abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77702616
vrouwtje theelepel: je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie. Voor jou dus vandaag. De laatste dag van je cyclus is de dag voordat je weer ongesteld wordt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:08:15 #52
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77705018
kaatjejannie...Gefeliciteerd!!!!
we hopen natuurlijk dat wij ook spoedig achter je aan kunnen gaan...

Cisco..kan mij voorstellen hoor dat je het lastig vind om naar generatie 2010 te kijken.. echt met het ide, van dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik keek ook samen met mijn vriend... en wij hadden ook precies hetzelfde.. van goh... wanneer wij weer??

mijn buikpijn zakt naar mijn idee wat af..... vage momenten dat het nog echt zeer doet, maar ja woensdag moet ik weer heen voor controle en de rest....

en vrouwtje theelepel?? zijn dat pillen die je cyclus beetje op orde brengen???
Mijn cyclus is ook erg varierend..
voor mij 1e kindje 60-70 dagen
nu tussen de 35-40 dagen...
gelukkig la heeeeeel erg verminderd...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77714126
@ Miss cms : Dat zijn pillen voor een regelmatige cyclus, ik gebruik ze nu 2 maanden. Regelmatig is het nog niet maar gelukkig word het wel steeds wat korter.
pi_77725768
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
pi_77741795
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
I did :o
pi_77742111
KaatjeJannie gefeliciteerd

En verder iedereen die het nodig heeft of gebruiken kan:
pi_77743145
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
I did :o
pi_77743261
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Kloondinges het volgende:

[..]

Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
Vandaag is mijn NOD, maar ik heb hiervoor een erg lange cyclus gehad (51 dagen).
Vandaag is dag 35 en weer nog niks te bekennen (behalve af en toe gevoelige borsten...niet overduidelijk pijnlijk nog, maar ik voel ze wel zeg maar)
pi_77755066
Hier ook gevoelige borsten, vorige cyclus betekende dat een aankomende ongesteldheid

Mijn man denkt dat het raak is, hij zegt je gezicht ziet er niet uit allemaal rode vlekken en gekke puistjes.

Ikzelf weet niet wat ik moet denken. We zullen zien? 13 febr is me nod, ik hoop op een leuk valentijnskadootje
pi_77759790
Wie weet dames, het zou iig wel heel erg leuk zijn als die gevoelige borsten nu eindelijk eens bij een zwangerschap zouden horen

Toen ik zwanger was waren m'n borsten niet alleen erg gevoelig, ze voelden ook anders aan...
Alsof het waterballonnen waren

Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
pi_77760140
quote:

Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
dat scheelt wel weer geld voor testen
pi_77761555
Dat wel, ik heb deze cyclus ook niet de moeite genomen om met ovu-testjes te testen of er misschien een positieve zwangerschapstest aan zou kunnen komen.

Maar goed, het is ook allemaal nog een beetje... ik was niet helemaal zeker dat de eerste menstruatie na de miskraam ook werkelijk een menstruatie was, maar gezien de data was het dat wel.
Geloof dat ik er nog niet aan toe ben om er weer echt heel erg mee bezig te zijn, heb iig al tegen gezegd dat ik niet weer "zwanger" wil zijn voor ik over tijd ben en een positieve zwangerschapstest heb.
Ik trek het nu even niet om iedere maand PUPO te zijn
  maandag 8 februari 2010 @ 11:02:18 #63
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77761732
Hier heb ik ook een manier van vroeg testen, kijken of de borstvoeding nog goed loopt. Maar echt betrouwbaar is die niet: sommige vrouwen hebben totaal geen last van een terugloop als ze zwanger zijn, en de meesten merken het pas na een paar weken of maanden. Ik hoop dat ik een van die vrouwen ben die geen terugloop hebben, maar ja, dan heb ik dus geen test meer ook...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77772408
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen

verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77773921
Soneal...ik heb het even helemaal gemist.... heb je nou een miskraam gehad?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77774486
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Boepie het volgende:
Mag mijn NOD naar maandag 22 februari?
pi_77774594
Boepie, wat snel al! Hoe voel je je?
pi_77774827
Zo loop ik even op de zaken vooruit Ik leef al wat verder geloof ik!
Lekker aan het sexen??
pi_77775194
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Kloondinges het volgende:
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
helemaal goed! dat gaat de goede kant op!
(en ehm, ken ik jou niet ergens van? mag ik 1 keer raden op pm? ah? toe? )
pi_77775358
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Taffie3d het volgende:
Boepie, wat snel al! Hoe voel je je?
28dagen cyclus schijnbaar
Best heel keurig dacht ik zo
enige nadeel.. heb dus nu al weer knal zere boobs *ruim 2 weken van te voren dat sucks!)
Voel me heel moe maar heb wat vroege diensten gedraaid (bluh) heb nu weekend
denk dat het deze maand ook niets wordt.. pas 1x geklust( gisteravond zat op dag 14 cyclus maargoed probeer deze week uiteraard, moet wel de mr ook thuis zijn en dat is weer redelijk onmogelijk.
(zo hehe ff alles gespuid meteen)

En hoe voel jij je ?
  maandag 8 februari 2010 @ 18:53:49 #71
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77778647
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Ciscostar het volgende:
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen

verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen? (echt duidelijker wordt het er zo niet op nl )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77781105
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal...ik heb het even helemaal gemist.... heb je nou een miskraam gehad?
Ja, maar dat was in december al
De echo met 8½ week was heel mooi op termijn maar er was geen hartje

Maar goed, ik kwam hier weer voorzichtig een beetje kijken enzo.... denk ik, maar ik hoef nog niet in de lijst
pi_77781314
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen? (echt duidelijker wordt het er zo niet op nl )
wel aanpassen graag 14 feb is oude NOD, 19 nieuwe

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 08-02-2010 22:45:00 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77782005
Ik ben vandaag ongesteld geworden, mag mijn NOD naar 15 maart?
pi_77782256
Balen nienna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')