"Gelukkig" ben ik dus hier niet alleen inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Wij zijn nog niet eens bezig met bewust zwanger worden, maar ik heb soms echt van die fases 'wat nou als het niet lukt' en soms ben ik er ook van overtuigd dat ik misschien wel niet zwanger kan worden.. Dan zou je bijna stoppen met je pil om te kijken of het lukt![]()
. Uiteraard niet echt natuurlijk, maar dan zit het gewoon even zo hoog. Ik denk wel dat dat vrij normaal is, die angst dat het niet lukken zal.
He bah wat een rotnieuws!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier is het mis,
ik (kloondinges) had steeds een positieve test, lichtpositief en deze werd maar niet donkerderdus bloedtest laten doen en een urinetest. Uit de urinetest bleek dat ik iig een flinke blaasontsteking had, waar bloed bij zat. Dus een antibioticakuurtje van 3 dagen gehad. De dokter vertelde me toen dat zwangerschapstesten vals positief uit kunnen slaan van een teveel aan eiwitten in de urine. Op de bloedtestuitslagen moest ik nog even wachten.
die heb ik nu terug en uit de HCG waarden blijkt dat die te laag is voor een 'goede zwangerschap' maar dat er wel een begin is (geweest) en dat ik mijn menstruatie eerdaags dus wel kan verwachten (een vroege mk dus.
jammer, maar nu weet ik na dagen zenuwen iig waar ik aan toe ben en kan ik nu mijn menstruatie afwachten.
Jullie iig nog allemaal erg veel succes!
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:03 schreef -Nienna- het volgende:
Kleurdoos, nee, wat jammer zeg!
Blijf je wel in dit topic meepraten?
Ok, dan hoop ik voor je dat je over een tijdje onbewust met goed nieuws komtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik ben iig nu niet van plan om het bewust te proberen, althans, denk ik nu
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
-Nienna-: Ik denk niet dat ik te vroeg getest heb, ik denk dat ik gewoon mijzelf weer eens ouderwets gek zit te maken...
Ja, dat wilde ik dus eigenlijk voorkomen door niet meer ongesteld te zijn voordat ik weer zwanger was, maar die vlieger ging mooi niet op dus...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Stomme eigenschap is dat eigenlijk ook hè?
Des te verdrietiger dat het zo tot een onthulling komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja, en die kloon was er dus om dat prille te overbruggen, wistikveel dat het zo'n heisa zou opleveren, stel idioten
Sinds ik probeer zwanger te worden gaat en voelt het ook heel anders dan "vroeger".quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Suuz_ het volgende:
Had het niet heel erg verwacht eerlijk gezegt voelde me anders dn anders (lastig uit te leggen)
bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Tierrr het volgende:
Dat zijn de data waarop we begonnen zijn.. ofwel gestopt zijn met anticonceptie!
Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg. Dat is bij mij 03-2009 pff klinkt alweer zo lang geleden :-(
Om de dag proberen? Er is dan natuurlijk nog wel een kans dat je 'm mist maar die is er altijd als je niet half dagelijks checked.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat een verdrietig bericht kleurdoos...
Ik zit een beetje te twijfelen vanaf welke dag ik begin met ovulatie testjes, de vorige cyclus had ik bij dag 18 mijn ovulatie maar mn cyclus word wel steeds korter.
ik begrijp je zo ontzettend goed!! Klagen mag af en toe zeker wel! Maar blijf erin geloven en blijf dicht bij jezelf. Wat er om je heen gebeurt is soms moeilijk te verkroppen maar denk dan aan de vaak ook positieve verhalen die je hoort. Ik heb veel aan positieve gedachtes, het zorgt ervoor dat ik niet te vaak zink in zelfmedelijden, hoewel dat soms ook heerlijk is. Sterkte meid!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef danic het volgende:
meiden, sorry maar heb ff een dipje.![]()
![]()
Merk dat ik in het afgelopen half jaar er erg veel mee bezig ben geweest en was net op een punt gekomen dat ik er iets luchtiger tegen ging kijken.
Maar toch merk ik ook nu weer dat ik rondom mijn eisprong erg nerveus wordt. De dagen ervoor persé seks willen (want stel je voor!) en dan balen als het niet gebeurt. ik had waarschijnlijk gisteren mij eisprong en heb dinsdag en woensdag met mijn vent 'geklust'. Dat zijn goede dagen, maar ben nu bang dat het niet voldoende is en dat het toch geen zin gehad heeft. Donderdag en vrijdag is het er namelijk niet van gekomen...
Ik weet het, het klinkt stom, omdat het wel de goede dagen zijn geweest. Inmiddels zijn al mijn vriendinnetjes zwanger (eentje zelfs vorige week bevallen!), maar bij mij nog geen succes.
Ik weet dat een half jaar niet lang is en dat velen van jullie al langer bezig zijn, maar wordt er ineens een beetje verdrietig van. Ik wil dit al zo lang (al zo'n 7 jaar) en nu heeft afgelopen zomer eindelijk mijn vriend ook toegegeven er aan toe te zijn, waardoor ik het nu erg moeilijk vindt om nog geduldig te zijn voor het moment dat het 'raak' is.
Sorry voor mijn klaagzang, maar moet het even kwijt en soms is het juist lekker om dit anoniem te doen, zonder dat mensen je be/veroordelen.
lief, bedankt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh, ik had niet door dat jij ook al een tijdje bezig was.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |