abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78021224
Hoop dat het uitkomt! Ben ook tweeling! Hoop dat het ook voor mij geldt en dat ik dit jaar zwanger mag worden. Het duurt me ook te lang..

KD, wat verdrietig. Veel sterkte.

Suuz_, Tierr en Danic, hoop blijven houden hoor! Weet dat het moeilijk is, maar we moeten wel!

En Marike, gefeliciteerd meid! Jij geeft ons nou hoop! Geniet ervan!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78023953
C_A: Fijn dat het tempen mee valt

Marike: Gefeliciteerd!!

Danic: Hopelijk komt je horoscoop uit

Hier gaat het gewoon echt niet lekker, al 2 weken gewoon niet.
De onderzoeken in het ziekenhuis, behoorlijke dip toen het doordrong dat ik misschien wel niet zonder hulp zwanger kan worden, de pijn in mijn linkeronderbuik wat geen blaasontsteking bleek te zijn (maar wat dan wel...eisprong?) maar wel 1.5 dag behoorlijk pijn deed. En dan vanaf donderdag dus last van me rug (moest in de ochtend 1x niezen en toen schoot er iets verkeerd) Deed wel pijn donderdag maar ging nog, maar de dag erna werd het toch steeds erger en erger! En hou het dus bijna niet meer Stom!
Oh en dan nog mijn buien... boos, blij, sjaggo, etc etc heb soms gewoon medelijden met mijn
En waar ik helemaal gek van word is dat hij de hele tijd zegt: je bent gewoon zwanger.
Ja ik heb pijn in mijn borsten sinds vorige week.. en misschien beetje wisselende humeur maar verder voel ik me gewoon mezelf.. zit gewoon niet zo lekker in mijn vel
Hij zei wel als je niet zwanger bent krijg je de uitspattingen van de afgelopen 1.5 week allemaal terug Toen zei ik, dat durf je niet want dan ben ik ongesteld en dan ga ik er dubbel en dwars tegenin

Oh en dan vanmiddag ook nog telefoontje van vriendin van mij dat een vader van 2 vriendinnen van ons nu doormiddel van slaapinjecties in slaap word gehouden en ze verwachten dat zijn hart er binnen nu en 2 dagen ermee stopt. Hij had zelf 2 weken geleden de strijd al opgegeven, maar nu is het dus bijna zover. Het nieuws hakte er behoorlijk in vanmiddag, gelukkig lieve collega die me even troosten.
Net inmiddels beide meiden gebeld, sterkte gewenst, kusjes gegeven etc etc en toen ik aan de telefoon was hebben ze hem namens mij nog een kus gegeven.. en het is goed nu. HIj mag nu daar heen gaan waar hij rust heeft en geen pijn meer

Ahja... ik schop momenteel even heerlijk tegen de wereld!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78024278
Pffff Cisco... jeetje, das wel veel in één keer zeg... sterkte ermee meid! En de hoop niet verliezen he?!

En weet je wat? Ik schop gewoon even met je mee!
pi_78024876
cisco tis ook wel veel, sterkte en een dikke
pi_78025082
Jeetje Cis....dikke dikke knuffel voor jou!
pi_78025217
ook van mij een dikke knuffel voor je Cisco... het is ook allemaal niet makkelijk, al niet als je ieder ding afzonderlijk hebt... nu heb je alles tegelijk... sterkte!
pi_78025231
Ach Cisco toch, wat een boel ellende tegelijkertijd.
Wel vertrouwen houden hoor.
pi_78025479
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Tierrr het volgende:
Pffff Cisco... jeetje, das wel veel in één keer zeg... sterkte ermee meid! En de hoop niet verliezen he?!

En weet je wat? Ik schop gewoon even met je mee!
is goed altijd gezelliger met zijn 2tjes

Jullie zijn lief! Twijfelde nog of ik wel moest posten dit alles.. Maar lucht soms best op
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78025580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

is goed altijd gezelliger met zijn 2tjes

Jullie zijn lief! Twijfelde nog of ik wel moest posten dit alles.. Maar lucht soms best op
dat vind ik ook vaak!
pi_78027163
Cisco, sterkte meid, je krijgt echt even alles te gelijk! pfff
Enne....heb idd zelf ook net gemerkt dat af en toe ff schoppen tegen alles en je verhaal kwijtkunnen op een forum best oplucht!
Doe het lekker zo vaak je wilt meid!
pi_78028582
Marike, wat goed gefeliciteerd!!

Cisco, het is ook allemaal niet niks
(En ik ga heel hard hopen dat je mannetje gewoon gelijk heeft)
pi_78030249
Cisco hopelijk ben je snel weer meer happy. Zou je vent gelijk kunnen hebben trouwens??
pi_78033041
Kolonia en IslaBonita thnx voor het warme welcome back

* Soneal gaat ff bijlezen
pi_78035451
Cisco toch.... soms valt het allemaal niet mee, en is t gewoon even blegh, geeft niks, gaat wel weer over
pi_78035949
Jeetje wat een hoop gebeurtenissen allemaal weer, helaas ook hele nare
Maar ook goede
Ik kom komende dagen weer even bij lezen, ben er gewoon niet aan toe gekomen zo druk en een partij moe niet normaal.
Heb ook steeds roze/bruinige afscheiding en buikpijn /krampen hele dag al en duurt nog een week voordat ik ongi moet worden, allerlei vreemde klachten, niet echt ziek idee maar gewoon raar gedoe ofzo.
Anyway lekker bedje nu in en meldt me morgen weer
  maandag 15 februari 2010 @ 22:37:17 #266
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78036953
Ik weet precies wat je bedoelt Boepie. Ik heb de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen licht misselijk, ben moe, en ik lijk wel beter te ruiken. Heel erg hoopvol, behalve dat mijn test negatief is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78046933
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt Boepie. Ik heb de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen licht misselijk, ben moe, en ik lijk wel beter te ruiken. Heel erg hoopvol, behalve dat mijn test negatief is.
Dat testen durf ik nog helemaal niet !
Ik wacht geduldig af zeg maar, maar verwacht echt niets,.. ja hoogstens een vaag virus waar ik last van zou kunnen hebben ofzo.
Ja of dat het mijn ovulatie pijn zou kunnen zijn?? maar dat lijkt me juist weer niet..
Maar snap jou ook heel goed hoor, steeds weer die frustie gevoelens enzo
Ik schiet nu gewoon weer in de duim modus in de hoop dat het heel hard gaat helpen
pi_78047605
Ben nu aan het tempen, maar nu ben ik ziek. En had vanochtend een temperatuur van 38 graden (normaal 36,3) hoe registreren jullie dit?
pi_78049402
CA, Gewoon je temp invullen en er een aantekening van maken dat je die dag ziek was. Of als je een grafiekje maakt kun je ipv van een een stip een vierkantje maken om aan te geven dat er die dag andere omstandigheden waren.
Beterschap meid!

Boepie en GWS, ik bliijf voor jullie duimen!
pi_78049425
Gewoon open laten en hopen dat je heel snel weer beter bent..
Beterschap!

Ik ben ongi...
pi_78049477
Verdorie Tierr, jij moet nu echt eens een keer door!
Echt jammer weer.....zucht... weer op naar de volgende ronde.
(ben jij nu trouwens de MMM in of nog niet? Ben 't even kwijt )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:39:45 #272
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78050851
Ik kreeg de suggestie van iemand dat mijn klachten wel eens door een blaasontsteking kunnen komen, dus ik lever morgen even mijn urine in om te kijken of dat klopt. Het zou wel het een en ander verklaren, want in een zwangerschap geloof ik inmiddels niet meer.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78054014
He wat vervelend GWS, hopelijk is dat het dan, dan weet je dat maar tenminste... wel een teleurstelling...

Aanstaande zondag is mijn NOD. Tegen beter weten in (want de kans is heel klein) hoop ik toch elke maand weer dat het gelukt is...dat er één klein eigenwijs zwemmertje is door gezwommen en dat het raak is... dus zit toch wel een beetje in spanning. Is geen ontkomen aan heb ik gemerkt, wat ik ook doe. Maar gelukkig ben ik nu wel zover dat ik besef dat de kans te klein is dus als ik ongesteld word... gaan we maar weer gewoon verder met waar we mee bezig waren..zonder dat ik er te somber van word (zoals voorheen)
(dus zouden jullie please please een klein beetje voor me willen duimen? wie weet help het....)
pi_78056035
Maar natuurlijk duim ik voor jullie... heel hard!!
pi_78056472
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen

Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.

Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')