Of we zijn allemaal maffe wijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef Tierrr het volgende:
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef danic het volgende:
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen![]()
Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.
Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
Een ztestje zo ver voor NOD lijkt me niet zo zinvol, maar misschien laat een ovutestje wat zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
HAd zij ook het idee dat ze dus ongesteld was enzo.. alleen dan vet te vroeg ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
9 maanden beurs? Wat doe je jezelf aan! Dat zou voor mij echt killing zijn! Al die mooie zwangere buiken en al dat baby spulquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Suuz, je hebt helemaal gelijk!
Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |