Precies dat! dat denk ik dus bij mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...
Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
daar haalde ik ook heel veel info vandaan, alleen was het best zwaar om te doen, zeker in de periode dat wij dat moesten van de gyn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
He jammer zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....
Cyclus van 28 dagen nuVorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart
Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagenIk had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.
Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.
Toch balen dat je toch ongi bent geworden
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Veel succesquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenLaatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was
En dan volhouden tot mijn NOD
![]()
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexenLaatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was
En dan volhouden tot mijn NOD
![]()
Bij ons was het ook niet altijd een even groot succes. Toen ik mijn vriend gewoon niet meer vertelde wanneer we "moesten" ging het een stuk beter. Sterker nog, het was meteen raakquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf...dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
![]()
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
Dat kan ik me best voorstellen ja. Het is iets leuks, kindjes maken, dat moet het ook wel blijven!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
Mijn man vind het niet erg, het liefst heeft hij elke dag sex, maar dat wordt mij teveelquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef mijsje het volgende:
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ...is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |