, gefeliciteerd
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:33:24 #17
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77657867
kloondinges... gefeliciteerd.
net zoals danic, ken ik nog lang niet iedereen dus heb ook geen idee wie je dan zult izjn..
maar toch uiteraard nieuwsgierig

en mag mijn naam ook nog in het lijstje..
maar ik kan geen NOD geven, omdat ik nu moet wachten mijn menstruatie er is, daarna kan ik weer een juiste NOD aangeven
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77657890
Gefeliciteerd Kaatje Jannie!
pi_77658178
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!

Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha

[ Bericht 5% gewijzigd door Ciscostar op 05-02-2010 09:05:01 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:00:47 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77658379
KaatjeJannie

Tier en Danic, ik heb jullie NOD aangepast en MissCMS, je staat er bij...

Ach Cisco, schiet ook niet op met jouw blaas he... Laten we hopen dat je je snel weer wat beter voelt
pi_77658500
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Ciscostar het volgende:
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!

Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha
Balen zeg, dat je zo'n last hebt.

ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
*poef* nu is het weg
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:34:53 #22
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77659227
Gefelicteerd, KJ
Wel transparante nagellak gebruiken trouwens...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77659372
Gefeliciteerd, kaatjejannie!!!
pi_77659883
Urine is net getest en was heel klein beetje iets te zien.. Maar omdat ik al 4x in 1 jaar heb gehad wil ze nu eerst overleggen met de huisarts hoe en wat.. Weer kuur, andere kuur, kweekje etc. Ach ja zit nu toch midden in de onderzoeken, dus kom maar op. Om 14 uur bellen, ff snel boodschap doen en dan bedje weer in
pi_77662623
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!

Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
pi_77663799
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Tierrr het volgende:
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!

Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
Boodschappen gedaan.. Trek snel mijn jogingbroek aan en ga rest van de dag bank en bed hangen. Doet gewoon ontzettend pijn, niet leuk gewoon. Om 14 uur maar ffies bellen
pi_77666544
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef kaatjejannie het volgende:

Gefeliciteerd

Ciscostar, hopelijk wordt er snel duidelijk wat er aan de hand is

Ik heb trouwens geen idee wat mijn NOD is, heb een cyclus die af en toe wat dagen verschilt dus lastig te zeggen
pi_77666643
KaatjeJ gefeli!

Cisco:

Bij mij is het overdadig bloeden en de buikpijn over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Temperatuur is nog hoog (38) dus ik vraag me af of ik nu wel aan een normale cyclus ben begonnen.
Deze maand maar tempen en ovutestjes gebruiken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:20:31 #29
12913 GreatWhiteSilence
pi_77666656
Ik nam dan altijd mijn langste cyclus, dat wist ik iig vrij zeker dat ik 'veilig' zat. Al zijn zwangerschapstesten sowieso niet veilig in mijn buurt, momenteel...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77667475
Kaatje! Gefeliciteerd!

Zeg dames een gekke vraag misschien, maar hoe vaak sexen jullie zo rond de eisprong? Vriend en ik waren van plan om er eens stevig tegen aan te gaan twee weken lang, maar dat is veul! Begrijp me niet verkeerd ik vind sexen fijn hoor, maar het voelt wel een beetje geforceerd zo
pi_77667822
Kolonia fijn dat alles eruit is.. En je kan zwanger worden.. Dat blijkt nu. Hopenlijk is het snel weer raak en blijft het!

Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
pi_77668536
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
Wij ook! Het moet wel leuk blijven hoor...
pi_77668809
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekend En maandag weer opnieuw urine inleveren.

Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
pi_77669225
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Ciscostar het volgende:
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekend En maandag weer opnieuw urine inleveren.

Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
en soms is dat gewoon heel fijn. Geniet ervan en beterschap!
pi_77673770
KaatjeJannie Gefeliciteerd!!

ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
pi_77674043
Van harte Kaatje!
pi_77676825
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef danic het volgende:
KaatjeJannie Gefeliciteerd!!

ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
Heel vaak.. Tot jaar geleden nog nooit blaasontsteking gehad! Moet nu dus maandag weer urine inleveren en waarschijnlijk op consult komen.
Hoe is het met de aankomende NOD dames??
pi_77677377
KaatjeJannie!

gefeliciteerd meid!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77679100
KaatjeJannie, gefeliciteerd met je zwangerschap

Cisco, het schiet inderdaad niet echt op bij jou zo met je blaas. Lekker rustig aan doen dit weekend!

Kolonia,
pi_77679868
Gefeliciteerd Kaatjejannie!!!
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Balen zeg, dat je zo'n last hebt.

ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
Ik heb die kruidvat testen van 2 voor 5 euro nu ondertussen anderhalf jaar geleden gedaan, en ze zijn nog steeds heel mooi te zien zonder dat ik ze heb bewerkt. (ik heb er toen meer gedaan, en ik heb ze bewaard) geen een is er vervaagd zonder nagellak...

Cisco dat is nou weer helemaal waardeloos...
pi_77683718
Net er even uit geweest met beste vriendinnetje.. Even ergens bakje koffie gaan drinken. Heeft me wel goed gedaan.. Maar begin steeds meer te beseffen dat ik waarschijnlijk zonder hulp niet zwanger kan worden.
Vanmiddag generatie 2010 nog keer gekeken en toen er eentje weeën had, begon ik spontaan te huilen omdat ik die weeën wilde hebben. En ik wilde kast met zwitsal producten...
Misschien moet ik langzaam maar eens naar andere topic, maar daar wacht ik wel mee tot na 2 maart.
pi_77683974
Och Cisco toch.
pi_77696185
Cisco.
Niet de moed verliezen hoor, je zou niet de eerste zijn die net voor behandelingen toch nog zelf zwanger wordt.
En als het niet anders kan, dan moet het maar met hulp.
Schijnen ook hele lieve kindjes uit te komen.

Nienna, thanks.
Ik duim voor je dat die ene kans goed benut is en je binnenkort streepjes mag plassen.
En ik hoop ook dat je je snel weer wat lekkerder in je vel voelt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:35:01 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77696320
Kaatjejannie gefeliciteerd...

en cisco het zit je niet mee, doe maar lekker rustig aan het weekend
pi_77696604
iedereen bedankt voor de felicitaties. Volgen jullie me snel?????

Ik moet nog wel heel erg aan het idee wennen hoor. Het voelt bijna verkeerd om in het volgende topic te posten. Net alsof iedereen daar denkt:"wat doet zij hier nou, ze heeft hier nog niks te zoeken"
*poef* nu is het weg
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:59:29 #46
12913 GreatWhiteSilence
pi_77696753
* GWS kijkt naar het Z&G topic.

Je staat er toch echt Hup, wegwezen hiero. Dan kun je ons de weg wijzen...
pi_77697454
Hee Cisco, niet de moed verliezen hoor!!
Ik was ook een jaar bezig met rare cycli en dergelijke en toen werd ik toch ineens nog spontaan zwanger!! En ach, zelfs al heb je een klein beetje hulp nodig... das jammer, maar dat kindje komt er vast hoor!!
pi_77699265
Kloondinges en Kaatje Jannie onwijs gefeliciteerd!!! Geniet ervan dames!

Kolonia wat jammer meid...jij bent nou ook alweer een tijdje bezig, het wordt tijd dat het snel een keer lukt!

Cisco.. moed blijven houden hoor... Ben nu zelf de medische molen in en dan duurt het allemaal nog best lang voor je allerlei afspraken en onderzoeken hebt dus de kansen dat je het "zelf" kunt doen die komen er nog genoeg... en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..

Voor de rest van de dames: Heb me hier de laatste weken niet veel laten zien maar ik denk aan jullie..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77699505
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef IslaBonita het volgende:
en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..
Dat heb ik inderdaad ook. Het kan mij echt niks schelen dat ik hulp nodig heb, als dat kindje er maar komt!!
En ik snap natuurlijk heel erg goed dat de medische molen niet niks is.. hormonen kunnen bijwerkingen geven en je moet vaak en veel naar het ziekenhuis.. maar als dat kan helpen een gezond kindje te krijgen, dan liever vandaag dan morgen. Maargoed, nu scheelt het in mijn geval ook dat er waarschijnlijk geen IVF of ICSI nodig is, want dat zijn natuurlijk zwaardere behandelingen en: je hebt maar een beperkt aantal pogingen. Dat laatste lijkt me wel heel moeilijk.

Maargoed, Cisco, misschien is het bij jou heel erg simpel op te lossen met Clomid ofzo, nou, das dan toch alleen maar mooi?
En inderdaad, wie weet is het gewoon op de valreep nog spontaan raak!
pi_77702119
Ik heb even een vraag, ik ben vandaag ongesteld geworden. Is vandaag dan dag 1 van je nieuwe cyclus? Is de eerste dag van je menstruatie nou de laatste dag van je vorige cyclus en de eerste dag van je nieuwe cyclus? Dan zou dat vandaag dus dag 32 en dag 1 zijn.

Hoe dan ook, de Menstruasan van Dr Vogel helpt goed, ik ben van 49,60,35 nu al op 31 terecht gekomen.

Zou een modje mijn NOD op 12 Maart willen zetten?
pi_77702616
vrouwtje theelepel: je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie. Voor jou dus vandaag. De laatste dag van je cyclus is de dag voordat je weer ongesteld wordt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:08:15 #52
239293 missCMS
pi_77705018
kaatjejannie...Gefeliciteerd!!!!
we hopen natuurlijk dat wij ook spoedig achter je aan kunnen gaan...

Cisco..kan mij voorstellen hoor dat je het lastig vind om naar generatie 2010 te kijken.. echt met het ide, van dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik keek ook samen met mijn vriend... en wij hadden ook precies hetzelfde.. van goh... wanneer wij weer??

mijn buikpijn zakt naar mijn idee wat af..... vage momenten dat het nog echt zeer doet, maar ja woensdag moet ik weer heen voor controle en de rest....

en vrouwtje theelepel?? zijn dat pillen die je cyclus beetje op orde brengen???
Mijn cyclus is ook erg varierend..
voor mij 1e kindje 60-70 dagen
nu tussen de 35-40 dagen...
gelukkig la heeeeeel erg verminderd...
pi_77714126
@ Miss cms : Dat zijn pillen voor een regelmatige cyclus, ik gebruik ze nu 2 maanden. Regelmatig is het nog niet maar gelukkig word het wel steeds wat korter.
pi_77725768
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
pi_77741795
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
I did :o
pi_77742111
KaatjeJannie gefeliciteerd

En verder iedereen die het nodig heeft of gebruiken kan:
pi_77743145
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
I did :o
pi_77743261
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Kloondinges het volgende:

[..]

Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
Vandaag is mijn NOD, maar ik heb hiervoor een erg lange cyclus gehad (51 dagen).
Vandaag is dag 35 en weer nog niks te bekennen (behalve af en toe gevoelige borsten...niet overduidelijk pijnlijk nog, maar ik voel ze wel zeg maar)
pi_77755066
Hier ook gevoelige borsten, vorige cyclus betekende dat een aankomende ongesteldheid

Mijn man denkt dat het raak is, hij zegt je gezicht ziet er niet uit allemaal rode vlekken en gekke puistjes.

Ikzelf weet niet wat ik moet denken. We zullen zien? 13 febr is me nod, ik hoop op een leuk valentijnskadootje
pi_77759790
Wie weet dames, het zou iig wel heel erg leuk zijn als die gevoelige borsten nu eindelijk eens bij een zwangerschap zouden horen

Toen ik zwanger was waren m'n borsten niet alleen erg gevoelig, ze voelden ook anders aan...
Alsof het waterballonnen waren

Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
pi_77760140
quote:

Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
dat scheelt wel weer geld voor testen
pi_77761555
Dat wel, ik heb deze cyclus ook niet de moeite genomen om met ovu-testjes te testen of er misschien een positieve zwangerschapstest aan zou kunnen komen.

Maar goed, het is ook allemaal nog een beetje... ik was niet helemaal zeker dat de eerste menstruatie na de miskraam ook werkelijk een menstruatie was, maar gezien de data was het dat wel.
Geloof dat ik er nog niet aan toe ben om er weer echt heel erg mee bezig te zijn, heb iig al tegen gezegd dat ik niet weer "zwanger" wil zijn voor ik over tijd ben en een positieve zwangerschapstest heb.
Ik trek het nu even niet om iedere maand PUPO te zijn
  maandag 8 februari 2010 @ 11:02:18 #63
12913 GreatWhiteSilence
pi_77761732
Hier heb ik ook een manier van vroeg testen, kijken of de borstvoeding nog goed loopt. Maar echt betrouwbaar is die niet: sommige vrouwen hebben totaal geen last van een terugloop als ze zwanger zijn, en de meesten merken het pas na een paar weken of maanden. Ik hoop dat ik een van die vrouwen ben die geen terugloop hebben, maar ja, dan heb ik dus geen test meer ook...
pi_77772408
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen

verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
pi_77773921
Soneal...ik heb het even helemaal gemist.... heb je nou een miskraam gehad?
pi_77774486
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Boepie het volgende:
Mag mijn NOD naar maandag 22 februari?
pi_77774594
Boepie, wat snel al! Hoe voel je je?
pi_77774827
Zo loop ik even op de zaken vooruit Ik leef al wat verder geloof ik!
Lekker aan het sexen??
pi_77775194
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Kloondinges het volgende:
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
helemaal goed! dat gaat de goede kant op!
(en ehm, ken ik jou niet ergens van? mag ik 1 keer raden op pm? ah? toe? )
pi_77775358
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Taffie3d het volgende:
Boepie, wat snel al! Hoe voel je je?
28dagen cyclus schijnbaar
Best heel keurig dacht ik zo
enige nadeel.. heb dus nu al weer knal zere boobs *ruim 2 weken van te voren dat sucks!)
Voel me heel moe maar heb wat vroege diensten gedraaid (bluh) heb nu weekend
denk dat het deze maand ook niets wordt.. pas 1x geklust( gisteravond zat op dag 14 cyclus maargoed probeer deze week uiteraard, moet wel de mr ook thuis zijn en dat is weer redelijk onmogelijk.
(zo hehe ff alles gespuid meteen)

En hoe voel jij je ?
  maandag 8 februari 2010 @ 18:53:49 #71
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77778647
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Ciscostar het volgende:
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen

verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen? (echt duidelijker wordt het er zo niet op nl )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77781105
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal...ik heb het even helemaal gemist.... heb je nou een miskraam gehad?
Ja, maar dat was in december al
De echo met 8½ week was heel mooi op termijn maar er was geen hartje

Maar goed, ik kwam hier weer voorzichtig een beetje kijken enzo.... denk ik, maar ik hoef nog niet in de lijst
pi_77781314
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen? (echt duidelijker wordt het er zo niet op nl )
wel aanpassen graag 14 feb is oude NOD, 19 nieuwe

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 08-02-2010 22:45:00 ]
pi_77782005
Ik ben vandaag ongesteld geworden, mag mijn NOD naar 15 maart?
pi_77782256
Balen nienna
pi_77782729
Nienna .
Hoelang was je cyclus nu?
pi_77782759
Fijn je hier weer te zien Soneal.
Hoe gaat het nu met je?
pi_77782866
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Kolonia het volgende:
Nienna .
Hoelang was je cyclus nu?
35 dagen.
Gelukkig een heel stuk korter dan de vorige keer, maar na 8 maanden zonder pil dus nog lang niet regelmatig jammer genoeg.
pi_77784934
Balen nienna..
  maandag 8 februari 2010 @ 21:07:29 #80
190853 RockabeIIa
pi_77785194
tis weer aangepast
pi_77785848
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
tis weer aangepast
Dankjewel
pi_77787147
Jeetje Soneal, wat verdrietig.. Wel fijn dat je toch weer even om de hoek komt kijken.. Ik hoop dat je net zo snel weg bent als toen. En dat het nu helemaal goed zal gaan..

Nienna het schiet niet echt op zo he? Je bent nou wel eens een keer aan de beurt hoor!

Boepie.. Op naar de volgende ronde!

Cisco ik hoop dat je je snel beter voelt.

En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!

En dan nog een kusje voor iedereen die ik niet heb genoemd..
pi_77798106
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef IslaBonita het volgende:
En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!
Wat lief!
Maar jij mag eerst hoor, zo op het randje van de MMM.

@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
pi_77798224
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
tis weer aangepast
thanks
pi_77798771
Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik me hier aan sluit. Ik kom regelmatig op fok maar tot nu toe nog niet op Oud. Ik wilde eigenlijk graag beginnen met posten toen ik een aantal weken zwanger was,maar helaas is mijn eerste zwangerschap in december vorig jaar op een miskraam uitgelopen. Nu mijn cyclus weer begonnen is zou ik graag hier mee willen posten als dat goed is.
pi_77798845
Welkom Entreri! Hopelijk ben je ook snel weer weg!

Kolonia, laten we samen gaan!
pi_77800600
Welkom Entreri!!!

Echt iets vaags…

Ik was een beetje nattig van onder, dus ik dacht, hmmzz ben ongesteld geworden.
Dus ik kijken, veeg lichtrood bloed, was nog niet echt rood, beetje lichtroze.

Net weer gaan kijken, beetje lichtbruin slijm. Heb maar een tampon in gedaan voor de zekerheid.
Weet dus niet of het erg doorbreekt, of dat het wat anders is. Heb er een ovutestje tegenaan gegooid, en daar was niks zichtbaar op.

Nou we wachten maar weer af, als het nu doorbreekt, betekend het wel dat ik voor de tweede keer een cyclus van 28 dagen heb
pi_77800940
Welkom entreri!

C_A: ovulatietestje hoeft niet altijd iets te laten zien bij eventuele zwangerschap. Als toch doorbreekt de ongesteldheid dan heb je nette cyclus achter de rug en hopen dat hij ook zo blijft.
pi_77801128
Dan wacht ik nog even af. Borsten nog steeds gevoelig (maar geen gevoel van watermeloenen (zoals me zwangere collega zei)), beetje rare buik, dat heb ik nooit als ik ongesteld moet worden.

De keren hiervoor had ik altijd een sterk gevoel dat het niet raak is. Maar dit keer heb ik een twijfelachtig gevoel.

Misschien hoop ik te graag, en dat ik daarom dat gevoel heb. Dan maar even wachten tot mijn NOD van (cyclus) 32 dagen
pi_77801182
Overigens... vandaag wel begonnen met tempen Ik hoop dat ik het volhou. Zal wel veel vraagjes hebben hoor (Vanochten 36,5 om 7 uur 's ochtends)
pi_77804527
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
pi_77804574
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef IslaBonita het volgende:
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
dat is allemaal engels en daar snap ik geen reet van
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:05:28 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77804626
Ik heb tot op de dag van vandaag nog niet een keer echt zere tieten gehad deze zwangerschap

Wel heb ik net voor NOD effe een groeispurtje gehad, maar dat was wel vaker voor NOD en is later weer helemaal bijgetrokken.

Hoeft dus allemaal niets te zeggen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:14:18 #94
239293 missCMS
pi_77804980
hey hoi allemaal...
gisteren zijn mijn duveltjes zijn gisteren aangekomen.. en heb daarbij toch het vruchtje verloren...
pfff... wat een opluchting zeg....
morgen moet ik weer naar de gyn en kunnen we het verder bespreken....
ik kan nog geen nieuwe NOD aangeven aangezien ik eerst mijn volgende cyclus moet afwachten....
ik weet eigenlijk ook niet of ik gelijk opnieuw mag proberen
maar thuis hebben we het erover gehad en wachten we sowieso mijn cuclys ff af......
pi_77805959
Entreri welkom

charmed_angel ben benieuwd komende dagen, toch wel beetje spannend.

missCMS
pi_77806074
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
pi_77806247
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Boepie het volgende:
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
www.sensitest.nl
pi_77807946
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.

Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
pi_77807978
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

www.sensitest.nl
Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel !
pi_77808464
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.

Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
spannend zeg!! ben zo benieuwd, ik duim voor je
pi_77808577
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef Boepie het volgende:

[..]

Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel !
Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
pi_77808801
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
Hmm ik ga er denk 12 bestellen om het uit te proberen enzo of het wat is..valt het altijd nog mee..
Bevalt het kan ik altijd nog een leuk pakket aanstonds doen.
pi_77810518
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2010 15:44:23 ]
pi_77834679
C-A: op babybrabbel staat ook een xcell betandje om daarin alles bij te houden. Je krijgt geen uitleg nadat je je gegevens hebt ingevuld, maar je ziet wel duidelijk een grafiek onstaan.
Je gaat links naar het tabblad 'informatief', dan 'babyotheek' en dan in de meest linker kolom (zwanger worden) staat als 3e van boven: de temperatuurmethode.
In dit verhaal/uitleg staan links naar verschillende bestanden die je kunt gebruiken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! (stiekem natuurlijk dat je em niet meer nodig gaat hebben!!)
pi_77834846
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.
Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
pi_77835431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
Thx vandaag weer 36,3 lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Normale ochtendtemperatuur is geloof ik 36 graden
pi_77839216
He bah Charmed_Angel zou jammer zijn.

Ik ben in afwachting van de sticks hoef er niet voor thuis te blijven stond in de mail, nette service van ze trouwens
Ga er niet meer nu mee beginnen want ben al wat laat heb ik zelf het idee, dus lekker voor de volgende periode en och nog maar 12 dagen en dan komt de volgende ronde er alweer aan, gaat zo snel allemaal.
Ik wacht geduldig af zullen we maar zeggen
pi_77840217
Ja ik weet niet, ik had een gevoel dat het raak zou zijn dit keer. Echt vaag. Mijn man heeft dat gevoel ook, sterker.

Straks maar even testjes kopen. Ga pas 14-02 testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden
Voor de rest pijnlijke tepels, geen pijn in onderrug (normaal wel), en me onderbuik is een beetje vaag gevoel.

Ik heb geen testjes nodig gelukkig, ik voel het wanneer me eisprong is (geloof ik). Wel even testen met tempen, kijken of het echt is wat ik voel
pi_77841651
Hmm wie weet ben je gewoon zwanger ik duim nog ff door voor jullie hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk te weten wanneer mijn eisprong linkerkant is zeg maar, rechts heb ik geen idee.. maar als ik op symptonen af ga dan heb ik altijd wel een week na menstruatie ( tussen 12/14e dag) een hang dag, beetje raar gevoel in buik, soort ongi krampen, dus wie weet is dat wel een eisprong maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Ik hoop dat de ovulatie testjes voor mij een iets duidelijker beeld gaan brengen (tempen heb ik nl niets aan) en zoniet dan ja lastig hehe.
Heb nog wel een paar maandjes om het aan te zien zeg maar.
pi_77845938
Ook hier is het nog erg weinig, maandagochtend roze slijm en dat gaat bij mij diezelfde dag dan altijd over in echt bloed. De eerste twee dagen ben ik dan héél licht ongesteld, daarna barst het pas los.

Afgelopen maandag zette het nog niet door, bleef bij roze slijm.
Gister en vandaag wel echt bloed maar bij elkaar nog geen halve minitampon vol.
Zal morgen wel komen dan denk ik.
Maar ik denk dat ik wat betreft eerste dag even naast zat, dan wordt mijn NOD 17 maart.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:53:02 #111
239293 missCMS
pi_77845949
CA......spannend zeg....
ik heb ook een innestelingsbloeding gehad....alleen had ik er veel pijn bij, maar ja dat was ook omdat het direct is mis gegaan..
Ik ga voor je duimen meid!!! Hopen dat je het 2e streepje snel in beeld krijgt!!
HIeld jij je temp ook bij dan? zo, ja is hij nog steeds hoog??

Hier weer terug van de gyn....
ben weer helemaal school... en we mogen direct weer beginnen, maar denk dat we toch maar ff rustig aan gaan doen.
Ik mag een chromosomentest gaan doen, maar omdat we al een 'gezond' kindje hebben komt hier waarschijnlijk nisk uit...dus hebben we besloten dit niet te gaan doen.
Ik heb via een tabel berekend bij de gyneacoloog 90 % om zo zwanger te worden, dus willen ze in eerste instantie nog niks doen....
waarschijnlijk eerst 3 x pech en ze gaat ervan uit dat het nu allemaal goed komt...
MOcht het uiteindelijk wel weer mis gaan dan gaan we wel andere stappen ondernemen, maar daar gaan we eerst maar niet van uit.
Dus we gaan hier maar meer flink oefenen en dan weer aan de slag!!!
pi_77846817
nou missCMS, wat een informatie allemaal! Het klinkt positief! Ik hoop dat jullie bij die 90% kans zitten!
(hoezo "gezond" tussen aanhalingstekens? is je kindje niet gezond?)
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:23:56 #113
239293 missCMS
pi_77847135
jawel....maar vind dat altijd zo raar klinken.....
gezond kindje.... je gaat er toch altijd van uit dat iedereen gezond is, ondanks dat sommige beperkinge hebben,
als je er maar gelukkig mee bent..
nee Caithlynn is gelukkig super gezond....
pi_77847466
ik ben heel blij voor je dat ze super gezond is!
ik hoop echt dat jullie tweede kindje nu gauw kan volgen en net zo gezond is!
pi_77853615
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef Kolonia het volgende:

@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
Ik heb me daar nog niet in verdiept, tot nu toe was het meer van we zien wel...maar na 8 maanden vind ik dat wel genoeg eigenlijk.
Wat ik hier gelezen heb over tempen is dat niks voor mij, wekker er voor zetten enzo.
Misschien maar eens beginnen met ovutesten.

Nog tips hiervoor, welke goed zijn?
pi_77853962
Wekker zetten is ook niets voor mij, ik temp gewoon 's avonds als ik thuiskom.
Het hoeft toch ook niet per se 's ochtends, toch?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:37:14 #117
12913 GreatWhiteSilence
pi_77853966
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:38:38 #118
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854012
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
pi_77854116
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.
pi_77854236
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger...
Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
pi_77854250
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.

Da's niet zo mooi dan.

Morgen de wekker dan maar een minuutje vroeger zetten.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:39 #122
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
pi_77854853
Ja, tuurlijk is dat handig! Het is een mooie bevestiging, maar alleen ovutesten maken helaas geen baby.
Was het maar waar.
pi_77856304
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
het is al gezegd, maar als je goed wil tempen en daar resultaten vanaf wil kunnen lezen, dan moet je toch echt in de ochtend als je nog niet opgestaan bent, tempen. dat wil dus zeggen dat je ook niet even naar de wc moet gaan ervoor, want dan heb je al een ander resultaat. (dan kun je beter een kwartiertje eerder tempen dan eerst naar de wc en dan tempen...) als je in de avonden tempt, kun je die resultaten eigenlijk gewoon weggooien, want het zegt nagenoeg niks jammergenoeg...
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
ow, dat doen we dus verkeerd hier... ik dacht al, waar zou het nou aan liggen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:45:00 #125
12913 GreatWhiteSilence
pi_77856629
Puh, jullie weten best wat ik bedoel...
pi_77856667
hahahaha gws, ik snapte je wel hoor
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:12:57 #127
12913 GreatWhiteSilence
pi_77857699
Het enige nadeel van weer ongesteld te zijn geworden, is dat ik meteen weer een soort van 'druk' ervaar om achter mijn vruchtbare periode te komen. Of misschien komt dat wel doordat we nu echt voor een tweede gaan. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik vind het wel jammer.
pi_77857771
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
Precies dat! dat denk ik dus bij mij !!
ben zo benieuwd of ik wijzer wordt van die testjes.. en ach anders in ieder geval geprobeerd enzo
pi_77857858
heb trouwens nu wel de neiging om meteen die sensisticks te gaan gebruiken maar dan val ik half ergens in dus dat is niet zo slim leek me dan weer.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:17:34 #130
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77857905
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
pi_77858429
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
daar haalde ik ook heel veel info vandaan, alleen was het best zwaar om te doen, zeker in de periode dat wij dat moesten van de gyn...
de ovutesten heb ik ook veel gebruikt (op het moment wat minder door de IUI en naderende IVF), maar vind ik minder duidelijk dan het tempen an sich
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:29:20 #132
12913 GreatWhiteSilence
pi_77858465
Mijn cyclus was ook vrij onregelmatig, dat hielp ook niet. De laatste 5 keren waren de cycli 24, 26, 29, 20 en 25 dagen lang... Ik heb alles bijgehouden in een excelsheet en heb deze bewaard.
pi_77859694
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
pi_77860270
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
He jammer zeg had nog zo mijn best gedaan met duimen!
Op naar de vlg. ronde hoor
pi_77860441
Jammer CA!
pi_77864450
Jammer C_A
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:28:11 #137
12913 GreatWhiteSilence
pi_77864836
Jammer c_a
pi_77873574
Balen Charmed-A.
pi_77874332
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.

Mijn cyclus tot nu toe:

31 dagen - 30 dagen - 32 dagen - 27 dagen - 28 dagen

Gaat de goede kant op De laatste 2 cyclussen, voelde ik de pijn van de eisprong, daarvoor nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 10:04:12 ]
pi_77876282
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
pi_77878069
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
pi_77893812
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Dat wist ik niet.
Maar goed dat ik nu aan het tempen en de testjes ga dan.
Ben benieuwd of het inderdaad anders is.
Afgelopen maand al eens wat later geklust dan ik dacht dat nodig was en dat leek toch even raak te zijn geweest, dus misschien heb ik wel een korte tweede (hoe heet dat) fase?
Kan geen kwaad om desondanks op tijd te beginnen.
pi_77893857
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
Veel succes (het klinkt alleszins toffer dan het is )
pi_77894485
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
pi_77895351
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
Bij ons was het ook niet altijd een even groot succes. Toen ik mijn vriend gewoon niet meer vertelde wanneer we "moesten" ging het een stuk beter. Sterker nog, het was meteen raak
(En dat na bijna een jaar)
pi_77895535
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
pi_77896659
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
pi_77897847
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
Dat kan ik me best voorstellen ja. Het is iets leuks, kindjes maken, dat moet het ook wel blijven!
pi_77900730
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef mijsje het volgende:
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
Mijn man vind het niet erg, het liefst heeft hij elke dag sex, maar dat wordt mij teveel
pi_77901156
ja, dat wilde die van mij ook wel, tot dat een keer ging gebeuren... dat was met een paar dagen bekeken...
(van mij hoeft dat ook niet elke dag.. )
pi_77901887
haha ja mijn man reageert ook een beetje hetzelfde als die van mijsje. Eerst heel hard roepen dat iedere dag niet erg is en dan vervolgens gaan klagen dat het zo geforceerd is. pffff best lastig.
Dinsdag en woensdag is geen probleem, maar vanavond eigenlijk geen zin. manlief is pas rond half 12 thuis en ben echt hondsmoe, wil lekker slapen.
Als het goed is zou morgen mijn eisprong zijn, dus zou eigenlijk op mn vent moeten wachten. Maar die 2 dagen hiervoor moeten het dan maar doen.
Daarbij moet een dagje overslaan toch ook geen probleem zijn? Morgen gewoon weer en het weekend voor de zekerheid en dan vind ik het wel genoeg hahaha. Dan mag het weer 'spontaan'.
Of vergooi ik dan mijn kansen voor deze maand?
pi_77902128
mijn eisprong is morgen, om kwart voor 10 in de ochtend om precies te zijn...
leve de pregnyl, om het precies te kunnen weten...
(na morgenochtend mogen wij ook weer spontaan, eerst even geforceerd in het ziekenhuis bezig zijn... leve IUI )
en eh, Danic, dan vergooi je je kansen niet hoor, een dagje overslaan wordt door veel wetenschappers juist aangeraden omdat de kwaliteit van het zaad dan juist beter schijnt te zijn... maar de meningen zijn verdeeld, dus doe waar jij je zelf het lekkerst bij voelt... en je man natuurlijk ook!
pi_77905957
Hallo meiden! Ik ben hier nieuw, heb al wel veel meegelezen maar nog nooit echt meegepost. Vond het nu toch wel echt de tijd om ook eens wat van mezelf te laten horen. Ben 26 en ben nu ruim 3 kwart jaar met de pil gestopt. Mijn vriend en ik hadden zoiets van, laten we ermee kappen en zien wel wat er gebeurt. In eerste instantie echt tegen elkaar gezegt dat we er niet krampachtig mee bezig wilde zijn om zwanger te worden. En het op zijn beloop te laten...Natuurlijk werkt het niet zo, je bent er toch mee bezig.

Ik ben nog niet zo heel bekent met alles hier, maar hoop dat ik toch mee mag posten :-)
pi_77908790
Welkom Suuz_
pi_77909470
Welkom suuz

megaongesteld, wat vorige maand 2 dagen was, wordt nu allemaal ingehaald geloof ik
pi_77910816
Welkom Suuz!

Danic, men zegt inderdaad wel eens dat om de dag klussen het beste is. Maargoed, er wordt ook gezegd dat je het beste de dag voor de eisprong kunt klussen... dus ja... gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt inderdaad!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:12:46 #157
12913 GreatWhiteSilence
pi_77911132
Pff, ik heb overal last van. Krampjes in de buik, licht misselijk ect. Als ik niet beter wist zou ik kunnen denken dat ik zwanger was... Maar ik heb al getest, geen twee streepjes.
pi_77911642
Welkom Suuz

GWS, misschien te vroeg getest?
pi_77912858
welkom suuz
pi_77915942
Dank voor het warme welkom! Zijn jullie allemaal al lang bezig om zwanger te worden?

Ik zit best met een hoop vragen. Ook omdat ik me altijd al "zorgen" heb gemaakt of zwanger worden wel zou lukken. Je hoort het zovaak dat het niet lukt of lang duurdt en een kindje krijgen is al jaren mijn (onze) grootste wens. Ik heb (nog) niet echt gegronde redenen om me heel erg zorgen te maken, maar onbewust doe je dat toch. Hebben jullie dat ook?

En door die zorgen ben ik ook van mening dat het daarom wel eens langer zou kunnen duren.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:51:59 #161
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77916054
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt . Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77916132
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt . Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
"Gelukkig" ben ik dus hier niet alleen in
pi_77916274
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerder dus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.

die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.

jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.

Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:00:43 #164
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77916317
Hè, KD, wat rottig. Vooral omdat je (denk ik) na 2 streepjes toch extra gaat hopen en dromen enzo.

Sterkte!

En ik maar telkens in dit topic gluren of Kloondinges al uit de kast kwam, pf. Bah!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77916381
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!

Blijf je wel in dit topic meepraten?
pi_77916383
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerder dus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.

die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.

jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.

Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
He bah wat een rotnieuws!
Veel sterkte!
pi_77916425
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:03 schreef -Nienna- het volgende:
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!

Blijf je wel in dit topic meepraten?
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
pi_77916508
Balen KD, maar kan me voorstellen dat je na die zenuwen nu toch wel blij bent met de zekerheid. Had liever een vrolijkere bekendmaking van de kloon gezien.

Suuz, klinkt bekend hoor. Ik had het ook en zeker toen het langer duurde, ga je er steeds meer in geloven, maar heb geduld. Ook al is het na een jaar pas tijd om eens verder te gaan kijken, vond ik dat in het begin wel lang (heb niet zoveel geduld .... ). Gelukkig komt het vaker voor dat je eerder zwanger bent.
pi_77916549
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
Ok, dan hoop ik voor je dat je over een tijdje onbewust met goed nieuws komt
pi_77916601
Wat jammer KD! Ben je er verdrietig over, of is het ook wel een beetje een opluchting? (raar gezegd in dit topic, sorry dames, wil niemand kwetsen)
pi_77916731
beide..een opluchting dat ik niet gek ben en zeker voelde wat ik voelde en dus niet alleen een blaasontsteking zoals de HA dacht. en natuurlijk vind ik het verdrietig dat het 'mis' is...maar dat kickt vast nog wel in.
pi_77916762
Ach KD (KleurDoos/KloonDinges...wel makkelijk ) Wat rot joh... wat een achtbaan zo! verbazing, dan blijdschap..en nu...mixed feelings kan ik me zo voorstellen! Hoop voor je dat de zekerheid nu in ieder geval iets opluchting biedt..toch ff een dikke hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_77916895
Ja, dat kan ik me voorstellen, dat het zo dubbel voelt als de pest. Ook een zoentje van mij erbij.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:27:52 #174
12913 GreatWhiteSilence
pi_77917166
Jammer KD. Maar wel heel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
pi_77917205
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:35:56 #176
12913 GreatWhiteSilence
pi_77917460
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
Ja, dat wilde ik dus eigenlijk voorkomen door niet meer ongesteld te zijn voordat ik weer zwanger was, maar die vlieger ging mooi niet op dus...

KD, zoiets hakt er inderdaad altijd in, hoe pril en hoe onverwacht het ook was.
pi_77917714
he KD, wat klote!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77917738
KD
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77917992
KD shit
pi_77918066
hè Kleurdoos wat kut
bah.

Ik kan me het dubbele gevoel voorstellen (been there.) maar leuk is anders.

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77918152
KD
pi_77918161
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
maargoed, allemaal bedankt voor de sterktewensen e.d, ik ga ff lekker emo eten met wat foute tijdschriften
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:52:12 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77918167
KD dat is kut zeg..

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier. Ik duim voor jullie
pi_77918197
Dat is jammer KD. En die kloon, dat was toch mooi tijdverdrijf. De volgende keer zonder kloon de hele zwangerschap posten graag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77918240
Voor jullie ja ik durfde niet meer met de kloon te posten ;')
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:12:13 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77918979
Och KD
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77919136
KD, wat kut. Hopelijk kickt het niet te hard in en kom je hier over een tijd(je) gewoon zonder kloon terug.
Ik had je KD-kloon lekker toch wel geraden.
pi_77919201
wat jammer kleurdoos....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:45:12 #189
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77920236
Wat vervelend KD en eigenlijk wel fijn dat je je lichaam goed genoeg kent om te zeggen dat je niet gek was. Sterkte voor nu... Enne in de toekomst nog zo'n mooierd mag altijd hoor! Knuffels
pi_77921478
Klote KD...

suuz: Sommige zijn wat langer bezig dan andere.. niet meteen de moed opgeven als niet lukt. Ik ben hier bijvoorbeeld alweer 1 jaar en 2/3 maandjes.. maar andere dames gaan soms na 2 a 3 maandjes weg met een 2de streepje

GWS: niet jezelf druk gaan maken en voor de gek houden hoor...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:18:51 #191
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_77921599
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
Des te verdrietiger dat het zo tot een onthulling komt.

Wat rot zeg! Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:20:18 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77921797
KD.
Emotionele achtbaan zo alles bij elkaar lijkt me.
Gaat het wel een beetje?
De klonenjacht vond ik trouwens wel leuk om te volgen.

Hé, wat een boel nieuwelingen opeens.
Welkom dames en veel succes!
pi_77925536
Kleurdoos
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:21:08 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77925764
Ach kleurdoos toch, hoewel onverwacht kan ik me voorstellen dat het toch effe een flinke dobber is. Sterkte
pi_77927186
KD dikke kus!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77927500
KD, wat jammer en rot.
pi_77928460
Tjee KD wat jammer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77928604
Een dikke knuffel voor KD
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:16:00 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77929234
KD ook van mij een dikke knuffel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77930270
Bah KD, wat rot...
naja, alles is al gezegd, maar ik meen het niet minder!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:49:59 #202
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77930631
KD hoe pril ook.... het is altijd een domper! Hopelijk helpt het emo-eten en de foute tijdschrift je een beetje...
pi_77932948
Oh bah KD, heel veel sterkte gewenst.Wat verdrietig zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:10:28 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77934151
KD, jeetje wat een verdrietig nieuws. Een hele dikke knuffel
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:21:27 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77934678
KD
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77937215
Och Kleurdoos, was jij het. Wat rot dat het zo gelopen is, zeg.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:36:35 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77938336
KD, wat naar joh. Dikke kus van mij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:57:07 #208
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77939088
jeutje ik lees dit nu pas wat een naarheid KD
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77939606
GWS, ik hoop heel hard dat je gewoon te vroeg getest hebt.
Kan best toch? Je weet je cyclus niet zo goed toch?
*duimt*
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:38:08 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_77940493
Ik ken mijn cyclus helemaal niet, eigenlijk...
pi_77941986
KD wat een vervelend nieuws sterkte

en verder wat een nieuwe aanwas hier! allemaal heel veel succes ik hoop jullie allemaal (ook de al langere posters natuurlijk) snel in het andere topic te zien!
pi_77942326
Ik ben vanavond ongesteld geworden :-( en niet zo'n beetje ook zeg bah. Had het niet heel erg verwacht eerlijk gezegt voelde me anders dn anders (lastig uit te leggen)

Normaal gesproken wordt ik ook altijd 's nachts ongesteld en nu dus 's middags tijdens m'n werk! Heel de avond met ontzettende buik/rugpijn staan werken m'n benen deden pijn niet normaal. Maar ja hier dus ook weer geen happy tears :-(

veel sterkte gewenste kleurdoos!
pi_77948962
Jammer Suuz_
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Suuz_ het volgende:
Had het niet heel erg verwacht eerlijk gezegt voelde me anders dn anders (lastig uit te leggen)
Sinds ik probeer zwanger te worden gaat en voelt het ook heel anders dan "vroeger".
Volgens mij geldt dat wel voor meer dames hier, ik denk dat de meeste dames hier de teleurstelling wel kennen van een lichaam dat je voor de gek gehouden heeft.
Hopelijk gebeurt het je niet te vaak en is het snel raak.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:16:03 #214
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77950282
KD k leest t nu pas hier sorry had al wel een vermoeden dat jij t was eerlijk gezegd, maar durfde t niet rechtsreeks te opperen ^^
Anyway knap kl0te voor je, k kan t niet anders zeggen.

Alle andere dames natuurlijk veel succes in de maand der liefde, en ik hoop op een hoop streepjes hoor !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77951256
Suuz, wat jammer meid.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:03:17 #216
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77958042
Wat klote KD, een hele dikke knuffel van ons
pi_77958717
KD
pi_77958992
Thanx meiden! Jullie zijn lief

Even een vraagje he, ik ben misschien wel een enorm ei maar wat betekenen de datums tussen haakjes achter de namen in de OP?
pi_77959694
Dat zijn de data waarop we begonnen zijn.. ofwel gestopt zijn met anticonceptie!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:28:42 #220
12913 GreatWhiteSilence
pi_77960526
Mijn datum is niet eens compleet...

Ik word knetter van mijn lichaam... Buikpijntjes, misselijkheidjes, moeheidjes, maar de zwangerschapstest is zo negatief dat ie bijna in tweeën breekt van negativiteit.
pi_77962994
Wat een verdrietig bericht kleurdoos...

Ik zit een beetje te twijfelen vanaf welke dag ik begin met ovulatie testjes, de vorige cyclus had ik bij dag 18 mijn ovulatie maar mn cyclus word wel steeds korter.
pi_77966436
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Tierrr het volgende:
Dat zijn de data waarop we begonnen zijn.. ofwel gestopt zijn met anticonceptie!
bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(
pi_77968186
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:39 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(
Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:49:36 #224
190853 RockabeIIa
pi_77969238
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat een verdrietig bericht kleurdoos...

Ik zit een beetje te twijfelen vanaf welke dag ik begin met ovulatie testjes, de vorige cyclus had ik bij dag 18 mijn ovulatie maar mn cyclus word wel steeds korter.
Om de dag proberen? Er is dan natuurlijk nog wel een kans dat je 'm mist maar die is er altijd als je niet half dagelijks checked.
pi_77969822
meiden, sorry maar heb ff een dipje.
Merk dat ik in het afgelopen half jaar er erg veel mee bezig ben geweest en was net op een punt gekomen dat ik er iets luchtiger tegen ging kijken.
Maar toch merk ik ook nu weer dat ik rondom mijn eisprong erg nerveus wordt. De dagen ervoor persé seks willen (want stel je voor!) en dan balen als het niet gebeurt. ik had waarschijnlijk gisteren mij eisprong en heb dinsdag en woensdag met mijn vent 'geklust'. Dat zijn goede dagen, maar ben nu bang dat het niet voldoende is en dat het toch geen zin gehad heeft. Donderdag en vrijdag is het er namelijk niet van gekomen...

Ik weet het, het klinkt stom, omdat het wel de goede dagen zijn geweest. Inmiddels zijn al mijn vriendinnetjes zwanger (eentje zelfs vorige week bevallen!), maar bij mij nog geen succes.
Ik weet dat een half jaar niet lang is en dat velen van jullie al langer bezig zijn, maar wordt er ineens een beetje verdrietig van. Ik wil dit al zo lang (al zo'n 7 jaar) en nu heeft afgelopen zomer eindelijk mijn vriend ook toegegeven er aan toe te zijn, waardoor ik het nu erg moeilijk vindt om nog geduldig te zijn voor het moment dat het 'raak' is.

Sorry voor mijn klaagzang, maar moet het even kwijt en soms is het juist lekker om dit anoniem te doen, zonder dat mensen je be/veroordelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door danic op 13-02-2010 23:08:20 ]
pi_77973269
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef danic het volgende:
meiden, sorry maar heb ff een dipje.
Merk dat ik in het afgelopen half jaar er erg veel mee bezig ben geweest en was net op een punt gekomen dat ik er iets luchtiger tegen ging kijken.
Maar toch merk ik ook nu weer dat ik rondom mijn eisprong erg nerveus wordt. De dagen ervoor persé seks willen (want stel je voor!) en dan balen als het niet gebeurt. ik had waarschijnlijk gisteren mij eisprong en heb dinsdag en woensdag met mijn vent 'geklust'. Dat zijn goede dagen, maar ben nu bang dat het niet voldoende is en dat het toch geen zin gehad heeft. Donderdag en vrijdag is het er namelijk niet van gekomen...

Ik weet het, het klinkt stom, omdat het wel de goede dagen zijn geweest. Inmiddels zijn al mijn vriendinnetjes zwanger (eentje zelfs vorige week bevallen!), maar bij mij nog geen succes.
Ik weet dat een half jaar niet lang is en dat velen van jullie al langer bezig zijn, maar wordt er ineens een beetje verdrietig van. Ik wil dit al zo lang (al zo'n 7 jaar) en nu heeft afgelopen zomer eindelijk mijn vriend ook toegegeven er aan toe te zijn, waardoor ik het nu erg moeilijk vindt om nog geduldig te zijn voor het moment dat het 'raak' is.

Sorry voor mijn klaagzang, maar moet het even kwijt en soms is het juist lekker om dit anoniem te doen, zonder dat mensen je be/veroordelen.
ik begrijp je zo ontzettend goed!! Klagen mag af en toe zeker wel! Maar blijf erin geloven en blijf dicht bij jezelf. Wat er om je heen gebeurt is soms moeilijk te verkroppen maar denk dan aan de vaak ook positieve verhalen die je hoort. Ik heb veel aan positieve gedachtes, het zorgt ervoor dat ik niet te vaak zink in zelfmedelijden, hoewel dat soms ook heerlijk is. Sterkte meid!!!
pi_77973335
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.
lief, bedankt.
Kon je ook niet weten. Ik post pas sinds deze week hier. Las eerder altijd mee maar had niet echt de guts om mezelf zo "bloot" te geven. Nu dan toch maar wel, en ik moet eerlijk zeggen het werkt wel positief en opbeurend. Iets met "lotgenoten" enz
pi_77977501
Danic, ik begrijp je heel erg goed, hoor!
Mijn man en ik zijn al 10 jar bij elkaar en hadden ook al jaren een kinderwens, maar helaas konden we er niet direct voor gaan ivm woonruimte, studie die nog niet afgerond was en waar ook nog vertraging in kwam te zitten. September/oktober 2008 zijn we er dan eindelijk echt voor gegaan en helaas nog steeds geen blijvende zwangerschap na anderhalf jaar. En op sommige momenten baal ik daar echt flink van... zoals nu vanochtend weer een negatieve test...
Maargoed, als ik dan kijk naar een bevriend stel van ons waarbij de 4e IVF (na 6 jaar bezig zijn) mislukt is en de kans nu compleet verkeken is omdat zij in de overgang gebracht moet worden... dan bedenk ik me altijd weer dat het vele malen erger kan...

De kans is nog steeds het grootst dat het ons wel gewoon gaat lukken!
En tot die tijd... sja... toch maar proberen er op een enigzins relaxte manier voor te gaan, hoe moeilijk dat soms ook is... Nouja, ik ga voor je duimen, en voor nu een dikke knuffel!
pi_77977816
@Danic:
Moed houden meisje, komt echt wel goed!

@Suuz_: lotgenoten ja.
Na de eerste maanden spanning is de lol er wel vanaf en begin je aan jezelf te twijfelen.
Het valt me op dat de meeste dames die hier komen wel een tijdje bezig zijn.
Je verwacht dat het snel lukt (en sommigen hebben ook die mazzel) maar het is kennelijk echt niet zo raar dat je er rond een jaar over doet.
Uiteindelijk worden de meesten gewoon zwanger, jij ook.

@Tierrr:
Het is je zo gegund dat het raak is en blijft, ik duim vast hard voor volgende maand.
pi_77978832
Ik sluit me volledig aan bij Kolonia, voor iedereen even een
pi_77981388
bedankt voor jullie lieve reacties
pi_77986846
ik heb eindelijk even de tijd genomen voor een afbeelding! hij is lief!!
pi_77991877
Sterkte en veel liefs allemaal
  zondag 14 februari 2010 @ 19:34:48 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77992936
Kleurdoos, wat rot voor je. Sterkte.
pi_77995967
Beste mensen,

Ik heb heel erg getwijfeld om te posten, maar toch maar gedaan. Een jaar geleden ben ik gestopt met de pil om helemaal voor een kindje te gaan. Ik heb in die tijd hier nog een beetje mee-gepost. (was heerlijk om zo'n forum te hebben). Een aantal maanden geleden kreeg ik er flink de balen van (niet van het forum, maar dat het allemaal zo lang duurde voor mijn gevoel). Steeds heftigere menstruaties en pijnlijke ovulaties. Ik had er even helemaal genoeg van en besloot even helemaal niet meer te kijken op het forum. Ik hoopte het zo een beetje los kunnen laten (wat natuurlijk niet lukte...).
In mijn familie komt endometrose (schrijf je dat zo?) voor, ik dacht dat ik het ook had en had al allerlei rampscenarios geschreven.
Maar:

Vanmorgen op valentijnsdag hadden we een positieve (digitale) test in onze handen!!!!

Wat ik maar wil zeggen: GEEF NIET OP!!! Ik duim voor jullie allemaal! Het gaat lukken!!

(heb nu 100000 vragen, maar dat komt allemaal wel...)

groet marike
pi_77996576
wat een goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd! Super dat het na zo'n poos toch nog spontaan gelukt is!!
pi_77997875
Marike, gefeliciteerd!
Ik kan me jou nog wel herinneren, we begonnen zo'n beetje tegelijkertijd.
Geweldig dat het nu gelukt is!
Een fijne zwangerschap gewenst!
pi_77998118
Gefeliciteerd Marike77
  zondag 14 februari 2010 @ 21:34:53 #239
190853 RockabeIIa
pi_77998621
van harte Marike! Dat je maar een zorgeloze zwangerschap mag hebben
  zondag 14 februari 2010 @ 21:41:26 #240
12913 GreatWhiteSilence
pi_77999001
Gefeliciteerd
pi_77999552
Marike, wat goed zeg! Gefeliciteerd!!!
  zondag 14 februari 2010 @ 21:56:30 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77999913
Marike van harte meid!
pi_78001579
Marike gefeliciteerd En wat een mooie dag om dit te ontdekken!
  zondag 14 februari 2010 @ 22:37:42 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78002302
marike, van harte gefeliciteerd!
pi_78003290
Marike van harte
pi_78009809
KD heel vel sterkte zeg!
Marike gefeliciteerd!!! En wat een leuke dag om positief te testen!
Suuz_ balen zeg!

Danic, ik weet wel een klein beetje hoe je je voelt.
Ik vind het nu ook erg lang gaan duren, en ik zit pas bij de zesde poging Maar als ik dat hummeltje van mijn schoonzusje zie, dan krijg ik steeds weer meer kriebels. En zeker als ik zie dat zijn papa, hem bijna geen liefde geeft, en mijn mannetje (zijn oom dus) zo lief en zorgzaam tegen hem doet Dan hou ik nog meer van hem dan ooit, en dan hoop ik zo dat wij ook snel een baby krijgen

Het duurt mij allemaal veel te lang nu. En wil zo graag, misschien ben ik er ook teveel mee bezig. Ben ook zo blij dat ik nu een normaal cyclus heb al 2 maanden

Dus iedereen die zich rot voel, heeeeeeeeel veeeeel kusjes!!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2010 08:35:42 ]
pi_78011675
KD, sterkte!

Marike, yay wat een fijn bericht! Bedankt voor het welkom allemaal. Als het goed is krijg ik eind deze week mijn eisprong. We doen echt niet erg geforceerd hoor, maar om de dag schijnt "beter" te zijn dan elke dag toch? En de zaadcellen blijven toch makkelijk een dag of drie in leven?

[ Bericht 1% gewijzigd door Entreri op 15-02-2010 10:54:24 ]
pi_78013388
Ik moet zeggen, het tempen valt mee 's ochtends Gelukkig ben ik na het tempen in het weekend weer heerlijk in slaap gevallen. Dus ik ga er nog even mee door
pi_78016429
Gefeliciteerd Marike!! Wat een geweldig nieuws, en wat een geweldige dag daarvoor!! Geniet van je zwangerschap. Het is je ontzettend gegund!! Liefs
pi_78018791
ik zit net een beetje op het internet te snuffelen, kom ik bij mijn jaarhoroscoop uit. Je raad nooit wat daar stond: "Voor tweelingen in een relatie is het een goed jaar voor gezinsuitbreiding"
Nou ja!! Wat fijn hihi
pi_78021224
Hoop dat het uitkomt! Ben ook tweeling! Hoop dat het ook voor mij geldt en dat ik dit jaar zwanger mag worden. Het duurt me ook te lang..

KD, wat verdrietig. Veel sterkte.

Suuz_, Tierr en Danic, hoop blijven houden hoor! Weet dat het moeilijk is, maar we moeten wel!

En Marike, gefeliciteerd meid! Jij geeft ons nou hoop! Geniet ervan!
pi_78023953
C_A: Fijn dat het tempen mee valt

Marike: Gefeliciteerd!!

Danic: Hopelijk komt je horoscoop uit

Hier gaat het gewoon echt niet lekker, al 2 weken gewoon niet.
De onderzoeken in het ziekenhuis, behoorlijke dip toen het doordrong dat ik misschien wel niet zonder hulp zwanger kan worden, de pijn in mijn linkeronderbuik wat geen blaasontsteking bleek te zijn (maar wat dan wel...eisprong?) maar wel 1.5 dag behoorlijk pijn deed. En dan vanaf donderdag dus last van me rug (moest in de ochtend 1x niezen en toen schoot er iets verkeerd) Deed wel pijn donderdag maar ging nog, maar de dag erna werd het toch steeds erger en erger! En hou het dus bijna niet meer Stom!
Oh en dan nog mijn buien... boos, blij, sjaggo, etc etc heb soms gewoon medelijden met mijn
En waar ik helemaal gek van word is dat hij de hele tijd zegt: je bent gewoon zwanger.
Ja ik heb pijn in mijn borsten sinds vorige week.. en misschien beetje wisselende humeur maar verder voel ik me gewoon mezelf.. zit gewoon niet zo lekker in mijn vel
Hij zei wel als je niet zwanger bent krijg je de uitspattingen van de afgelopen 1.5 week allemaal terug Toen zei ik, dat durf je niet want dan ben ik ongesteld en dan ga ik er dubbel en dwars tegenin

Oh en dan vanmiddag ook nog telefoontje van vriendin van mij dat een vader van 2 vriendinnen van ons nu doormiddel van slaapinjecties in slaap word gehouden en ze verwachten dat zijn hart er binnen nu en 2 dagen ermee stopt. Hij had zelf 2 weken geleden de strijd al opgegeven, maar nu is het dus bijna zover. Het nieuws hakte er behoorlijk in vanmiddag, gelukkig lieve collega die me even troosten.
Net inmiddels beide meiden gebeld, sterkte gewenst, kusjes gegeven etc etc en toen ik aan de telefoon was hebben ze hem namens mij nog een kus gegeven.. en het is goed nu. HIj mag nu daar heen gaan waar hij rust heeft en geen pijn meer

Ahja... ik schop momenteel even heerlijk tegen de wereld!
pi_78024278
Pffff Cisco... jeetje, das wel veel in één keer zeg... sterkte ermee meid! En de hoop niet verliezen he?!

En weet je wat? Ik schop gewoon even met je mee!
pi_78024876
cisco tis ook wel veel, sterkte en een dikke
pi_78025082
Jeetje Cis....dikke dikke knuffel voor jou!
pi_78025217
ook van mij een dikke knuffel voor je Cisco... het is ook allemaal niet makkelijk, al niet als je ieder ding afzonderlijk hebt... nu heb je alles tegelijk... sterkte!
pi_78025231
Ach Cisco toch, wat een boel ellende tegelijkertijd.
Wel vertrouwen houden hoor.
pi_78025479
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Tierrr het volgende:
Pffff Cisco... jeetje, das wel veel in één keer zeg... sterkte ermee meid! En de hoop niet verliezen he?!

En weet je wat? Ik schop gewoon even met je mee!
is goed altijd gezelliger met zijn 2tjes

Jullie zijn lief! Twijfelde nog of ik wel moest posten dit alles.. Maar lucht soms best op
pi_78025580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

is goed altijd gezelliger met zijn 2tjes

Jullie zijn lief! Twijfelde nog of ik wel moest posten dit alles.. Maar lucht soms best op
dat vind ik ook vaak!
pi_78027163
Cisco, sterkte meid, je krijgt echt even alles te gelijk! pfff
Enne....heb idd zelf ook net gemerkt dat af en toe ff schoppen tegen alles en je verhaal kwijtkunnen op een forum best oplucht!
Doe het lekker zo vaak je wilt meid!
pi_78028582
Marike, wat goed gefeliciteerd!!

Cisco, het is ook allemaal niet niks
(En ik ga heel hard hopen dat je mannetje gewoon gelijk heeft)
pi_78030249
Cisco hopelijk ben je snel weer meer happy. Zou je vent gelijk kunnen hebben trouwens??
pi_78033041
Kolonia en IslaBonita thnx voor het warme welcome back

* Soneal gaat ff bijlezen
pi_78035451
Cisco toch.... soms valt het allemaal niet mee, en is t gewoon even blegh, geeft niks, gaat wel weer over
pi_78035949
Jeetje wat een hoop gebeurtenissen allemaal weer, helaas ook hele nare
Maar ook goede
Ik kom komende dagen weer even bij lezen, ben er gewoon niet aan toe gekomen zo druk en een partij moe niet normaal.
Heb ook steeds roze/bruinige afscheiding en buikpijn /krampen hele dag al en duurt nog een week voordat ik ongi moet worden, allerlei vreemde klachten, niet echt ziek idee maar gewoon raar gedoe ofzo.
Anyway lekker bedje nu in en meldt me morgen weer
  maandag 15 februari 2010 @ 22:37:17 #266
12913 GreatWhiteSilence
pi_78036953
Ik weet precies wat je bedoelt Boepie. Ik heb de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen licht misselijk, ben moe, en ik lijk wel beter te ruiken. Heel erg hoopvol, behalve dat mijn test negatief is.
pi_78046933
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt Boepie. Ik heb de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen licht misselijk, ben moe, en ik lijk wel beter te ruiken. Heel erg hoopvol, behalve dat mijn test negatief is.
Dat testen durf ik nog helemaal niet !
Ik wacht geduldig af zeg maar, maar verwacht echt niets,.. ja hoogstens een vaag virus waar ik last van zou kunnen hebben ofzo.
Ja of dat het mijn ovulatie pijn zou kunnen zijn?? maar dat lijkt me juist weer niet..
Maar snap jou ook heel goed hoor, steeds weer die frustie gevoelens enzo
Ik schiet nu gewoon weer in de duim modus in de hoop dat het heel hard gaat helpen
pi_78047605
Ben nu aan het tempen, maar nu ben ik ziek. En had vanochtend een temperatuur van 38 graden (normaal 36,3) hoe registreren jullie dit?
pi_78049402
CA, Gewoon je temp invullen en er een aantekening van maken dat je die dag ziek was. Of als je een grafiekje maakt kun je ipv van een een stip een vierkantje maken om aan te geven dat er die dag andere omstandigheden waren.
Beterschap meid!

Boepie en GWS, ik bliijf voor jullie duimen!
pi_78049425
Gewoon open laten en hopen dat je heel snel weer beter bent..
Beterschap!

Ik ben ongi...
pi_78049477
Verdorie Tierr, jij moet nu echt eens een keer door!
Echt jammer weer.....zucht... weer op naar de volgende ronde.
(ben jij nu trouwens de MMM in of nog niet? Ben 't even kwijt )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:39:45 #272
12913 GreatWhiteSilence
pi_78050851
Ik kreeg de suggestie van iemand dat mijn klachten wel eens door een blaasontsteking kunnen komen, dus ik lever morgen even mijn urine in om te kijken of dat klopt. Het zou wel het een en ander verklaren, want in een zwangerschap geloof ik inmiddels niet meer.
pi_78054014
He wat vervelend GWS, hopelijk is dat het dan, dan weet je dat maar tenminste... wel een teleurstelling...

Aanstaande zondag is mijn NOD. Tegen beter weten in (want de kans is heel klein) hoop ik toch elke maand weer dat het gelukt is...dat er één klein eigenwijs zwemmertje is door gezwommen en dat het raak is... dus zit toch wel een beetje in spanning. Is geen ontkomen aan heb ik gemerkt, wat ik ook doe. Maar gelukkig ben ik nu wel zover dat ik besef dat de kans te klein is dus als ik ongesteld word... gaan we maar weer gewoon verder met waar we mee bezig waren..zonder dat ik er te somber van word (zoals voorheen)
(dus zouden jullie please please een klein beetje voor me willen duimen? wie weet help het....)
pi_78056035
Maar natuurlijk duim ik voor jullie... heel hard!!
pi_78056472
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen

Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.

Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
pi_78056644
Tierr...
Ik zag in het andere topic dat je aankomende ronde aan de Clomid gaat.
Dat is vast nét het kleine zetje dat je nodig hebt.

Vervelend GWS.
Ik hoop nog steeds op een wondertje voor je, ok?

IslaB:

Spannend Danic.
pi_78056862
wat een maf wijf ben ik eigenlijk ook! Hoe gek kan je jezelf maken!
maar toch...
pi_78057030
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
pi_78057470
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef Tierrr het volgende:
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
Of we zijn allemaal maffe wijven.
pi_78058036
Klopt haha...

Ik heb nog NOOIT last gehad van mn borsten voor of tijdens mijn menstruatie....(had een koperspiraal dus aan hormonen kon het ook niet liggen)...tot ik een halfjaartje bezig was met proberen zwanger te raken. Op een gegeven moment gingen ze al pijn doen een dag na de ovulatie..(en dat dan twee weken lang tot aan de menstruatie) en deze maand voel ik weer helemaal niks... (9 dagen na eisprong) Dus er valt bij mij in ieder geval geen pijl op te trekken!

Dames bedankt voor alle
pi_78058621
Enik ben dus ongi, alleen daarbij veel meer rare klachten.. ben dus een week eerder ongesteld?
Snap er echt geen hout van , heb dit nog nooit eerder zo gehad.
Krampen voelen meer constant aan dat wel, minder stekerig maar ben ongelovelijk sacho
Voel me gewoonweg hondsberoerd, misselijk met vlagen, en honger als een paard tegelijk, mijn lichaam neemt echt een loopje met me heb ik het idee.
Maargoed blijf het dus wel vreemd vinden heb mijn leven lang zeg maar al een 28 dagen cyclus met pil of zonder pil, en tuuk het kan een dagje her en der een keer verschillen door wat voor reden dan ook maar een week te vroeg ongi worden??
Hopelijk is dit een herkenbaar verhaal?
pi_78058747
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef danic het volgende:
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen

Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.

Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
dat zou wel te gek zijn zeg maargoed niet te vroeg juichen natuurlijk.
Dat met die borsten heb ik tegenwoordig 2 weken voordat ik ongi wordt, deze periode had ik iets vlotter en zie verder mijn verhaal hierboven.
Zou gaaf zijn meis als het raak is ik duim me suf
pi_78059230
Ik ook Danic!

En Boepie, is het echt een menstruatie of kan het ook een innestelingsbloeding zijn? Want dan ga ik ook in de duimstand voor jou....
pi_78064008
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
pi_78064555
Trierrr wat balen
pi_78067741
Vreemd inderdaad Boepie.
Ik denk ook aan een innestelingsbloeding, of wellicht een bevruchting die gelijk is afgestoten.
Ik zou de hoop nog niet opgeven!

Danic, je hoeft nog niet terug naar aarde hoor!
Dames zat die zich anders dan anders voelden en inmiddels diverse kids zo af en toe het liefst achter het behang plakken.
Geniet maar van het gevoel en de hoop, je gevoel kan maar zo eens gelijk hebben.
pi_78067825
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
Een ztestje zo ver voor NOD lijkt me niet zo zinvol, maar misschien laat een ovutestje wat zien.
pi_78068878
Ja daar heeft Kolonia ook wel weer gelijk in. Goed punt!
pi_78074445
Heb nog steeds mijn klachten alleen wel dat mijn buik er nu dus erger aan toe is, nu heb ik altijd al een zware menstruatie maar dit is echt een hele nare zeg maar, misschien afstoting? Kan de ergere krampen wellicht verklaren, bedoel als het wil innestelen moet het ff haast gaan maken want dit is niet zo erg prettig aanvoelend zeg maar !
Kan me dus totaal niet voorstellen dat dit een innesteling zou kunnen zijn , dat doet toch niet nog meer pijn dan een zware menstruatie??? Hoe lang kan zoiets dan duren ?
Toevallig was ik ff naar mijn mams vandaag die begon al meteen.. pff wat zie jij wit zeg, je ziet er niet uit ( bedankt mám ) en net mijn schoonouders hetzelfde
zo lief he
Ga zo maar lekker naar bedje en hoop dat ik morgen weer wat meer mens ben, ben gelukkig vrij dat scheelt al een hoop.
(sorry voor het geneuzel maar is wel fijn om het kwijt te kunnen)
pi_78074566
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
HAd zij ook het idee dat ze dus ongesteld was enzo.. alleen dan vet te vroeg ?
Hoe lang bleef dat bij haar aan enzo ? ben nu wel heel nieuwsgierig.
pi_78076429
Boepie als je hele erge krampen hebt gehad lijkt het me dat wat er ook zat, inderdaad niet goed was....Dus klinkt het eerder alsof iets is afgestoten ja..Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Ik heb dat ook één keer gehad het afgelopen jaar, ontzettende krampen, ongesteld, compleet met zwarte vellen. Sorry dat dit too much information is, maar ik denk ook dat dat iets geweest is. Ben daarna door middel van inwendige echo onderzocht, maar er was niets te vinden. Volgens de HA was het dus een zware menstruatie of een vroege miskraam, die niet meer te zien was omdat het een week later was.
Maar waar ik nou nog steeds niks van snap, is dat een innestelingsbloeding op internet zo verschillend wordt beschreven. De één zegt, een paar druppels lichtrose bloed, de ander bruinverlies, en sommigen kunnen het niet onderscheiden van een gewone menstruatie, zo lang duurt het. Komt nog bij dat je bij een beginnende zwangerschap buikpijn kunt hebben die lijkt op menstruatie buikpijn, dit heeft weer te maken met de banden die gaan oprekken ofzo....
Ervaringen van vrouwen die dit beschrijven staan hier (Engels)
http://www.babysnark.com/(...)egnancy-symptoms.asp
(voor de dames voor wie de Engelse computertaal wat moeilijker is:
[AF= aunt flow (menstruatie)
DH=dear husband
DS=dear son
DD=dear daughter
DPO= days past ovulation
BFN=big fat negative (negatieve zwangerschapstest)
BFP=big fat positive (positieve zwangerschapstest)
CM= cervical mucus (baarmoederslijm)
CP= cervical position (positie van de baarmoedermond)

Enne, Danic, ik wilde je niet de moed ontnemen hoor.... Heb mezelf alleen al zo vaak voor de gek gehouden.. Maar je weet maar nooit, het kan nog alle kanten op gaan! Ik duim nog steeds voor je!

[ Bericht 5% gewijzigd door IslaBonita op 16-02-2010 21:58:34 ]
pi_78076724
haha Isla, je ontneemt me de moed ook niet hoor, maar ik moet gewoon erg oppassen dat ik niet teveel bezig ben met wishfull thinking.

Boepie: die vriendin van mij had precies ten tijde van haar normale menstruatie een innestelingsbloeding. Het was wel lichter dan haar gewone menstruatie en duurde 3 dagen, dus ook korter dan normaal .Maar omdat het wel in de goede dagen viel, dacht ze dat het niets was.
Je leest idd veel verschillende dingen over innestelingsbloedingen. In principe hebt je dit vaak een week voor je menstruatie, maar het kan ook later plaatsvinden, zelfs tot 3 maanden in je zwangerschap. De heftigheid varieert dan heel erg.
Door dat gegeven vind ik het begrip ook zo lastig. De meeste vrouwen hebben geen innestelingsbloeding, maar zodra er op een 'verkeer' moment wat bloedverlies is, denken ze hier toch al gauw aan. Ik denk dat ook dit vaak wishfull thinking is. Toch Boepie, betekend dat natuurlijk niet dat het bij jou niet zo zou kunnen zijn, maar als ik hoor hoeveel last je ervan hebt.......
pi_78085115
he meiden! Verdrietige en blije berichten tegelijk hier op het forum! Het leven kan zo verwarrend zijn!
Sterkte voor diegene die het nodig hebben en gelukwensen voor iedereen!

Ik heb het afgelopen weekend t/m gister maar eens flink de bloemetjes buiten gezet tijdens carnaval hier. Was het allemaal zo zat! Stomme ongesteldheid!! Bah!
pi_78087945
Suuz, je hebt helemaal gelijk!

Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
pi_78089974
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, lees wel al een tijdje mee in dit topic. Omdat ook wij sinds september proberen zwanger te raken. Weet eigenlijk niet of ik hier wel moet schrijven, want sinds gisteren denk ik toch echt zwanger te zijn. Gisterochtend een test gedaan van het kruidvat en ik zag een tweede heel licht streepje. 's Middags nog een test gedaan (ClearBlue Plus) en ook bij deze een tweede licht blauwe streepje. Ook manlief zag een tweede streepje. Even zeker zijn dat ik het me niet inbeeld.

We hebben besloten dat ik vanmiddag nog een nieuwe test ga doen en die dan morgen of vrijdagochtend ga doen, in de hoop dat het dan duidelijker is. Maar ik voel me ook al zwanger, het is allemaal zo raar...
pi_78090134
Veerle, je kan misschien ook een digitale test kopen. Daar staat letterlijk op of je zwanger bent of niet
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:03:47 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_78090226
Twee streepjes is twee streepjes Je bent hartstikke zwanger, Veerle, gefeliciteerd!
pi_78090723
Streepjes zijn streepjes.
Gefeliciteerd Veerle!
pi_78094379
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Suuz, je hebt helemaal gelijk!

Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
9 maanden beurs? Wat doe je jezelf aan! Dat zou voor mij echt killing zijn! Al die mooie zwangere buiken en al dat baby spul

@ Veerle: oh wat gaaf, dan is het toch echt zover lijkt me! Ik zou precies als jou reageren. Zo onzeker en het gewoon niet (durven) geloven! Koop idd een digitale dan zie je meteen dat je ZWANGER bent!
pi_78095104
Ik dacht vandaag dus och had toch een lading van die ovulatie testjes besteld pas, laat ik er eens 1 proberen, geeft dus een heel lichtroze 2e streepje aan. Ah en na beter lezen begrijp ik niets aan de hand pfff (schrok me al een hoedje zowat)
Heb nog steeds zelfde klachten, heb er net 2 paracetamol ingegooid en doe lekker niets vandaag
Oftwel keihard ongesteld (gemeen lichaam zo vroeg)
Durf nu dus geen volgende nod te voorspellen want nu zal er niets meer van kloppen vrees ik.
pi_78095682
Thanks voor de tip van de digitale test. Ik ben hem maar gaan halen en kon natuurlijk niet wachten tot mijn man thuis is... maar JAAAAAAAAAAAAA ik ben zwanger. Kwam er echt na een paar minuten op te staan! Heerlijk die duidelijke tests! Vanmiddag maar al een cadeautje voor de papa gaan kopen.

Dus meiden ik ga jullie heel snel weer verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')