Dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, je wenst het mensen wel toe. Mongool.
Ik wil die hond!quote:
Qft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Mozy het volgende:
Owja Lamon.
Je vriendin is ook een mongool.
Mijn ex heeft er zo een, een zwarte. Die knorde ook. Zulks schattig. En hij viel me altijd aan, speels. Vond mij leuker dan mijn ex.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn ex heeft er zo een, een zwarte. Die knorde ook. Zulks schattig. En hij viel me altijd aan, speels. Vond mij leuker dan mijn ex.
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, omdat jij wist wat ik daarmee had via PM.
Ik snap niet waarom je dat zou zeggen van iemand die je niet kent en waar je best veel mee gepraat hebt....
Zoek eens op waar ik jou met dat soort dingen bestook, dat zul je echt niet vinden.
Mn pa helaas ook. We hebben ooit een hond thuis gehad. Maar na 3 maanden hadden ze geen zin meer om ervoor te zorgen.quote:
Zegt hij, de grootste held op sokken van het gehele forum. Lulletje Rozenwater.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Kijk Mozy en Zotheid eens samen stoer doen, het wordt nog wel wat met jullie hoor.
Echte helden...
Het is ook geen schelden he, het is gewoon een versterker. Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.
Jij bent gewoon een irritant mannetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Kijk Mozy en Zotheid eens samen stoer doen, het wordt nog wel wat met jullie hoor.
Echte helden...
Kankerlijer was het he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG. Dat je scheldt met kanker wil niet zeggen dat je het niet erg vindt als iemand kanker heeft of wat dan ook. Je bent echt heel simpel als je dat denkt.
Ja poehee. Like Batman en Robin, en dan trekken wel allebei van die strakke pakkies aan. Jeweet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
Echte helden...
Hoe gaat het met de logeerhond?quote:
Tyfuslijer was minder erg geweest, ja? Of lepralijer? Hm?quote:
Ik heb hier verder niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja poehee. Like Batman en Robin, en dan trekken wel allebei van die strakke pakkies aan. Jeweet.
Nee eigenlijk niet, we ergeren ons gewoon kapot aan jou, net zoals iedereen. Je bent zo narcistisch als de tyfus, je prijst jezelf, je vriendin en jullie relatie de wereld in. Jij en je vriendin zijn beter dan iedereen. Je kan er niet tegen dat iemand je een kankerlijer noemt, maar je wenst het wel mensen toe.
Iemand een kankerlijer noemen is iets anders dan iemand kanker toewensen, ben je helemaal van de pot gerukt ofzo.
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Je word gedist door een 17 jarige. Wat vind je hier van als 34 jarige ex-videotheekmedewerker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef Lamon. het volgende:
ff n PM beantwoorden van iemand die wel normen en waardes heeft...zo terug.
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Je word gedist door een 17 jarige. Wat vind je hier van als 34 jarige ex-videotheekmedewerker?
Ontslagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hij zette alleen de Zuster Sexy I, II, III, IV en V weg.quote:
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
Geilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hey schat, wil je me niet een ban geven.quote:
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kwijljosti's naar Nederlands?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Klinkt echt als iemand die het gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Mij lijkt dat echt eng! ;oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |