Je ken het gewoon niet hebben dat je geen gelijk hebt met je "JE WORDT TOCH GEEN MODEL". Come again, motherfucker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verbazend, net als ik geen fuck geef om je fotoshoot, waarom is t uberhaupt noemenswaardig dat FOK!kers geen zier geven om andere FOK!kers die ze niet kennen?
Ik heb ze nog niet, ik krijg ze eind deze week/begin volgende week. En dan post ik wel wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil je foto's zien Wd
En nu ga ik slapen
Ben je model, en word je ervoor betaald, dan neem ik dat gelijk terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ken het gewoon niet hebben dat je geen gelijk hebt met je "JE WORDT TOCH GEEN MODEL". Come again, motherfucker?
Mijn stiefzusje doet het al jaaaaren en die vindt het erg leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben je model, en word je ervoor betaald, dan neem ik dat gelijk terug.
Zo ben ik dan ook weer.
Maar mn vriendin is model geweest voor veel bladen, en het is niet allemaal ideaal hoor, altijd in the picture staan.
Gastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Lamon. het volgende:
Maar mn vriendin is model geweest voor veel bladen, en het is niet allemaal ideaal hoor, altijd in the picture staan.
Ja ik kreeg geld, niet veel, but I don't care.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben je model, en word je ervoor betaald, dan neem ik dat gelijk terug.
Zo ben ik dan ook weer.
Ik zal je aan die woorden herinneren als we een keer door Leiden lopen, want ik neem aan dat je daarmee wilt zeggen dat het niet waar is ofzo?quote:
Waar het om gaat is dat bij alles wat je zegt iedereen minderwaardig is aan jou. Jij bent zelf perfect, het de perfecte vriendin en de perfecte relatie. Niemand hier die behoefte heeft om dat te horen. En nee, dat is geen afgunst, dat is jou een ontzettend irritant mannetje vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal je aan die woorden herinneren als we een keer door Leiden lopen, want ik neem aan dat je daarmee wilt zeggen dat het niet waar is ofzo?
Had ik dan 10 jaar geleden niet zulke verhalen kunnen ophangen, of ergert het je dat het zo is? Wat is er triest aan het vertellen van hoe een ander dat zag destijds?
Fucked up is relatief hier he? Wat jij fucked up vindt, vinden andere mensen in de wereld juist weer normaal en omgekeerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens Lamon., als ze zo leuk is en model is geweest en een take that gay fuckte, dan moeten wij haar wel kennen is het niet? En ik kan me dan weer net niet voorstellen dat zo'n dan op zo'n fucked up mind guy valt.
Dat is niet wat ik vroeg. Ontwijk mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fucked up is relatief hier he? Wat jij fucked up vindt, vinden andere mensen in de wereld juist weer normaal en omgekeerd.
Ik leg mijn echte beoordelingen wat FOK! aangaat met name bij mensen die foto's of filmpjes van anderen downloaden, of anderen proberen te vinden op internet en ze bewust willen zieken, dat zijn de mensen die echt gestoord zijn.
Dat is wel wat je vroeg, en ik gaf netjes antwoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik vroeg. Ontwijk mijn vraag niet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is wel wat je vroeg, en ik gaf netjes antwoord.
Dit was mijn hoofdvraag. Now answer it.quote:Tevens Lamon., als ze zo leuk is en model is geweest en een take that gay fuckte, dan moeten wij haar wel kennen is het niet?
Een astronaut die anderen graag voor kankerlijer uitmaakt, zelfs al weet ze wat dat voor diegene kan betekenen.quote:
Gezellig. Kom je ook naar Den Haag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben David Gilmour.
Nu weten jullie mijn naam.Ja, ik heb Nederlands gestudeerd een paar jaar terug.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik binnenkort weer ga touren met de band.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woow.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een astronaut die anderen graag voor kankerlijer uitmaakt, zelfs al weet ze wat dat voor diegene kan betekenen.
Kinderen en dieren zijn onschuldig he? Met je onzinverhaaltjes, wat had ik je bijtijds door zeg.
Ik heb soms mn dag ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een astronaut die anderen graag voor kankerlijer uitmaakt, zelfs al weet ze wat dat voor diegene kan betekenen.
Kinderen en dieren zijn onschuldig he? Met je onzinverhaaltjes, wat had ik je bijtijds door zeg.
Ik ben daar gek, dan wordt ze opgezocht op Hyves, en de gevolgen van jullie mongolengedrag is al bekend...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Dit was mijn hoofdvraag. Now answer it.
Gast, hou alsjeblieft je KANKERbek tegenover haar. Wie denk je dat je denkt om zo tegen haar te kunnen praten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:04 schreef Crack_ het volgende:
maar ik ben wel een kutpuber, ik maak alles kapot en ik vermoord iedereen. Grrrr, wat ben ik erruggg
En als jij je dag niet hebt ben ik een kankerlijer.quote:
Je weet niet eens wat er allemaal aan de hand is. Flikker gewoon op, beter voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En als jij je dag niet hebt ben ik een kankerlijer.
Echt, mag ik arrogant zijn met mijn opmerkingen, maar dat was echt laag.
Jij heb in het vorige deel nog gezegd dat je mensen kanker toewenst.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Scherp mozy, heel scherpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij heb in het vorige deel nog gezegd dat je mensen kanker toewenst.
Mongool.
Doe die andere eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een hond.
[ afbeelding ]
Miauw.
Ohja, en zo ver ik me kan herinneren ben ik altijd nog ontzettend redelijk over je geweest. En jij deed alsnog tering lullig over mij, dus fucking care wat je nu over mij denkt, ik weet zelf hoe ik ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BAN!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Mozy het volgende:
Lamon. jij bent echt een mongool, maar dan niet zomaar een mongool. een opper mongool der opper mongolen. een soort Führer voor de mongolen. maar zelfs die zijn niet dom genoeg om naar je te luisteren.
Nu doe iedereen een plezier, en zoek een hoekje op waar je een langzame, eenzame dood zult sterven.
Mensen die meer dan 4 keer anderen kanker toewensen, lezen stoker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij heb in het vorige deel nog gezegd dat je mensen kanker toewenst.
Mongool.
En ik scheld een keer met kanker en dan ben ik laag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die meer dan 4 keer anderen kanker toewensen, lezen stoker.
Alsnog, je wenst het mensen wel toe. Mongool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die meer dan 4 keer anderen kanker toewensen, lezen stoker.
SOWIESOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
*knip*
Ik sta daarvoor in. Ik weet wat ze tegen mij over jou (Lamon dus) heeft verteld. Jouw gedrag slaat nu echt nergens op. Je bent een irritante gast die iedereen liever kwijt dan rijk is, ga lekker naar je o zo geweldige vriendin toe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, en zo ver ik me kan herinneren ben ik altijd nog ontzettend redelijk over je geweest. En jij deed alsnog tering lullig over mij, dus fucking care wat je nu over mij denkt, ik weet zelf hoe ik ben.
Ja, omdat jij wist wat ik daarmee had via PM.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik scheld een keer met kanker en dan ben ik laag?
Dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, je wenst het mensen wel toe. Mongool.
Ik wil die hond!quote:
Qft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Mozy het volgende:
Owja Lamon.
Je vriendin is ook een mongool.
Mijn ex heeft er zo een, een zwarte. Die knorde ook. Zulks schattig. En hij viel me altijd aan, speels. Vond mij leuker dan mijn ex.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn ex heeft er zo een, een zwarte. Die knorde ook. Zulks schattig. En hij viel me altijd aan, speels. Vond mij leuker dan mijn ex.
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, omdat jij wist wat ik daarmee had via PM.
Ik snap niet waarom je dat zou zeggen van iemand die je niet kent en waar je best veel mee gepraat hebt....
Zoek eens op waar ik jou met dat soort dingen bestook, dat zul je echt niet vinden.
Mn pa helaas ook. We hebben ooit een hond thuis gehad. Maar na 3 maanden hadden ze geen zin meer om ervoor te zorgen.quote:
Zegt hij, de grootste held op sokken van het gehele forum. Lulletje Rozenwater.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Kijk Mozy en Zotheid eens samen stoer doen, het wordt nog wel wat met jullie hoor.
Echte helden...
Het is ook geen schelden he, het is gewoon een versterker. Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.
Jij bent gewoon een irritant mannetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Kijk Mozy en Zotheid eens samen stoer doen, het wordt nog wel wat met jullie hoor.
Echte helden...
Kankerlijer was het he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.
Ja poehee. Like Batman en Robin, en dan trekken wel allebei van die strakke pakkies aan. Jeweet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Echte helden...
Hoe gaat het met de logeerhond?quote:
Tyfuslijer was minder erg geweest, ja? Of lepralijer? Hm?quote:
Ik heb hier verder niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja poehee. Like Batman en Robin, en dan trekken wel allebei van die strakke pakkies aan. Jeweet.
Nee eigenlijk niet, we ergeren ons gewoon kapot aan jou, net zoals iedereen. Je bent zo narcistisch als de tyfus, je prijst jezelf, je vriendin en jullie relatie de wereld in. Jij en je vriendin zijn beter dan iedereen. Je kan er niet tegen dat iemand je een kankerlijer noemt, maar je wenst het wel mensen toe.
Iemand een kankerlijer noemen is iets anders dan iemand kanker toewensen, ben je helemaal van de pot gerukt ofzo.
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Je word gedist door een 17 jarige. Wat vind je hier van als 34 jarige ex-videotheekmedewerker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef Lamon. het volgende:
ff n PM beantwoorden van iemand die wel normen en waardes heeft...zo terug.
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Je word gedist door een 17 jarige. Wat vind je hier van als 34 jarige ex-videotheekmedewerker?
Ontslagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hij zette alleen de Zuster Sexy I, II, III, IV en V weg.quote:
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
Geilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hey schat, wil je me niet een ban geven.quote:
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kwijljosti's naar Nederlands?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Klinkt echt als iemand die het gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Mij lijkt dat echt eng! ;oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
Dan heb ik je allang gered.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk in
Ahhhh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
Even namedropping he. Is goed jonge, als we zo gaan beginnen, wil je ook wel even wat leuke namen geven van mensen waar ik connecties mee heb hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, engels naar Nederlands, via Wim Pel Productions.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhhh.Dat ze gelukkig mag rond dartelen met allemaal lieve medehamstertjes in de hamsterhemel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Mozy het volgende:
Lamon. 1 week per maand voelt een meisje zich nogal rot. Dit komt omdat ze in de puberteit zit/is geweest.
Als dit weekje samenvalt met bepaalde gebeurtenissen, kan het voorkomen dat het meisje heel erg boos is.
En dat is niet leuk, voor niemand, er is zelfs een kans dat dit meisje iets zegt waar ze later spijt van heeft dus je moet gewoon je grote muil houden en niet mensen blijven afkraken op het zelfde. Stomme idioot.
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.
Mijn beste vriendin heeft d'r begraven, het was onze hamster en ze stond bij haar dus.. Ze wilde het lijkje niet een week houden tot ik weer in town was voor de begrafenisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij lijkt dat echt eng! ;o
Wat heb je met der gedaan?
geregistreerd op: woensdag 16 september 2009 @ 00:14quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat, wil je me niet een ban geven.
Mijn moeder vind het niet leuk als jij en bio op de brommer langs komen en blijven slapen.
Je irriteert iedereen hier. En dan blijf je op fok, prima. Maar dan ga je uit de SC, daar was je namelijk niet als eerste.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
Plastic glas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kocht trouwens een biertje op het station, en toen kreeg ik er een (plastic) glas bij voor in de trein
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoor
Alleen kans dat we de koelkast nog even plunderen
Hij deed een meisje van 16 na.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie was jij hiervoor?
Het is wel eenpersoons, maar dat maakt niet uit. Lekker knus, Remmie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
Nu wordt het wel een beetje eng Mozyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
No way?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Ik probeer te zorgen dat hij wegblijft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje eng Mozy
Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.
O ja, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Vast een meisje wat hij op internet heeft leren kennen. Wilde neuken, maar werd afgewezen en dat was zijn revenge.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen idee.
En hij liet iedereen geloven dat hij dat meisje was, allemaal foto's gebruiken en als een 16 jarige posten.
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens is jouw Engels nog slechter dan mijn Frans.
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
Toen al een vlerk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
Fotoboek van Lamon
Dit is zijn eerste account. Gemaakt in 2000.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je deed er wel erg lang over, moest je het checken op translate.google? En waarom ga je in Gods naam in het Engels typen als ik zeg dat je Engels bar is, wil je jezelf bewijzen? Lelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Quite sad, actually.
Vertel eens wat daar staat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
VAN BEER BALOUUUquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Ik ben toch wel lief he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Kleurtje Lamon moet poepje doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
Ik dacht dat t over rondjes lopen ging
Doe ik heel veel, maar dit is leuker
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.![]()
Bwehehehe, Noorsbloed, de eerste echt FOK!rel die ik meemaakte!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, bijna vergeten.
Zou me niks verbazen als Lamon familie is van NoorsBloed.
Dit spreekt echt boekdelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Kan je het zelf niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het is compleet hopeloos met ze, ze begrijpen daadwerkelijk niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Bij ons betekent het werkwoord beren poepenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je moeder was gisteren verhelderend.quote:
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren verhelderend.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Ooh je kunt een andere taal sprekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Quite sad, actually.
Wat zei dat mens dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dit is jouw niveau?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammen
Negeren is beren met peren leren
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard hadquote:
Shun, liefje, shun.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je kunt een andere taal sprekenwat knaaaaaaaaaap!
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Op dit moment wel ja, en alsnog zit het boven het MBOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook ge
Dit is jouw niveau?
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pech ik ben er.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard had
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.
[shun off]quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
Dat vraag ik me ook wel eens af jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
Je laat iets heel anders zien nu. Dit is mbo-Marokkaan gedrag, daar grens je aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, en alsnog zit het boven het MBO
Je draait weer eens de zaken om, er werd beweerd dat ik dat niet kon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
het grappige is dat je het niet eens hoeft te vertalen als je gewoon goed Engels kan, dan weet je gewoon wat er staat als je het leestquote:
Ik ben dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is compleet hopeloos met ze, ze begrijpen daadwerkelijk niets.
Duizenden malen is het gezegd, als je het discussiewijs niet kan uitvechten met me omdat ik voorbij die puberale haat ben.
Gast, doe eens wat serieuzer. Je toekomst hangt hier vanaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
Er speelt hier zich iets heel grappigs af. Zie ze hier eens serieus zijn, terwijl ze anderen pretenderen dat je internet niet zo serieus moet nemen.
Dat mag je vinden, maar dat kan je ook gewoon op niveau expliceren.quote:
PARDONquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je draait weer eens de zaken om, er werd beweerd dat ik dat niet kon.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat kan je ook gewoon op niveau expliceren.
Ik ben held, ik hoef dat niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.
Bij 100k posts krijg ik mijn toegangsbewijs voor de universiteit, dat schijnt daar een vereiste te zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, doe eens wat serieuzer. Je toekomst hangt hier vanaf.
100k?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij 100k posts krijg ik mijn toegangsbewijs voor de universiteit, dat schijnt daar een vereiste te zijn
Ja, ze liet me een fotoboek van je zien van de fases waarin je opgroeide.quote:
Vertel me dan waar ik geen moeite heb gestoken om op een fatsoenlijke manier antwoord te geven op vragen van jouw kant?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het grappige is dat je het niet eens hoeft te vertalen als je gewoon goed Engels kan, dan weet je gewoon wat er staat als je het leest
[..]
Ik ben dat ookEn ik vraag je dingen en ga op je in op een serieuze manier, over het algemeen vriendelijk en geduldig en toch heb je steeds het idee dat ik je aanval. Dat is niet zo, ik probeer het te begrijpen.
Jij bent nl ook wel iemand die niet "leert" van wat anderen tegen hem zeggen
Dat vind ik overigens niet erg, ik stoor me weleens aan je (dat is wat Ado bedoelde met vreemde vorm van leedvermaakIk vind het leuk om te discussiëren met mensen waar k ook wel af en toe moeite mee heb, omdat ik het interessant vind
) maar dat doe jij ook aan mij
Toch valt dat allemaal meestal wel mee en ben ik gewoon oprecht geïnteresseerd in wat je drijft om te reageren zoals je doet.
en fuck ik ging slapen, maar t wil niet
Ow ok. Bio kan wel op de bank hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij in bed.![]()
Dat zei ik, is mislukt, ik moest de was nog ophangen en toen was ik weer heel wakkerquote:
*smijt poep in gezicht*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs dat meer eens.
*haal nu een pak chips voor me*
Pardon, verbeter het dan maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PARDONIk zei alleen dat het slecht is.
You fail. Again.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
Er speelt hier zich iets heel grappigs af. Zie ze hier eens serieus zijn, terwijl ze anderen pretenderen dat je internet niet zo serieus moet nemen.
Je moet het ook allemaal wel een beetje leuk houdenhe.quote:
What ever the fuck you want.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What ever the fuck you want.
[..]
Fixed.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Held!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Ga huilen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, iedereen pest mij. Help me!!!
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Ik heb geen dick die gesucked kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.
Ik moest lachen.
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom slaapt Remlof nog niet als hij morgen moet werken?
Dit is wel een hele zwakke comebackquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Jij moet niet denken. Dat gaat bij jou bijna altijd mis. Dan kom je weer met ongefundeerde theorieën aanzetten die kant noch wal raken.quote:
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?
Vond je moeder het trouwens goed dat je yvonne opbelde?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forumquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
Wat een rancune in deze postquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.
Je bent een zielig mannetje, je zal eenzaam en ontevreden over het leven sterven. En "in en in triest" is wat mensen zullen gebruiken om jouw persoonlijkheid, jouw leven en jijzelf te beschrijven.
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is wel een hele zwakke comeback! Echt waar, bij iedereen die kritiek op jou heeft zeg je 'Ooh je vindt jezelf/je eigen leven gewoon kut en daarom doe je zo.' Kun je dan niet begrijpen dat wij ons leven prima voor elkaar hebben en medelijden hebben met jou?
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een rancune in deze postJe bent duidelijk niet bezig met het zoeken van een oplossing in het conflict.
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.
Maar ja, ik ben dan ook gelukkig, dat maakt het net ff makkelijker.
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ alquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Geen denken aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Ik ben ook gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mwah, ik digg Remlof wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen denken aan.
Of ga eens hier naartoe, dat is toch wat meer je categorie, wij zijn veelte jong voor je.
Ouwe
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertel me dan waar ik geen moeite heb gestoken om op een fatsoenlijke manier antwoord te geven op vragen van jouw kant?
Ik weet heus wel welke users ik als mens beschouw en welke users voorgoed verloren zijn, iig tot ze de 25 passeren.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.
Enige wat actief is in PUB is de SCquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
Ach JB, great minds act alikequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb...
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
Respect dat je zo kan blijven doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.
(overigens doe ik dat ook weleensMaar dat is een stuk minder geworden toen ik het idee kreeg dat mensen me serieus nemen)
Ik heb bij jou dus(zie hierboven) het idee dat je je niet serieus genomen voelt, wat terecht is in veel gevallen, want veel mensen hier doen dat niet.
En wat ik je al vaker heb geprobeerd uit te leggen is dat mensen dingen anders zien dan jij. Dat is niet erg, maar het maakt het voor jou en voor anderen moeilijker om normaal met elkaar om te gaan. Ik gaf het voorbeeld dat je regelmatig iets zegt over een goed doel dat je steunt. Dat is inderdaad nobel van je, alleen zien mensen het als opdringerig als je het te vaak zegt (wat ik al zei, als ik te vaak ga roepen dat ik zo'n goede moeder ben, denken ze op een gegeven moment ook: Jaja, nu weten we het wel. Dat zag je al met huppelmuts en dat ze zei dat ze trots is op haar zoontje. Een van de reacties was: Hoe vaak ga je dat nu nog zeggen!
Het komt dus bij jou niet storend over, maar bij anderen kan dat wel en het enige wat ik je wilde duidelijk maken is dat je daar rekening mee zou kunnen houden als je wel graag wil dat mensen je serieus nemen.
Dat is geen aanval op jou persoonlijk, dat is alleen maar aardig bedoeld.
(Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, soms ben ik achterlijk onzeker, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb... Dat was allemaal wel erger dan het nu is btw![]()
Wat jij doet is niet "fout" in die zin, maar het is voo rje zelf veel moeilijker denk ikSoms is je een beetje aanpassen niet zo erg
(alleen is de SC niet de juiste plaats denk ik
)
En geloof mij, ik bedoel dat echt niet verkeerd.
Wolvendagen word niet gehaat, ze scheld misschien wel veel met kanker, en als je dat erg vind is dat jouw probleem. En het is daarom kul om haar verzoeken weg te gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Ik ben 2 keer gebanned. 1 keer 48 uur en 1 keer een week. Come again, vaak, ja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Je moeder had me gisteren nog in dr mondquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.quote:
Nou, fijn is datquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach JB, great minds act alike!
Nou dat komt mooi uit, wij kunnen niet tegen jou dus de overduidelijke oplossing is dat je oprotquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom wel weer midden in een kokend topic binnen hè
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!
Hoi lamon's minderjarige lovequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Crack_ het volgende:
lwakjlkjwlakjwlkjowueatoiewjlgamrlejtlwjatlwsrbwslrtjlrhjlwsaktmrfoigjarotjrhgrgar
Ik weet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.
Lieg niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Is het weer niet goed, zeikstraal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Heuy ze is nog steeds mijn love!quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Moet dat vredesbeest niet een duif zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Het was een stunt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy ze is nog steeds mijn love!
[..]
Ik mag jou wel.
Niet doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou wel.
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou wel.
Whut?quote:
Nee.quote:
Nee, hij is niet helemaal 100%.quote:
Nee hoor, ik haat je niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Pardon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, hij is niet helemaal 100%.
Remlof heeft stiekem zijn medicijnen in het biertje van Zotheid gedaan.
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?quote:
We zorgen in ieder geval voor wat leven in de brouwerij he. Bovendien is dat eerste gewoon hormonaalquote:
quote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Jij weet niet dat het uit isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Nee.
Was het maar zo'n feest.
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?
Mozy is God.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
U is groen!quote:
Jawel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niet dat het uit is?
En hoe ben ik dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.
Knuffel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
Klopt, ik heb een sociaal experimentje gedaan in 2009, en alles echt serieus genomen, en het resultaat was dat ik ineens 6 FOK! awards won, en op 2 na allemaal negatief, dus serieus zijn is duidelijk not the way to go.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.
Als je het wel serieus neemt dan verlies je
Ik lok altijd uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |