Respect dat je zo kan blijven doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.
(overigens doe ik dat ook weleensMaar dat is een stuk minder geworden toen ik het idee kreeg dat mensen me serieus nemen)
Ik heb bij jou dus(zie hierboven) het idee dat je je niet serieus genomen voelt, wat terecht is in veel gevallen, want veel mensen hier doen dat niet.
En wat ik je al vaker heb geprobeerd uit te leggen is dat mensen dingen anders zien dan jij. Dat is niet erg, maar het maakt het voor jou en voor anderen moeilijker om normaal met elkaar om te gaan. Ik gaf het voorbeeld dat je regelmatig iets zegt over een goed doel dat je steunt. Dat is inderdaad nobel van je, alleen zien mensen het als opdringerig als je het te vaak zegt (wat ik al zei, als ik te vaak ga roepen dat ik zo'n goede moeder ben, denken ze op een gegeven moment ook: Jaja, nu weten we het wel. Dat zag je al met huppelmuts en dat ze zei dat ze trots is op haar zoontje. Een van de reacties was: Hoe vaak ga je dat nu nog zeggen!
Het komt dus bij jou niet storend over, maar bij anderen kan dat wel en het enige wat ik je wilde duidelijk maken is dat je daar rekening mee zou kunnen houden als je wel graag wil dat mensen je serieus nemen.
Dat is geen aanval op jou persoonlijk, dat is alleen maar aardig bedoeld.
(Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, soms ben ik achterlijk onzeker, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb... Dat was allemaal wel erger dan het nu is btw![]()
Wat jij doet is niet "fout" in die zin, maar het is voo rje zelf veel moeilijker denk ikSoms is je een beetje aanpassen niet zo erg
(alleen is de SC niet de juiste plaats denk ik
)
En geloof mij, ik bedoel dat echt niet verkeerd.
Wolvendagen word niet gehaat, ze scheld misschien wel veel met kanker, en als je dat erg vind is dat jouw probleem. En het is daarom kul om haar verzoeken weg te gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Ik ben 2 keer gebanned. 1 keer 48 uur en 1 keer een week. Come again, vaak, ja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Je moeder had me gisteren nog in dr mondquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.quote:
Nou, fijn is datquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach JB, great minds act alike!
Nou dat komt mooi uit, wij kunnen niet tegen jou dus de overduidelijke oplossing is dat je oprotquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom wel weer midden in een kokend topic binnen hè
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!
Hoi lamon's minderjarige lovequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Crack_ het volgende:
lwakjlkjwlakjwlkjowueatoiewjlgamrlejtlwjatlwsrbwslrtjlrhjlwsaktmrfoigjarotjrhgrgar
Ik weet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.
Lieg niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Is het weer niet goed, zeikstraal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Heuy ze is nog steeds mijn love!quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Moet dat vredesbeest niet een duif zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Het was een stunt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy ze is nog steeds mijn love!
[..]
Ik mag jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |