Dan heb ik je allang gered.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk in
Ahhhh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
Even namedropping he. Is goed jonge, als we zo gaan beginnen, wil je ook wel even wat leuke namen geven van mensen waar ik connecties mee heb hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, engels naar Nederlands, via Wim Pel Productions.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhhh.Dat ze gelukkig mag rond dartelen met allemaal lieve medehamstertjes in de hamsterhemel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Mozy het volgende:
Lamon. 1 week per maand voelt een meisje zich nogal rot. Dit komt omdat ze in de puberteit zit/is geweest.
Als dit weekje samenvalt met bepaalde gebeurtenissen, kan het voorkomen dat het meisje heel erg boos is.
En dat is niet leuk, voor niemand, er is zelfs een kans dat dit meisje iets zegt waar ze later spijt van heeft dus je moet gewoon je grote muil houden en niet mensen blijven afkraken op het zelfde. Stomme idioot.
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.
Mijn beste vriendin heeft d'r begraven, het was onze hamster en ze stond bij haar dus.. Ze wilde het lijkje niet een week houden tot ik weer in town was voor de begrafenisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij lijkt dat echt eng! ;o
Wat heb je met der gedaan?
geregistreerd op: woensdag 16 september 2009 @ 00:14quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat, wil je me niet een ban geven.
Mijn moeder vind het niet leuk als jij en bio op de brommer langs komen en blijven slapen.
Je irriteert iedereen hier. En dan blijf je op fok, prima. Maar dan ga je uit de SC, daar was je namelijk niet als eerste.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
Plastic glas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kocht trouwens een biertje op het station, en toen kreeg ik er een (plastic) glas bij voor in de trein
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoor
Alleen kans dat we de koelkast nog even plunderen
Hij deed een meisje van 16 na.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie was jij hiervoor?
Het is wel eenpersoons, maar dat maakt niet uit. Lekker knus, Remmie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
Nu wordt het wel een beetje eng Mozyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
No way?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Ik probeer te zorgen dat hij wegblijft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje eng Mozy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |