abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77808577
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef Boepie het volgende:

[..]

Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel !
Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
pi_77808801
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die dipstickjes had ik

http://www.sensitest.nl/Ovulatietest-dipstick.php
Hmm ik ga er denk 12 bestellen om het uit te proberen enzo of het wat is..valt het altijd nog mee..
Bevalt het kan ik altijd nog een leuk pakket aanstonds doen.
pi_77810518
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2010 15:44:23 ]
pi_77834679
C-A: op babybrabbel staat ook een xcell betandje om daarin alles bij te houden. Je krijgt geen uitleg nadat je je gegevens hebt ingevuld, maar je ziet wel duidelijk een grafiek onstaan.
Je gaat links naar het tabblad 'informatief', dan 'babyotheek' en dan in de meest linker kolom (zwanger worden) staat als 3e van boven: de temperatuurmethode.
In dit verhaal/uitleg staan links naar verschillende bestanden die je kunt gebruiken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! (stiekem natuurlijk dat je em niet meer nodig gaat hebben!!)
pi_77834846
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Net weer even gekeken, helemaal niks nada noppes.

Wanneer in de cyclus kan een innesteling plaatsvinden? En kan je voor de innesteling testen? Of in het dan zinloos

Na de innesteling dus, las ik ergens.
Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
pi_77835431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Innesteling is een paar dagen (tot een week) na de eisprong, een paar dagen later kan er wat bloed vrij komen (meestal een paar dagen voor je menstruatie maar soms ook pas gelijk met je NOD of zelfs later). Vanaf de bevruchting maak je HCG aan maar meestal test je pas positief op z'n vroegst een dag of 3 voor de NOD tot soms zelfs ver daarna.

Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is. (al is 36,4 wel een redelijke lage temperatuur voor een zwangerschap).
Thx vandaag weer 36,3 lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Normale ochtendtemperatuur is geloof ik 36 graden
pi_77839216
He bah Charmed_Angel zou jammer zijn.

Ik ben in afwachting van de sticks hoef er niet voor thuis te blijven stond in de mail, nette service van ze trouwens
Ga er niet meer nu mee beginnen want ben al wat laat heb ik zelf het idee, dus lekker voor de volgende periode en och nog maar 12 dagen en dan komt de volgende ronde er alweer aan, gaat zo snel allemaal.
Ik wacht geduldig af zullen we maar zeggen
pi_77840217
Ja ik weet niet, ik had een gevoel dat het raak zou zijn dit keer. Echt vaag. Mijn man heeft dat gevoel ook, sterker.

Straks maar even testjes kopen. Ga pas 14-02 testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden
Voor de rest pijnlijke tepels, geen pijn in onderrug (normaal wel), en me onderbuik is een beetje vaag gevoel.

Ik heb geen testjes nodig gelukkig, ik voel het wanneer me eisprong is (geloof ik). Wel even testen met tempen, kijken of het echt is wat ik voel
pi_77841651
Hmm wie weet ben je gewoon zwanger ik duim nog ff door voor jullie hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk te weten wanneer mijn eisprong linkerkant is zeg maar, rechts heb ik geen idee.. maar als ik op symptonen af ga dan heb ik altijd wel een week na menstruatie ( tussen 12/14e dag) een hang dag, beetje raar gevoel in buik, soort ongi krampen, dus wie weet is dat wel een eisprong maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Ik hoop dat de ovulatie testjes voor mij een iets duidelijker beeld gaan brengen (tempen heb ik nl niets aan) en zoniet dan ja lastig hehe.
Heb nog wel een paar maandjes om het aan te zien zeg maar.
pi_77845938
Ook hier is het nog erg weinig, maandagochtend roze slijm en dat gaat bij mij diezelfde dag dan altijd over in echt bloed. De eerste twee dagen ben ik dan héél licht ongesteld, daarna barst het pas los.

Afgelopen maandag zette het nog niet door, bleef bij roze slijm.
Gister en vandaag wel echt bloed maar bij elkaar nog geen halve minitampon vol.
Zal morgen wel komen dan denk ik.
Maar ik denk dat ik wat betreft eerste dag even naast zat, dan wordt mijn NOD 17 maart.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:53:02 #111
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77845949
CA......spannend zeg....
ik heb ook een innestelingsbloeding gehad....alleen had ik er veel pijn bij, maar ja dat was ook omdat het direct is mis gegaan..
Ik ga voor je duimen meid!!! Hopen dat je het 2e streepje snel in beeld krijgt!!
HIeld jij je temp ook bij dan? zo, ja is hij nog steeds hoog??

Hier weer terug van de gyn....
ben weer helemaal school... en we mogen direct weer beginnen, maar denk dat we toch maar ff rustig aan gaan doen.
Ik mag een chromosomentest gaan doen, maar omdat we al een 'gezond' kindje hebben komt hier waarschijnlijk nisk uit...dus hebben we besloten dit niet te gaan doen.
Ik heb via een tabel berekend bij de gyneacoloog 90 % om zo zwanger te worden, dus willen ze in eerste instantie nog niks doen....
waarschijnlijk eerst 3 x pech en ze gaat ervan uit dat het nu allemaal goed komt...
MOcht het uiteindelijk wel weer mis gaan dan gaan we wel andere stappen ondernemen, maar daar gaan we eerst maar niet van uit.
Dus we gaan hier maar meer flink oefenen en dan weer aan de slag!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77846817
nou missCMS, wat een informatie allemaal! Het klinkt positief! Ik hoop dat jullie bij die 90% kans zitten!
(hoezo "gezond" tussen aanhalingstekens? is je kindje niet gezond?)
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:23:56 #113
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77847135
jawel....maar vind dat altijd zo raar klinken.....
gezond kindje.... je gaat er toch altijd van uit dat iedereen gezond is, ondanks dat sommige beperkinge hebben,
als je er maar gelukkig mee bent..
nee Caithlynn is gelukkig super gezond....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77847466
ik ben heel blij voor je dat ze super gezond is!
ik hoop echt dat jullie tweede kindje nu gauw kan volgen en net zo gezond is!
pi_77853615
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef Kolonia het volgende:

@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
Ik heb me daar nog niet in verdiept, tot nu toe was het meer van we zien wel...maar na 8 maanden vind ik dat wel genoeg eigenlijk.
Wat ik hier gelezen heb over tempen is dat niks voor mij, wekker er voor zetten enzo.
Misschien maar eens beginnen met ovutesten.

Nog tips hiervoor, welke goed zijn?
pi_77853962
Wekker zetten is ook niets voor mij, ik temp gewoon 's avonds als ik thuiskom.
Het hoeft toch ook niet per se 's ochtends, toch?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:37:14 #117
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77853966
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:38:38 #118
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854012
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77854116
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jawel, meteen bij het wakker worden. Niet eerst nog even naar de wc gaan ofzo. Op die manier heb je de beste uitslagen.

Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77854236
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger...
Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
pi_77854250
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, je hebt helemaal gelijk... 's avonds tempen heeft eigenlijk niet veel zin, omdat er te veel factoren zijn (geweest) die je temperatuur kunnen beïnvloeden.

Tempen moet echt 's ochtends als je nog niets hebt gedaan. En altijd rond precies dezelfde tijd.

Da's niet zo mooi dan.

Morgen de wekker dan maar een minuutje vroeger zetten.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:39 #122
12913 GreatWhiteSilence
pi_77854745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Mmm... overschat die testen niet hoor. Het is fijn om te weten wanneer je ei ongeveer springt, maar het zwanger worden zelf komt echt niet door die testen. Daar komt heel wat meer bij kijken.

Maar ik gebruik die van babyboomshop en vind ze al jaren prima.
Dat is waar, maar als je de hele tijd denkt dat je vruchtbare dagen op een bepaald moment plaatshebben, en dit blijkt niet zo te zijn...

Dat had ik dus, ik was eerder vruchtbaar dan je zou denken bij een gemiddelde cyclus, dus we waren achteraf iedere keer te laat...
pi_77854853
Ja, tuurlijk is dat handig! Het is een mooie bevestiging, maar alleen ovutesten maken helaas geen baby.
Was het maar waar.
pi_77856304
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Kolonia het volgende:
het is al gezegd, maar als je goed wil tempen en daar resultaten vanaf wil kunnen lezen, dan moet je toch echt in de ochtend als je nog niet opgestaan bent, tempen. dat wil dus zeggen dat je ook niet even naar de wc moet gaan ervoor, want dan heb je al een ander resultaat. (dan kun je beter een kwartiertje eerder tempen dan eerst naar de wc en dan tempen...) als je in de avonden tempt, kun je die resultaten eigenlijk gewoon weggooien, want het zegt nagenoeg niks jammergenoeg...
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb die van sensitest gebruikt, geloof ik. Ik was daardoor vrijwel meteen zwanger... Maar nu wacht ik eerst even af of ik een beetje een cyclus kan herkennen, ik heb nog geen idee hoe deze eruit ziet. Ik was lichter ongesteld dan voor de zwangerschap, trouwens. Hoop dat het zo blijft...
ow, dat doen we dus verkeerd hier... ik dacht al, waar zou het nou aan liggen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:45:00 #125
12913 GreatWhiteSilence
pi_77856629
Puh, jullie weten best wat ik bedoel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')