abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:24:13 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77639644
Wachten op het tweede streepje 162

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

23 januari Suuzzz
24 januari Taffie3d
02 februari Koningin Juliana (03-2009)
13 februari charmed_angel (09-2009)
16 februari Tierrr (10-2008)
19 februari Ciscostar (12-2008)
22 februari Boepie
28 februari danic (08-2009)
01 maart GreatWhiteSilence (2010)
03 maart Kolonia (04-2009)
12 maart vrouwtje-theelepel (10-2009)
15 maart -nienna- (06-2009)

MissCMS
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
IslaBonita (12-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 08-02-2010 21:06:51 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:25:37 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77639706
Met als laatste posts een hele hoop felicitaties voor kloondinges en een frustipost van mij omdat ik niet weet wie kloondinges is
pi_77640483
gefeliciteerd kloondinges. Ook ik ben wel benieuwd wie je bent eigenlijk.

Hier nog niks. Geen tekenen van een aankomende menstruatie. Wel heb ik vandaag de hele dag honger gehad. Wat ik ook at, niks stilde het. Nu net pannenkoeken gegeten en nu is de honger weg....
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:50:07 #4
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77640822
kloondinges nog van harte gefeliciteerd

en voor de rest van de meiden die weer in de wacht dagen zitten en voor de rest heel veel klus plezier
Be happy with the little things in life
pi_77642426
Spannend KaatjeJ!
pi_77645893
Als ik een cyclus van 28 dagen heb, dan zou ik eventueel morgen al kunnen testen. Want dan is maandag mijn nod.

Maar ik ga gewoon uit van 32 dagen, dus ik moet nog even geduld hebben.
pi_77647624
Mijn NOD mag naar 16 februari!
pi_77647904
Kloondinges, een voorzichtige gefeliciteerd!!
En je noemde mijn naam zag ik... dan lees je wel veel in dit topic, want zoveel post ik niet en eigenlijk ook alleen maar hier en in één topic in LIF.

Kolonia, nee hoor ik voel nog niks. Meende gisteravond wel een paar uurtjes mijn borsten te voelen, wat gespannen. Maar daar was vandaag niks meer van over.
Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor...mijn libido is nogal laag sinds mijn vader is overleden en we hebben in de afgelopen vruchtbare week maar één keer sex gehad.
Tenminste...als dat al mijn vruchtbare week was, want ondanks dat ik mijn NOD op 7 februari heb gezet, heb ik na die domme cyclus van 51 dagen geen flauw idee wanneer ik nu ongesteld moet worden.
pi_77649852
Ken nog niet goed alle dames hier en zou daarom ook echt niet weten wie Cloondinges is, maar wordt nu toch wel heeeeel nieuwsgierig!! Komt vooral door de reacties van de anderen.

Cloondinges ga je wachten totdat je de 3 maanden bereikt hebt om te vertellen wie je bent? Of krijgen we het eerder te horen?
pi_77650281
Lieve modjes, mijn NOD wordt maar niet aangepast
Zouden jullie dit alsjeblieft willen doen? Ik ga nu voor 26 februari
pi_77657486
*poef* nu is het weg
pi_77657535
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef kaatjejannie het volgende:
Heb je 2 streepjes?
pi_77657549
naja, ik heb zo'n digitale test, en daar staat zwanger op
*poef* nu is het weg
pi_77657622
Gefeliciteerd zwanger!!!!!!!!!
pi_77657753
jaaa gefeliciteerd
pi_77657803
kaatjejannie, gefeliciteerd
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:33:24 #17
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77657867
kloondinges... gefeliciteerd.
net zoals danic, ken ik nog lang niet iedereen dus heb ook geen idee wie je dan zult izjn..
maar toch uiteraard nieuwsgierig

en mag mijn naam ook nog in het lijstje..
maar ik kan geen NOD geven, omdat ik nu moet wachten mijn menstruatie er is, daarna kan ik weer een juiste NOD aangeven
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77657890
Gefeliciteerd Kaatje Jannie!
pi_77658178
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!

Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha

[ Bericht 5% gewijzigd door Ciscostar op 05-02-2010 09:05:01 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:00:47 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77658379
KaatjeJannie

Tier en Danic, ik heb jullie NOD aangepast en MissCMS, je staat er bij...

Ach Cisco, schiet ook niet op met jouw blaas he... Laten we hopen dat je je snel weer wat beter voelt
pi_77658500
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Ciscostar het volgende:
Kaatje Jannie Gefeliciteerd meid!! hoera! Foto! Foto!

Pff ik lig hier momenteel te janken in bed van de pijn.. Loop sinds gisteravond krom van de pijn aan linkerkant onderbuik. Zo alle moed verzamelen om urine bij dokter in te leveren.. Zie op tegen lopen en auto rijden! En als geen blaasontstekking is, dan heel heel misschien eisprong (dag 23 vandaag, maarja alles kan) Maar als eisprong is dan is het lichaam maar raar, met zoveel veel pijn echt geen zin in seks haha
Balen zeg, dat je zo'n last hebt.

ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
*poef* nu is het weg
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:34:53 #22
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77659227
Gefelicteerd, KJ
Wel transparante nagellak gebruiken trouwens...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77659372
Gefeliciteerd, kaatjejannie!!!
pi_77659883
Urine is net getest en was heel klein beetje iets te zien.. Maar omdat ik al 4x in 1 jaar heb gehad wil ze nu eerst overleggen met de huisarts hoe en wat.. Weer kuur, andere kuur, kweekje etc. Ach ja zit nu toch midden in de onderzoeken, dus kom maar op. Om 14 uur bellen, ff snel boodschap doen en dan bedje weer in
pi_77662623
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!

Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
pi_77663799
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Tierrr het volgende:
kaatjejannie, wat super, gefeliciteerd!!

Cisco, jeetje, het zit je ook niet mee he...
Boodschappen gedaan.. Trek snel mijn jogingbroek aan en ga rest van de dag bank en bed hangen. Doet gewoon ontzettend pijn, niet leuk gewoon. Om 14 uur maar ffies bellen
pi_77666544
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef kaatjejannie het volgende:

Gefeliciteerd

Ciscostar, hopelijk wordt er snel duidelijk wat er aan de hand is

Ik heb trouwens geen idee wat mijn NOD is, heb een cyclus die af en toe wat dagen verschilt dus lastig te zeggen
pi_77666643
KaatjeJ gefeli!

Cisco:

Bij mij is het overdadig bloeden en de buikpijn over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Temperatuur is nog hoog (38) dus ik vraag me af of ik nu wel aan een normale cyclus ben begonnen.
Deze maand maar tempen en ovutestjes gebruiken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:20:31 #29
12913 GreatWhiteSilence
pi_77666656
Ik nam dan altijd mijn langste cyclus, dat wist ik iig vrij zeker dat ik 'veilig' zat. Al zijn zwangerschapstesten sowieso niet veilig in mijn buurt, momenteel...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77667475
Kaatje! Gefeliciteerd!

Zeg dames een gekke vraag misschien, maar hoe vaak sexen jullie zo rond de eisprong? Vriend en ik waren van plan om er eens stevig tegen aan te gaan twee weken lang, maar dat is veul! Begrijp me niet verkeerd ik vind sexen fijn hoor, maar het voelt wel een beetje geforceerd zo
pi_77667822
Kolonia fijn dat alles eruit is.. En je kan zwanger worden.. Dat blijkt nu. Hopenlijk is het snel weer raak en blijft het!

Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
pi_77668536
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Taffie: om de dag seksen wij rondom de eisprong tijd
Wij ook! Het moet wel leuk blijven hoor...
pi_77668809
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekend En maandag weer opnieuw urine inleveren.

Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
pi_77669225
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Ciscostar het volgende:
Dokter gebelt: nu nog geen duidelijke blaasontstekking te zien, kan ook iets heel anders zijn.
Omdat ik verhoging heb en pijn was het doktersadvies, lekker in bed liggen, veel drinken en rustig aan doen het weekend En maandag weer opnieuw urine inleveren.

Dus ik lig nu lekker in bed met de laptop
en soms is dat gewoon heel fijn. Geniet ervan en beterschap!
pi_77673770
KaatjeJannie Gefeliciteerd!!

ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
pi_77674043
Van harte Kaatje!
pi_77676825
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef danic het volgende:
KaatjeJannie Gefeliciteerd!!

ooh Cisco je hebt ook geen geluk ook hè! Kruip lekker met warme thee en een goed boek in je bedje en laat je niet op je kop zitten door al die onderzoeken. Ben benieuwd wat de huisarts nu zegt. Wel vaak blaasonsteking in 1 jaar, vind je ook niet??
Heel vaak.. Tot jaar geleden nog nooit blaasontsteking gehad! Moet nu dus maandag weer urine inleveren en waarschijnlijk op consult komen.
Hoe is het met de aankomende NOD dames??
pi_77677377
KaatjeJannie!

gefeliciteerd meid!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77679100
KaatjeJannie, gefeliciteerd met je zwangerschap

Cisco, het schiet inderdaad niet echt op bij jou zo met je blaas. Lekker rustig aan doen dit weekend!

Kolonia,
pi_77679868
Gefeliciteerd Kaatjejannie!!!
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Balen zeg, dat je zo'n last hebt.

ik heb geen foto, ik heb zo'n digitale gedaan, en de uitslag staat er niet meer op. Ik denk dat ik vanmiddag wat kruidvat testen ga kopen. Die kunnen toch met wat nagellak beter bewaard blijven??
Ik heb die kruidvat testen van 2 voor 5 euro nu ondertussen anderhalf jaar geleden gedaan, en ze zijn nog steeds heel mooi te zien zonder dat ik ze heb bewerkt. (ik heb er toen meer gedaan, en ik heb ze bewaard) geen een is er vervaagd zonder nagellak...

Cisco dat is nou weer helemaal waardeloos...
pi_77683718
Net er even uit geweest met beste vriendinnetje.. Even ergens bakje koffie gaan drinken. Heeft me wel goed gedaan.. Maar begin steeds meer te beseffen dat ik waarschijnlijk zonder hulp niet zwanger kan worden.
Vanmiddag generatie 2010 nog keer gekeken en toen er eentje weeën had, begon ik spontaan te huilen omdat ik die weeën wilde hebben. En ik wilde kast met zwitsal producten...
Misschien moet ik langzaam maar eens naar andere topic, maar daar wacht ik wel mee tot na 2 maart.
pi_77683974
Och Cisco toch.
pi_77696185
Cisco.
Niet de moed verliezen hoor, je zou niet de eerste zijn die net voor behandelingen toch nog zelf zwanger wordt.
En als het niet anders kan, dan moet het maar met hulp.
Schijnen ook hele lieve kindjes uit te komen.

Nienna, thanks.
Ik duim voor je dat die ene kans goed benut is en je binnenkort streepjes mag plassen.
En ik hoop ook dat je je snel weer wat lekkerder in je vel voelt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:35:01 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77696320
Kaatjejannie gefeliciteerd...

en cisco het zit je niet mee, doe maar lekker rustig aan het weekend
Be happy with the little things in life
pi_77696604
iedereen bedankt voor de felicitaties. Volgen jullie me snel?????

Ik moet nog wel heel erg aan het idee wennen hoor. Het voelt bijna verkeerd om in het volgende topic te posten. Net alsof iedereen daar denkt:"wat doet zij hier nou, ze heeft hier nog niks te zoeken"
*poef* nu is het weg
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:59:29 #46
12913 GreatWhiteSilence
pi_77696753
* GWS kijkt naar het Z&G topic.

Je staat er toch echt Hup, wegwezen hiero. Dan kun je ons de weg wijzen...
pi_77697454
Hee Cisco, niet de moed verliezen hoor!!
Ik was ook een jaar bezig met rare cycli en dergelijke en toen werd ik toch ineens nog spontaan zwanger!! En ach, zelfs al heb je een klein beetje hulp nodig... das jammer, maar dat kindje komt er vast hoor!!
pi_77699265
Kloondinges en Kaatje Jannie onwijs gefeliciteerd!!! Geniet ervan dames!

Kolonia wat jammer meid...jij bent nou ook alweer een tijdje bezig, het wordt tijd dat het snel een keer lukt!

Cisco.. moed blijven houden hoor... Ben nu zelf de medische molen in en dan duurt het allemaal nog best lang voor je allerlei afspraken en onderzoeken hebt dus de kansen dat je het "zelf" kunt doen die komen er nog genoeg... en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..

Voor de rest van de dames: Heb me hier de laatste weken niet veel laten zien maar ik denk aan jullie..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77699505
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef IslaBonita het volgende:
en als je eenmaal die molen in komt wil je gewoon graag en snel, dan bel je toch al over die drempel heen, is mijn ervaring..
Dat heb ik inderdaad ook. Het kan mij echt niks schelen dat ik hulp nodig heb, als dat kindje er maar komt!!
En ik snap natuurlijk heel erg goed dat de medische molen niet niks is.. hormonen kunnen bijwerkingen geven en je moet vaak en veel naar het ziekenhuis.. maar als dat kan helpen een gezond kindje te krijgen, dan liever vandaag dan morgen. Maargoed, nu scheelt het in mijn geval ook dat er waarschijnlijk geen IVF of ICSI nodig is, want dat zijn natuurlijk zwaardere behandelingen en: je hebt maar een beperkt aantal pogingen. Dat laatste lijkt me wel heel moeilijk.

Maargoed, Cisco, misschien is het bij jou heel erg simpel op te lossen met Clomid ofzo, nou, das dan toch alleen maar mooi?
En inderdaad, wie weet is het gewoon op de valreep nog spontaan raak!
pi_77702119
Ik heb even een vraag, ik ben vandaag ongesteld geworden. Is vandaag dan dag 1 van je nieuwe cyclus? Is de eerste dag van je menstruatie nou de laatste dag van je vorige cyclus en de eerste dag van je nieuwe cyclus? Dan zou dat vandaag dus dag 32 en dag 1 zijn.

Hoe dan ook, de Menstruasan van Dr Vogel helpt goed, ik ben van 49,60,35 nu al op 31 terecht gekomen.

Zou een modje mijn NOD op 12 Maart willen zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')