abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77808577
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef Boepie het volgende:

[..]

Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel !
Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
pi_77808801
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
Hmm ik ga er denk 12 bestellen om het uit te proberen enzo of het wat is..valt het altijd nog mee..
Bevalt het kan ik altijd nog een leuk pakket aanstonds doen.
pi_77810518
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2010 15:44:23 ]
pi_77834679
C-A: op babybrabbel staat ook een xcell betandje om daarin alles bij te houden. Je krijgt geen uitleg nadat je je gegevens hebt ingevuld, maar je ziet wel duidelijk een grafiek onstaan.
Je gaat links naar het tabblad 'informatief', dan 'babyotheek' en dan in de meest linker kolom (zwanger worden) staat als 3e van boven: de temperatuurmethode.
In dit verhaal/uitleg staan links naar verschillende bestanden die je kunt gebruiken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! (stiekem natuurlijk dat je em niet meer nodig gaat hebben!!)
pi_77834846
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.
Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
pi_77835431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
Thx vandaag weer 36,3 lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Normale ochtendtemperatuur is geloof ik 36 graden
pi_77839216
He bah Charmed_Angel zou jammer zijn.

Ik ben in afwachting van de sticks hoef er niet voor thuis te blijven stond in de mail, nette service van ze trouwens
Ga er niet meer nu mee beginnen want ben al wat laat heb ik zelf het idee, dus lekker voor de volgende periode en och nog maar 12 dagen en dan komt de volgende ronde er alweer aan, gaat zo snel allemaal.
Ik wacht geduldig af zullen we maar zeggen
pi_77840217
Ja ik weet niet, ik had een gevoel dat het raak zou zijn dit keer. Echt vaag. Mijn man heeft dat gevoel ook, sterker.

Straks maar even testjes kopen. Ga pas 14-02 testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden
Voor de rest pijnlijke tepels, geen pijn in onderrug (normaal wel), en me onderbuik is een beetje vaag gevoel.

Ik heb geen testjes nodig gelukkig, ik voel het wanneer me eisprong is (geloof ik). Wel even testen met tempen, kijken of het echt is wat ik voel
pi_77841651
Hmm wie weet ben je gewoon zwanger ik duim nog ff door voor jullie hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk te weten wanneer mijn eisprong linkerkant is zeg maar, rechts heb ik geen idee.. maar als ik op symptonen af ga dan heb ik altijd wel een week na menstruatie ( tussen 12/14e dag) een hang dag, beetje raar gevoel in buik, soort ongi krampen, dus wie weet is dat wel een eisprong maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Ik hoop dat de ovulatie testjes voor mij een iets duidelijker beeld gaan brengen (tempen heb ik nl niets aan) en zoniet dan ja lastig hehe.
Heb nog wel een paar maandjes om het aan te zien zeg maar.
pi_77845938
Ook hier is het nog erg weinig, maandagochtend roze slijm en dat gaat bij mij diezelfde dag dan altijd over in echt bloed. De eerste twee dagen ben ik dan héél licht ongesteld, daarna barst het pas los.

Afgelopen maandag zette het nog niet door, bleef bij roze slijm.
Gister en vandaag wel echt bloed maar bij elkaar nog geen halve minitampon vol.
Zal morgen wel komen dan denk ik.
Maar ik denk dat ik wat betreft eerste dag even naast zat, dan wordt mijn NOD 17 maart.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:53:02 #111
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77845949
CA......spannend zeg....
ik heb ook een innestelingsbloeding gehad....alleen had ik er veel pijn bij, maar ja dat was ook omdat het direct is mis gegaan..
Ik ga voor je duimen meid!!! Hopen dat je het 2e streepje snel in beeld krijgt!!
HIeld jij je temp ook bij dan? zo, ja is hij nog steeds hoog??

Hier weer terug van de gyn....
ben weer helemaal school... en we mogen direct weer beginnen, maar denk dat we toch maar ff rustig aan gaan doen.
Ik mag een chromosomentest gaan doen, maar omdat we al een 'gezond' kindje hebben komt hier waarschijnlijk nisk uit...dus hebben we besloten dit niet te gaan doen.
Ik heb via een tabel berekend bij de gyneacoloog 90 % om zo zwanger te worden, dus willen ze in eerste instantie nog niks doen....
waarschijnlijk eerst 3 x pech en ze gaat ervan uit dat het nu allemaal goed komt...
MOcht het uiteindelijk wel weer mis gaan dan gaan we wel andere stappen ondernemen, maar daar gaan we eerst maar niet van uit.
Dus we gaan hier maar meer flink oefenen en dan weer aan de slag!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77846817
nou missCMS, wat een informatie allemaal! Het klinkt positief! Ik hoop dat jullie bij die 90% kans zitten!
(hoezo "gezond" tussen aanhalingstekens? is je kindje niet gezond?)
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:23:56 #113
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77847135
jawel....maar vind dat altijd zo raar klinken.....
gezond kindje.... je gaat er toch altijd van uit dat iedereen gezond is, ondanks dat sommige beperkinge hebben,
als je er maar gelukkig mee bent..
nee Caithlynn is gelukkig super gezond....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77847466
ik ben heel blij voor je dat ze super gezond is!
ik hoop echt dat jullie tweede kindje nu gauw kan volgen en net zo gezond is!
pi_77853615
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef Kolonia het volgende:

@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
Ik heb me daar nog niet in verdiept, tot nu toe was het meer van we zien wel...maar na 8 maanden vind ik dat wel genoeg eigenlijk.
Wat ik hier gelezen heb over tempen is dat niks voor mij, wekker er voor zetten enzo.
Misschien maar eens beginnen met ovutesten.

Nog tips hiervoor, welke goed zijn?
pi_77853962
Wekker zetten is ook niets voor mij, ik temp gewoon 's avonds als ik thuiskom.
Het hoeft toch ook niet per se 's ochtends, toch?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:37:14 #117
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77853966
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:38:38 #118
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854012
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77854116
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77854236
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger...
Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
pi_77854250
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.

Da's niet zo mooi dan.

Morgen de wekker dan maar een minuutje vroeger zetten.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:39 #122
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
pi_77854853
Ja, tuurlijk is dat handig! Het is een mooie bevestiging, maar alleen ovutesten maken helaas geen baby.
Was het maar waar.
pi_77856304
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
het is al gezegd, maar als je goed wil tempen en daar resultaten vanaf wil kunnen lezen, dan moet je toch echt in de ochtend als je nog niet opgestaan bent, tempen. dat wil dus zeggen dat je ook niet even naar de wc moet gaan ervoor, want dan heb je al een ander resultaat. (dan kun je beter een kwartiertje eerder tempen dan eerst naar de wc en dan tempen...) als je in de avonden tempt, kun je die resultaten eigenlijk gewoon weggooien, want het zegt nagenoeg niks jammergenoeg...
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
ow, dat doen we dus verkeerd hier... ik dacht al, waar zou het nou aan liggen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:45:00 #125
12913 GreatWhiteSilence
pi_77856629
Puh, jullie weten best wat ik bedoel...
pi_77856667
hahahaha gws, ik snapte je wel hoor
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:12:57 #127
12913 GreatWhiteSilence
pi_77857699
Het enige nadeel van weer ongesteld te zijn geworden, is dat ik meteen weer een soort van 'druk' ervaar om achter mijn vruchtbare periode te komen. Of misschien komt dat wel doordat we nu echt voor een tweede gaan. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik vind het wel jammer.
pi_77857771
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
Precies dat! dat denk ik dus bij mij !!
ben zo benieuwd of ik wijzer wordt van die testjes.. en ach anders in ieder geval geprobeerd enzo
pi_77857858
heb trouwens nu wel de neiging om meteen die sensisticks te gaan gebruiken maar dan val ik half ergens in dus dat is niet zo slim leek me dan weer.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:17:34 #130
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77857905
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
pi_77858429
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
daar haalde ik ook heel veel info vandaan, alleen was het best zwaar om te doen, zeker in de periode dat wij dat moesten van de gyn...
de ovutesten heb ik ook veel gebruikt (op het moment wat minder door de IUI en naderende IVF), maar vind ik minder duidelijk dan het tempen an sich
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:29:20 #132
12913 GreatWhiteSilence
pi_77858465
Mijn cyclus was ook vrij onregelmatig, dat hielp ook niet. De laatste 5 keren waren de cycli 24, 26, 29, 20 en 25 dagen lang... Ik heb alles bijgehouden in een excelsheet en heb deze bewaard.
pi_77859694
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
pi_77860270
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
He jammer zeg had nog zo mijn best gedaan met duimen!
Op naar de vlg. ronde hoor
pi_77860441
Jammer CA!
pi_77864450
Jammer C_A
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:28:11 #137
12913 GreatWhiteSilence
pi_77864836
Jammer c_a
pi_77873574
Balen Charmed-A.
pi_77874332
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.

Mijn cyclus tot nu toe:

31 dagen - 30 dagen - 32 dagen - 27 dagen - 28 dagen

Gaat de goede kant op De laatste 2 cyclussen, voelde ik de pijn van de eisprong, daarvoor nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 10:04:12 ]
pi_77876282
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
pi_77878069
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
pi_77893812
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Dat wist ik niet.
Maar goed dat ik nu aan het tempen en de testjes ga dan.
Ben benieuwd of het inderdaad anders is.
Afgelopen maand al eens wat later geklust dan ik dacht dat nodig was en dat leek toch even raak te zijn geweest, dus misschien heb ik wel een korte tweede (hoe heet dat) fase?
Kan geen kwaad om desondanks op tijd te beginnen.
pi_77893857
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
Veel succes (het klinkt alleszins toffer dan het is )
pi_77894485
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
pi_77895351
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
Bij ons was het ook niet altijd een even groot succes. Toen ik mijn vriend gewoon niet meer vertelde wanneer we "moesten" ging het een stuk beter. Sterker nog, het was meteen raak
(En dat na bijna een jaar)
pi_77895535
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
pi_77896659
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
pi_77897847
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
Dat kan ik me best voorstellen ja. Het is iets leuks, kindjes maken, dat moet het ook wel blijven!
pi_77900730
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef mijsje het volgende:
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
Mijn man vind het niet erg, het liefst heeft hij elke dag sex, maar dat wordt mij teveel
pi_77901156
ja, dat wilde die van mij ook wel, tot dat een keer ging gebeuren... dat was met een paar dagen bekeken...
(van mij hoeft dat ook niet elke dag.. )
pi_77901887
haha ja mijn man reageert ook een beetje hetzelfde als die van mijsje. Eerst heel hard roepen dat iedere dag niet erg is en dan vervolgens gaan klagen dat het zo geforceerd is. pffff best lastig.
Dinsdag en woensdag is geen probleem, maar vanavond eigenlijk geen zin. manlief is pas rond half 12 thuis en ben echt hondsmoe, wil lekker slapen.
Als het goed is zou morgen mijn eisprong zijn, dus zou eigenlijk op mn vent moeten wachten. Maar die 2 dagen hiervoor moeten het dan maar doen.
Daarbij moet een dagje overslaan toch ook geen probleem zijn? Morgen gewoon weer en het weekend voor de zekerheid en dan vind ik het wel genoeg hahaha. Dan mag het weer 'spontaan'.
Of vergooi ik dan mijn kansen voor deze maand?
pi_77902128
mijn eisprong is morgen, om kwart voor 10 in de ochtend om precies te zijn...
leve de pregnyl, om het precies te kunnen weten...
(na morgenochtend mogen wij ook weer spontaan, eerst even geforceerd in het ziekenhuis bezig zijn... leve IUI )
en eh, Danic, dan vergooi je je kansen niet hoor, een dagje overslaan wordt door veel wetenschappers juist aangeraden omdat de kwaliteit van het zaad dan juist beter schijnt te zijn... maar de meningen zijn verdeeld, dus doe waar jij je zelf het lekkerst bij voelt... en je man natuurlijk ook!
pi_77905957
Hallo meiden! Ik ben hier nieuw, heb al wel veel meegelezen maar nog nooit echt meegepost. Vond het nu toch wel echt de tijd om ook eens wat van mezelf te laten horen. Ben 26 en ben nu ruim 3 kwart jaar met de pil gestopt. Mijn vriend en ik hadden zoiets van, laten we ermee kappen en zien wel wat er gebeurt. In eerste instantie echt tegen elkaar gezegt dat we er niet krampachtig mee bezig wilde zijn om zwanger te worden. En het op zijn beloop te laten...Natuurlijk werkt het niet zo, je bent er toch mee bezig.

Ik ben nog niet zo heel bekent met alles hier, maar hoop dat ik toch mee mag posten :-)
pi_77908790
Welkom Suuz_
pi_77909470
Welkom suuz

megaongesteld, wat vorige maand 2 dagen was, wordt nu allemaal ingehaald geloof ik
pi_77910816
Welkom Suuz!

Danic, men zegt inderdaad wel eens dat om de dag klussen het beste is. Maargoed, er wordt ook gezegd dat je het beste de dag voor de eisprong kunt klussen... dus ja... gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt inderdaad!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:12:46 #157
12913 GreatWhiteSilence
pi_77911132
Pff, ik heb overal last van. Krampjes in de buik, licht misselijk ect. Als ik niet beter wist zou ik kunnen denken dat ik zwanger was... Maar ik heb al getest, geen twee streepjes.
pi_77911642
Welkom Suuz

GWS, misschien te vroeg getest?
pi_77912858
welkom suuz
pi_77915942
Dank voor het warme welkom! Zijn jullie allemaal al lang bezig om zwanger te worden?

Ik zit best met een hoop vragen. Ook omdat ik me altijd al "zorgen" heb gemaakt of zwanger worden wel zou lukken. Je hoort het zovaak dat het niet lukt of lang duurdt en een kindje krijgen is al jaren mijn (onze) grootste wens. Ik heb (nog) niet echt gegronde redenen om me heel erg zorgen te maken, maar onbewust doe je dat toch. Hebben jullie dat ook?

En door die zorgen ben ik ook van mening dat het daarom wel eens langer zou kunnen duren.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:51:59 #161
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77916054
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt . Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77916132
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt . Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
"Gelukkig" ben ik dus hier niet alleen in
pi_77916274
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerder dus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.

die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.

jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.

Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:00:43 #164
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77916317
Hè, KD, wat rottig. Vooral omdat je (denk ik) na 2 streepjes toch extra gaat hopen en dromen enzo.

Sterkte!

En ik maar telkens in dit topic gluren of Kloondinges al uit de kast kwam, pf. Bah!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77916381
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!

Blijf je wel in dit topic meepraten?
pi_77916383
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerder dus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.

die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.

jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.

Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
He bah wat een rotnieuws!
Veel sterkte!
pi_77916425
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:03 schreef -Nienna- het volgende:
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!

Blijf je wel in dit topic meepraten?
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
pi_77916508
Balen KD, maar kan me voorstellen dat je na die zenuwen nu toch wel blij bent met de zekerheid. Had liever een vrolijkere bekendmaking van de kloon gezien.

Suuz, klinkt bekend hoor. Ik had het ook en zeker toen het langer duurde, ga je er steeds meer in geloven, maar heb geduld. Ook al is het na een jaar pas tijd om eens verder te gaan kijken, vond ik dat in het begin wel lang (heb niet zoveel geduld .... ). Gelukkig komt het vaker voor dat je eerder zwanger bent.
pi_77916549
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
Ok, dan hoop ik voor je dat je over een tijdje onbewust met goed nieuws komt
pi_77916601
Wat jammer KD! Ben je er verdrietig over, of is het ook wel een beetje een opluchting? (raar gezegd in dit topic, sorry dames, wil niemand kwetsen)
pi_77916731
beide..een opluchting dat ik niet gek ben en zeker voelde wat ik voelde en dus niet alleen een blaasontsteking zoals de HA dacht. en natuurlijk vind ik het verdrietig dat het 'mis' is...maar dat kickt vast nog wel in.
pi_77916762
Ach KD (KleurDoos/KloonDinges...wel makkelijk ) Wat rot joh... wat een achtbaan zo! verbazing, dan blijdschap..en nu...mixed feelings kan ik me zo voorstellen! Hoop voor je dat de zekerheid nu in ieder geval iets opluchting biedt..toch ff een dikke hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_77916895
Ja, dat kan ik me voorstellen, dat het zo dubbel voelt als de pest. Ook een zoentje van mij erbij.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:27:52 #174
12913 GreatWhiteSilence
pi_77917166
Jammer KD. Maar wel heel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
pi_77917205
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:35:56 #176
12913 GreatWhiteSilence
pi_77917460
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
Ja, dat wilde ik dus eigenlijk voorkomen door niet meer ongesteld te zijn voordat ik weer zwanger was, maar die vlieger ging mooi niet op dus...

KD, zoiets hakt er inderdaad altijd in, hoe pril en hoe onverwacht het ook was.
pi_77917714
he KD, wat klote!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77917738
KD
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77917992
KD shit
pi_77918066
hè Kleurdoos wat kut
bah.

Ik kan me het dubbele gevoel voorstellen (been there.) maar leuk is anders.

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77918152
KD
pi_77918161
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
maargoed, allemaal bedankt voor de sterktewensen e.d, ik ga ff lekker emo eten met wat foute tijdschriften
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:52:12 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77918167
KD dat is kut zeg..

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier. Ik duim voor jullie
Be happy with the little things in life
pi_77918197
Dat is jammer KD. En die kloon, dat was toch mooi tijdverdrijf. De volgende keer zonder kloon de hele zwangerschap posten graag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77918240
Voor jullie ja ik durfde niet meer met de kloon te posten ;')
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:12:13 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77918979
Och KD
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77919136
KD, wat kut. Hopelijk kickt het niet te hard in en kom je hier over een tijd(je) gewoon zonder kloon terug.
Ik had je KD-kloon lekker toch wel geraden.
pi_77919201
wat jammer kleurdoos....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:45:12 #189
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77920236
Wat vervelend KD en eigenlijk wel fijn dat je je lichaam goed genoeg kent om te zeggen dat je niet gek was. Sterkte voor nu... Enne in de toekomst nog zo'n mooierd mag altijd hoor! Knuffels
pi_77921478
Klote KD...

suuz: Sommige zijn wat langer bezig dan andere.. niet meteen de moed opgeven als niet lukt. Ik ben hier bijvoorbeeld alweer 1 jaar en 2/3 maandjes.. maar andere dames gaan soms na 2 a 3 maandjes weg met een 2de streepje

GWS: niet jezelf druk gaan maken en voor de gek houden hoor...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:18:51 #191
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_77921599
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
Des te verdrietiger dat het zo tot een onthulling komt.

Wat rot zeg! Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:20:18 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77921797
KD.
Emotionele achtbaan zo alles bij elkaar lijkt me.
Gaat het wel een beetje?
De klonenjacht vond ik trouwens wel leuk om te volgen.

Hé, wat een boel nieuwelingen opeens.
Welkom dames en veel succes!
pi_77925536
Kleurdoos
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:21:08 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77925764
Ach kleurdoos toch, hoewel onverwacht kan ik me voorstellen dat het toch effe een flinke dobber is. Sterkte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77927186
KD dikke kus!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77927500
KD, wat jammer en rot.
pi_77928460
Tjee KD wat jammer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77928604
Een dikke knuffel voor KD
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:16:00 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77929234
KD ook van mij een dikke knuffel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')