abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78056644
Tierr...
Ik zag in het andere topic dat je aankomende ronde aan de Clomid gaat.
Dat is vast nét het kleine zetje dat je nodig hebt.

Vervelend GWS.
Ik hoop nog steeds op een wondertje voor je, ok?

IslaB:

Spannend Danic.
pi_78056862
wat een maf wijf ben ik eigenlijk ook! Hoe gek kan je jezelf maken!
maar toch...
pi_78057030
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
pi_78057470
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef Tierrr het volgende:
Ik denk dat wij hier allemaal wel weten hoe het voelt om jezelf gek te maken... daar hoef je geen maf wijf voor te zijn hoor!
Of we zijn allemaal maffe wijven.
pi_78058036
Klopt haha...

Ik heb nog NOOIT last gehad van mn borsten voor of tijdens mijn menstruatie....(had een koperspiraal dus aan hormonen kon het ook niet liggen)...tot ik een halfjaartje bezig was met proberen zwanger te raken. Op een gegeven moment gingen ze al pijn doen een dag na de ovulatie..(en dat dan twee weken lang tot aan de menstruatie) en deze maand voel ik weer helemaal niks... (9 dagen na eisprong) Dus er valt bij mij in ieder geval geen pijl op te trekken!

Dames bedankt voor alle
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78058621
Enik ben dus ongi, alleen daarbij veel meer rare klachten.. ben dus een week eerder ongesteld?
Snap er echt geen hout van , heb dit nog nooit eerder zo gehad.
Krampen voelen meer constant aan dat wel, minder stekerig maar ben ongelovelijk sacho
Voel me gewoonweg hondsberoerd, misselijk met vlagen, en honger als een paard tegelijk, mijn lichaam neemt echt een loopje met me heb ik het idee.
Maargoed blijf het dus wel vreemd vinden heb mijn leven lang zeg maar al een 28 dagen cyclus met pil of zonder pil, en tuuk het kan een dagje her en der een keer verschillen door wat voor reden dan ook maar een week te vroeg ongi worden??
Hopelijk is dit een herkenbaar verhaal?
pi_78058747
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef danic het volgende:
IslaBonita, ik ga gewoon (ook heel eigenwijs) gewoon voor je duimen

Ik heb trouwens ook weer iets geks. Ik heb al sinds gisteren gevoelige/zere borsten. Voor mij is dat niets geks sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat begint meestal pas op een maandag voordat ik dat weekend ongesteld moet worden. Een dag of 5 voor mijn NOD dus.
Dus dit begint nu een hele week te vroeg!!??
Van de week had ik ook ineens het hele rare idee dat ik gewoon zwanger ben. Zo stom, alsof je dat vantevoren kan weten! Zeker niet in het weekend na je eisprong haha.

Vind het alleen wel raar dat 2 dagen na die gedachten mijn borsten al zeer gaan doen!
Zou het, zou het?
dat zou wel te gek zijn zeg maargoed niet te vroeg juichen natuurlijk.
Dat met die borsten heb ik tegenwoordig 2 weken voordat ik ongi wordt, deze periode had ik iets vlotter en zie verder mijn verhaal hierboven.
Zou gaaf zijn meis als het raak is ik duim me suf
pi_78059230
Ik ook Danic!

En Boepie, is het echt een menstruatie of kan het ook een innestelingsbloeding zijn? Want dan ga ik ook in de duimstand voor jou....
pi_78064008
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
pi_78064555
Trierrr wat balen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78067741
Vreemd inderdaad Boepie.
Ik denk ook aan een innestelingsbloeding, of wellicht een bevruchting die gelijk is afgestoten.
Ik zou de hoop nog niet opgeven!

Danic, je hoeft nog niet terug naar aarde hoor!
Dames zat die zich anders dan anders voelden en inmiddels diverse kids zo af en toe het liefst achter het behang plakken.
Geniet maar van het gevoel en de hoop, je gevoel kan maar zo eens gelijk hebben.
pi_78067825
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
Dan snap ik ook je misselijkheid en het hongergevoel tegelijkertijd.... (testje??)
Een ztestje zo ver voor NOD lijkt me niet zo zinvol, maar misschien laat een ovutestje wat zien.
pi_78068878
Ja daar heeft Kolonia ook wel weer gelijk in. Goed punt!
pi_78074445
Heb nog steeds mijn klachten alleen wel dat mijn buik er nu dus erger aan toe is, nu heb ik altijd al een zware menstruatie maar dit is echt een hele nare zeg maar, misschien afstoting? Kan de ergere krampen wellicht verklaren, bedoel als het wil innestelen moet het ff haast gaan maken want dit is niet zo erg prettig aanvoelend zeg maar !
Kan me dus totaal niet voorstellen dat dit een innesteling zou kunnen zijn , dat doet toch niet nog meer pijn dan een zware menstruatie??? Hoe lang kan zoiets dan duren ?
Toevallig was ik ff naar mijn mams vandaag die begon al meteen.. pff wat zie jij wit zeg, je ziet er niet uit ( bedankt mám ) en net mijn schoonouders hetzelfde
zo lief he
Ga zo maar lekker naar bedje en hoop dat ik morgen weer wat meer mens ben, ben gelukkig vrij dat scheelt al een hoop.
(sorry voor het geneuzel maar is wel fijn om het kwijt te kunnen)
pi_78074566
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef danic het volgende:
IslaBonita: thanx sta weer ff terug op aarde haha. Ik hoop trouwens niet dat ik net als Boepie ineens een week eerder ongi wordt.... Vind het ook wel vreemd hoor Boepie.
Ik dacht eigenlijk gelijk hetzelfde als Isla, is het geen innestelingsbloeding?
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dacht dat ze daarom weer opging voor de volgende maand. De volgende maand bleef het echter uit en toen bleek ze al 8 weken te zijn!
HAd zij ook het idee dat ze dus ongesteld was enzo.. alleen dan vet te vroeg ?
Hoe lang bleef dat bij haar aan enzo ? ben nu wel heel nieuwsgierig.
pi_78076429
Boepie als je hele erge krampen hebt gehad lijkt het me dat wat er ook zat, inderdaad niet goed was....Dus klinkt het eerder alsof iets is afgestoten ja..Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Ik heb dat ook één keer gehad het afgelopen jaar, ontzettende krampen, ongesteld, compleet met zwarte vellen. Sorry dat dit too much information is, maar ik denk ook dat dat iets geweest is. Ben daarna door middel van inwendige echo onderzocht, maar er was niets te vinden. Volgens de HA was het dus een zware menstruatie of een vroege miskraam, die niet meer te zien was omdat het een week later was.
Maar waar ik nou nog steeds niks van snap, is dat een innestelingsbloeding op internet zo verschillend wordt beschreven. De één zegt, een paar druppels lichtrose bloed, de ander bruinverlies, en sommigen kunnen het niet onderscheiden van een gewone menstruatie, zo lang duurt het. Komt nog bij dat je bij een beginnende zwangerschap buikpijn kunt hebben die lijkt op menstruatie buikpijn, dit heeft weer te maken met de banden die gaan oprekken ofzo....
Ervaringen van vrouwen die dit beschrijven staan hier (Engels)
http://www.babysnark.com/(...)egnancy-symptoms.asp
(voor de dames voor wie de Engelse computertaal wat moeilijker is:
[AF= aunt flow (menstruatie)
DH=dear husband
DS=dear son
DD=dear daughter
DPO= days past ovulation
BFN=big fat negative (negatieve zwangerschapstest)
BFP=big fat positive (positieve zwangerschapstest)
CM= cervical mucus (baarmoederslijm)
CP= cervical position (positie van de baarmoedermond)

Enne, Danic, ik wilde je niet de moed ontnemen hoor.... Heb mezelf alleen al zo vaak voor de gek gehouden.. Maar je weet maar nooit, het kan nog alle kanten op gaan! Ik duim nog steeds voor je!

[ Bericht 5% gewijzigd door IslaBonita op 16-02-2010 21:58:34 ]
pi_78076724
haha Isla, je ontneemt me de moed ook niet hoor, maar ik moet gewoon erg oppassen dat ik niet teveel bezig ben met wishfull thinking.

Boepie: die vriendin van mij had precies ten tijde van haar normale menstruatie een innestelingsbloeding. Het was wel lichter dan haar gewone menstruatie en duurde 3 dagen, dus ook korter dan normaal .Maar omdat het wel in de goede dagen viel, dacht ze dat het niets was.
Je leest idd veel verschillende dingen over innestelingsbloedingen. In principe hebt je dit vaak een week voor je menstruatie, maar het kan ook later plaatsvinden, zelfs tot 3 maanden in je zwangerschap. De heftigheid varieert dan heel erg.
Door dat gegeven vind ik het begrip ook zo lastig. De meeste vrouwen hebben geen innestelingsbloeding, maar zodra er op een 'verkeer' moment wat bloedverlies is, denken ze hier toch al gauw aan. Ik denk dat ook dit vaak wishfull thinking is. Toch Boepie, betekend dat natuurlijk niet dat het bij jou niet zo zou kunnen zijn, maar als ik hoor hoeveel last je ervan hebt.......
pi_78085115
he meiden! Verdrietige en blije berichten tegelijk hier op het forum! Het leven kan zo verwarrend zijn!
Sterkte voor diegene die het nodig hebben en gelukwensen voor iedereen!

Ik heb het afgelopen weekend t/m gister maar eens flink de bloemetjes buiten gezet tijdens carnaval hier. Was het allemaal zo zat! Stomme ongesteldheid!! Bah!
pi_78087945
Suuz, je hebt helemaal gelijk!

Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
pi_78089974
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, lees wel al een tijdje mee in dit topic. Omdat ook wij sinds september proberen zwanger te raken. Weet eigenlijk niet of ik hier wel moet schrijven, want sinds gisteren denk ik toch echt zwanger te zijn. Gisterochtend een test gedaan van het kruidvat en ik zag een tweede heel licht streepje. 's Middags nog een test gedaan (ClearBlue Plus) en ook bij deze een tweede licht blauwe streepje. Ook manlief zag een tweede streepje. Even zeker zijn dat ik het me niet inbeeld.

We hebben besloten dat ik vanmiddag nog een nieuwe test ga doen en die dan morgen of vrijdagochtend ga doen, in de hoop dat het dan duidelijker is. Maar ik voel me ook al zwanger, het is allemaal zo raar...
pi_78090134
Veerle, je kan misschien ook een digitale test kopen. Daar staat letterlijk op of je zwanger bent of niet
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:03:47 #297
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78090226
Twee streepjes is twee streepjes Je bent hartstikke zwanger, Veerle, gefeliciteerd!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78090723
Streepjes zijn streepjes.
Gefeliciteerd Veerle!
pi_78094379
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Suuz, je hebt helemaal gelijk!

Ik ga morgen met een (zwangere) vriendin naar de 9-maanden beurs. Zijn er nog tips van meiden die er wellicht al een keertje geweest zijn?? Leuke stands, aanbiedingen (of nog beter: gratis producten haha)
9 maanden beurs? Wat doe je jezelf aan! Dat zou voor mij echt killing zijn! Al die mooie zwangere buiken en al dat baby spul

@ Veerle: oh wat gaaf, dan is het toch echt zover lijkt me! Ik zou precies als jou reageren. Zo onzeker en het gewoon niet (durven) geloven! Koop idd een digitale dan zie je meteen dat je ZWANGER bent!
pi_78095104
Ik dacht vandaag dus och had toch een lading van die ovulatie testjes besteld pas, laat ik er eens 1 proberen, geeft dus een heel lichtroze 2e streepje aan. Ah en na beter lezen begrijp ik niets aan de hand pfff (schrok me al een hoedje zowat)
Heb nog steeds zelfde klachten, heb er net 2 paracetamol ingegooid en doe lekker niets vandaag
Oftwel keihard ongesteld (gemeen lichaam zo vroeg)
Durf nu dus geen volgende nod te voorspellen want nu zal er niets meer van kloppen vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')