Wel verhelderend.quote:
Bij ons betekent het werkwoord beren poepenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je moeder was gisteren verhelderend.quote:
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren verhelderend.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Ooh je kunt een andere taal sprekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
Wat zei dat mens dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dit is jouw niveau?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammen
Negeren is beren met peren leren
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard hadquote:
Shun, liefje, shun.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je kunt een andere taal sprekenwat knaaaaaaaaaap!
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Op dit moment wel ja, en alsnog zit het boven het MBOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook ge
Dit is jouw niveau?
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je kunt een andere taal sprekenwat knaaaaaaaaaap!
Pech ik ben er.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard had
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.
[shun off]quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
Dat vraag ik me ook wel eens af jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |