abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77856667
hahahaha gws, ik snapte je wel hoor
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:12:57 #127
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77857699
Het enige nadeel van weer ongesteld te zijn geworden, is dat ik meteen weer een soort van 'druk' ervaar om achter mijn vruchtbare periode te komen. Of misschien komt dat wel doordat we nu echt voor een tweede gaan. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik vind het wel jammer.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77857771
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
Precies dat! dat denk ik dus bij mij !!
ben zo benieuwd of ik wijzer wordt van die testjes.. en ach anders in ieder geval geprobeerd enzo
pi_77857858
heb trouwens nu wel de neiging om meteen die sensisticks te gaan gebruiken maar dan val ik half ergens in dus dat is niet zo slim leek me dan weer.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:17:34 #130
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77857905
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
pi_77858429
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
En temperaturen? Dat ging bij ons als een tierelier
daar haalde ik ook heel veel info vandaan, alleen was het best zwaar om te doen, zeker in de periode dat wij dat moesten van de gyn...
de ovutesten heb ik ook veel gebruikt (op het moment wat minder door de IUI en naderende IVF), maar vind ik minder duidelijk dan het tempen an sich
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:29:20 #132
12913 GreatWhiteSilence
pi_77858465
Mijn cyclus was ook vrij onregelmatig, dat hielp ook niet. De laatste 5 keren waren de cycli 24, 26, 29, 20 en 25 dagen lang... Ik heb alles bijgehouden in een excelsheet en heb deze bewaard.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77859694
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
pi_77860270
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden, net.....

Cyclus van 28 dagen nu Vorige maand 27. Dus ik hou me NOD maar op 10 maart

Dus MODJE wil jij mij NODJE op 10-03-2010 zetten?? THX!
He jammer zeg had nog zo mijn best gedaan met duimen!
Op naar de vlg. ronde hoor
pi_77860441
Jammer CA!
pi_77864450
Jammer C_A
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:28:11 #137
12913 GreatWhiteSilence
pi_77864836
Jammer c_a
pi_77873574
Balen Charmed-A.
pi_77874332
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.

Mijn cyclus tot nu toe:

31 dagen - 30 dagen - 32 dagen - 27 dagen - 28 dagen

Gaat de goede kant op De laatste 2 cyclussen, voelde ik de pijn van de eisprong, daarvoor nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 10:04:12 ]
pi_77876282
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik op de verkeerde dagen sex heb gehad, omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen Ik had dus een paar dagen eerder moeten sexen, maar dat kon niet omdat mijn mannetje ziek was. En ik dacht geeft niet want ik heb mijn eisprong toch deze week.

Ik weet dus ook, dat als ik die pijn voel, mijn eisprong misschien al in gang is gezet, en dat ik 2 dagen eerder moet sexen.
Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
pi_77878069
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Aan de lengte van je cyclus kun je niet altijd je eisprong afleiden hoor. Je luteale fase (fase na je eisprong) kan varieren in lengte. Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).

Verder is het wel zo dat als je een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong sex hebt en dat volhoudt om de dag tot 2 dagen na je vermoedelijke eisprong dat je bij 'goed zaad' wel goed moet zitten.

Toch balen dat je toch ongi bent geworden
Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
pi_77893812
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
Het voelen van je eisprong kan ook misleidend zijn (er kan zo'n 2 dagen tussen zitten tussen daadwerkelijk springen en de pijn).
Dat wist ik niet.
Maar goed dat ik nu aan het tempen en de testjes ga dan.
Ben benieuwd of het inderdaad anders is.
Afgelopen maand al eens wat later geklust dan ik dacht dat nodig was en dat leek toch even raak te zijn geweest, dus misschien heb ik wel een korte tweede (hoe heet dat) fase?
Kan geen kwaad om desondanks op tijd te beginnen.
pi_77893857
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga gewoon als ik niet meer ongesteld ben, om de dag sexen Laatste keer kon dat niet omdat mijn mannetje ziek was En dan volhouden tot mijn NOD
Veel succes (het klinkt alleszins toffer dan het is )
pi_77894485
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
pi_77895351
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

hmmm, waar heb ik dat eerder gehoord... ow ja, dat was ik zelf... dat was niet zo goed voor ons seksleven... dat was iets te geforceerd...
maar ik wens je wel veel plezier hoor!
Bij ons was het ook niet altijd een even groot succes. Toen ik mijn vriend gewoon niet meer vertelde wanneer we "moesten" ging het een stuk beter. Sterker nog, het was meteen raak
(En dat na bijna een jaar)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77895535
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
pi_77896659
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
pi_77897847
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik vond dit eigenlijk het leukste aan de hele MMM, we moesten helemaal geen seks meer hebben om zwanger te worden en dat voelde als een verademing
Dat kan ik me best voorstellen ja. Het is iets leuks, kindjes maken, dat moet het ook wel blijven!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77900730
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef mijsje het volgende:
inderdaad, dat scheelt wel een hoop, dat mannen niet weten wanneer ze "moeten" ... is een stuk gezelliger in bed in ieder geval!
Mijn man vind het niet erg, het liefst heeft hij elke dag sex, maar dat wordt mij teveel
pi_77901156
ja, dat wilde die van mij ook wel, tot dat een keer ging gebeuren... dat was met een paar dagen bekeken...
(van mij hoeft dat ook niet elke dag.. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')