Balen zeg, dat je zo'n last hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Ciscostar het volgende:
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!
Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha
Boodschappen gedaan.. Trek snel mijn jogingbroek aan en ga rest van de dag bank en bed hangen. Doet gewoon ontzettend pijn, niet leuk gewoon. Om 14 uur maar ffies bellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Tierrr het volgende:
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!![]()
Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Temperatuur is nog hoog (38) dus ik vraag me af of ik nu wel aan een normale cyclus ben begonnen.![]()
Deze maand maar tempen en ovutestjes gebruiken.
Wij ook! Het moet wel leuk blijven hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
en soms is dat gewoon heel fijn. Geniet ervan en beterschap!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Ciscostar het volgende:
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekendEn maandag weer opnieuw urine inleveren.
Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
Heel vaak.. Tot jaar geleden nog nooit blaasontsteking gehad! Moet nu dus maandag weer urine inleveren en waarschijnlijk op consult komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef danic het volgende:
KaatjeJannie![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
Ik heb die kruidvat testen van 2 voor 5 euro nu ondertussen anderhalf jaar geleden gedaan, en ze zijn nog steeds heel mooi te zien zonder dat ik ze heb bewerkt. (ik heb er toen meer gedaan, en ik heb ze bewaard) geen een is er vervaagd zonder nagellak...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je zo'n last hebt.
ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
Dat heb ik inderdaad ook. Het kan mij echt niks schelen dat ik hulp nodig heb, als dat kindje er maar komt!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef IslaBonita het volgende:
en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
Vandaag is mijn NOD, maar ik heb hiervoor een erg lange cyclus gehad (51 dagen).quote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
dat scheelt wel weer geld voor testenquote:
Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Boepie het volgende:
Mag mijn NOD naar maandag 22 februari?
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Kloondinges het volgende:
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
28dagen cyclus schijnbaarquote:
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Ciscostar het volgende:
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen
verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Ja, maar dat was in december alquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal...ik heb het even helemaal gemist....heb je nou een miskraam gehad?
![]()
wel aanpassen graagquote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?(echt duidelijker wordt het er zo niet op nl
)
35 dagen.quote:
Wat lief!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef IslaBonita het volgende:
En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!![]()
dat is allemaal engels en daar snap ik geen reet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef IslaBonita het volgende:
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
www.sensitest.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Boepie het volgende:
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
spannend zeg!! ben zo benieuwd, ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.
Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |