abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77782729
Nienna .
Hoelang was je cyclus nu?
pi_77782759
Fijn je hier weer te zien Soneal.
Hoe gaat het nu met je?
pi_77782866
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Kolonia het volgende:
Nienna .
Hoelang was je cyclus nu?
35 dagen.
Gelukkig een heel stuk korter dan de vorige keer, maar na 8 maanden zonder pil dus nog lang niet regelmatig jammer genoeg.
pi_77784934
Balen nienna..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 8 februari 2010 @ 21:07:29 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77785194
tis weer aangepast
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77785848
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
tis weer aangepast
Dankjewel
pi_77787147
Jeetje Soneal, wat verdrietig.. Wel fijn dat je toch weer even om de hoek komt kijken.. Ik hoop dat je net zo snel weg bent als toen. En dat het nu helemaal goed zal gaan..

Nienna het schiet niet echt op zo he? Je bent nou wel eens een keer aan de beurt hoor!

Boepie.. Op naar de volgende ronde!

Cisco ik hoop dat je je snel beter voelt.

En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!

En dan nog een kusje voor iedereen die ik niet heb genoemd..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77798106
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef IslaBonita het volgende:
En sowieso even een kus voor Kolonia! Altijd zo met anderen bezig, maar ook echt een keer aan de beurt nu!
Wat lief!
Maar jij mag eerst hoor, zo op het randje van de MMM.

@Nienna: een kortere cyclus is in ieder geval wat.
Heb je er al eens over gedacht om te tempen en zo meer inzicht te krijgen in je cyclus?
Of wil je er liever niet zo mee bezig zijn?
pi_77798224
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
tis weer aangepast
thanks
pi_77798771
Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik me hier aan sluit. Ik kom regelmatig op fok maar tot nu toe nog niet op Oud. Ik wilde eigenlijk graag beginnen met posten toen ik een aantal weken zwanger was,maar helaas is mijn eerste zwangerschap in december vorig jaar op een miskraam uitgelopen. Nu mijn cyclus weer begonnen is zou ik graag hier mee willen posten als dat goed is.
pi_77798845
Welkom Entreri! Hopelijk ben je ook snel weer weg!

Kolonia, laten we samen gaan!
pi_77800600
Welkom Entreri!!!

Echt iets vaags…

Ik was een beetje nattig van onder, dus ik dacht, hmmzz ben ongesteld geworden.
Dus ik kijken, veeg lichtrood bloed, was nog niet echt rood, beetje lichtroze.

Net weer gaan kijken, beetje lichtbruin slijm. Heb maar een tampon in gedaan voor de zekerheid.
Weet dus niet of het erg doorbreekt, of dat het wat anders is. Heb er een ovutestje tegenaan gegooid, en daar was niks zichtbaar op.

Nou we wachten maar weer af, als het nu doorbreekt, betekend het wel dat ik voor de tweede keer een cyclus van 28 dagen heb
pi_77800940
Welkom entreri!

C_A: ovulatietestje hoeft niet altijd iets te laten zien bij eventuele zwangerschap. Als toch doorbreekt de ongesteldheid dan heb je nette cyclus achter de rug en hopen dat hij ook zo blijft.
pi_77801128
Dan wacht ik nog even af. Borsten nog steeds gevoelig (maar geen gevoel van watermeloenen (zoals me zwangere collega zei)), beetje rare buik, dat heb ik nooit als ik ongesteld moet worden.

De keren hiervoor had ik altijd een sterk gevoel dat het niet raak is. Maar dit keer heb ik een twijfelachtig gevoel.

Misschien hoop ik te graag, en dat ik daarom dat gevoel heb. Dan maar even wachten tot mijn NOD van (cyclus) 32 dagen
pi_77801182
Overigens... vandaag wel begonnen met tempen Ik hoop dat ik het volhou. Zal wel veel vraagjes hebben hoor (Vanochten 36,5 om 7 uur 's ochtends)
pi_77804527
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
pi_77804574
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef IslaBonita het volgende:
CA vul je je temperaturen in op Fertilityfriend? Lekker makkelijk....staat ook heel veel info op! (www.fertilityfriend.com)
dat is allemaal engels en daar snap ik geen reet van
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:05:28 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77804626
Ik heb tot op de dag van vandaag nog niet een keer echt zere tieten gehad deze zwangerschap

Wel heb ik net voor NOD effe een groeispurtje gehad, maar dat was wel vaker voor NOD en is later weer helemaal bijgetrokken.

Hoeft dus allemaal niets te zeggen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:14:18 #94
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77804980
hey hoi allemaal...
gisteren zijn mijn duveltjes zijn gisteren aangekomen.. en heb daarbij toch het vruchtje verloren...
pfff... wat een opluchting zeg....
morgen moet ik weer naar de gyn en kunnen we het verder bespreken....
ik kan nog geen nieuwe NOD aangeven aangezien ik eerst mijn volgende cyclus moet afwachten....
ik weet eigenlijk ook niet of ik gelijk opnieuw mag proberen
maar thuis hebben we het erover gehad en wachten we sowieso mijn cuclys ff af......
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77805959
Entreri welkom

charmed_angel ben benieuwd komende dagen, toch wel beetje spannend.

missCMS
pi_77806074
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
pi_77806247
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Boepie het volgende:
zeg vraagje.. waar bestellen jullie die ovulatie testen online? Wil er er toch een paar bestellen maar weet niet welke ok zijn enzo.. en hier zitten een heleboel ervarings deskundigen
www.sensitest.nl
pi_77807946
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.

Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
pi_77807978
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

www.sensitest.nl
Thanks.. en nu zie ik die keus zoveel !
pi_77808464
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Net tampon eruit gehaald, bruinig slijm zat er aan, en 1 druppeltje helder bloed.

Voor de rest geen last van onderrug, of het gevoel dat ik ongesteld ga worden…
spannend zeg!! ben zo benieuwd, ik duim voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')