Werkt hij niet meer in de videotheek dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Je word gedist door een 17 jarige. Wat vind je hier van als 34 jarige ex-videotheekmedewerker?
Ontslagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hij zette alleen de Zuster Sexy I, II, III, IV en V weg.quote:
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer in de videotheek dan?
Geilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Jullie komen er niet, ik heb het al gemaakt in het leven. Ohja wist je dat mijn vriendin natuurkunde en scheikunde en duits en latijns en sociologie en psychologie heeft gestudeerd?"
Hey schat, wil je me niet een ban geven.quote:
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kwijljosti's naar Nederlands?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Klinkt echt als iemand die het gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontbindingscontract, omdat ik de bui al aan zag komen.
Ik ga waarschijnlijk gewoon weer vertaalwerk doen.
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En niet scheldt met kankerlijer op anderen, terwijl ze zogenaamd dieren en baby's voor hun onschuld zo waardeert als het haar uitkomt.
Mij lijkt dat echt eng! ;oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |