Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Die pillen zijn dan ook wel wat voor mij. Even afwachten wat mijn cyclus deze keer doet en dan zal ik er eens naar gaan kijken.
Vandaag is mijn NOD, maar ik heb hiervoor een erg lange cyclus gehad (51 dagen).quote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Jij moest vandaag testen? Of heb je een ronde overgeslagen?
dat scheelt wel weer geld voor testenquote:
Op een of andere manier is dat nu een nieuwe manier van vroeg testen geworden; nee, ze voelen niet aan als waterballonnen, ik zal wel gewoon ongesteld worden
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Boepie het volgende:
Mag mijn NOD naar maandag 22 februari?
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Kloondinges het volgende:
Vandaag weer getest, weer een licht streepje en mijn menstruatie is uitgebleven. Verder veel krampen en af en toe een misselijkheidsvlaag.
Over 3 dagen test ik nog een keer.
28dagen cyclus schijnbaarquote:
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Ciscostar het volgende:
Nu 2x blaasontsteking test gedaan.. Geen blaasontstekking. Dan denk ik dat pijn vrijdag een vrij heftige eisprong was. Dat betekend dan mij NOD naar 19 feb mag.. Zou opzich kunnen, dan zit ik weer op oude cyclus van 35 dagen
verder helemaal gehad voor vandaag, zo ontzettend moe! Ga nu even uurtje slapen
Ja, maar dat was in december alquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal...ik heb het even helemaal gemist....heb je nou een miskraam gehad?
![]()
wel aanpassen graagquote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet dit nu wel of niet aangepast worden? Of mag ik dat zelf bepalen?(echt duidelijker wordt het er zo niet op nl
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |