C_A: Fijn dat het tempen mee valt

Marike: Gefeliciteerd!!
Danic: Hopelijk komt je horoscoop uit

Hier gaat het gewoon echt niet lekker, al 2 weken gewoon niet.
De onderzoeken in het ziekenhuis, behoorlijke dip toen het doordrong dat ik misschien wel niet zonder hulp zwanger kan worden, de pijn in mijn linkeronderbuik wat geen blaasontsteking bleek te zijn (maar wat dan wel...eisprong?) maar wel 1.5 dag behoorlijk pijn deed. En dan vanaf donderdag dus last van me rug (moest in de ochtend 1x niezen en toen schoot er iets verkeerd) Deed wel pijn donderdag maar ging nog, maar de dag erna werd het toch steeds erger en erger! En hou het dus bijna niet meer

Stom!
Oh en dan nog mijn buien... boos, blij, sjaggo, etc etc heb soms gewoon medelijden met mijn
En waar ik helemaal gek van word is dat hij de hele tijd zegt: je bent gewoon zwanger.
Ja ik heb pijn in mijn borsten sinds vorige week.. en misschien beetje wisselende humeur maar verder voel ik me gewoon mezelf.. zit gewoon niet zo lekker in mijn vel
Hij zei wel als je niet zwanger bent krijg je de uitspattingen van de afgelopen 1.5 week allemaal terug

Toen zei ik, dat durf je niet want dan ben ik ongesteld en dan ga ik er dubbel en dwars tegenin
Oh en dan vanmiddag ook nog telefoontje van vriendin van mij dat een vader van 2 vriendinnen van ons nu doormiddel van slaapinjecties in slaap word gehouden en ze verwachten dat zijn hart er binnen nu en 2 dagen ermee stopt. Hij had zelf 2 weken geleden de strijd al opgegeven, maar nu is het dus bijna zover. Het nieuws hakte er behoorlijk in vanmiddag, gelukkig lieve collega die me even troosten.
Net inmiddels beide meiden gebeld, sterkte gewenst, kusjes gegeven etc etc en toen ik aan de telefoon was hebben ze hem namens mij nog een kus gegeven.. en het is goed nu. HIj mag nu daar heen gaan waar hij rust heeft en geen pijn meer
Ahja... ik schop momenteel even heerlijk tegen de wereld!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?