You fail. Again.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
Er speelt hier zich iets heel grappigs af. Zie ze hier eens serieus zijn, terwijl ze anderen pretenderen dat je internet niet zo serieus moet nemen.
Je moet het ook allemaal wel een beetje leuk houdenhe.quote:
What ever the fuck you want.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What ever the fuck you want.
[..]
Fixed.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Held!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Remlof, iedereen pest mij. Help me!!!quote:
Ga huilen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, iedereen pest mij. Help me!!!
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Ik heb geen dick die gesucked kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.
Ik moest lachen.
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom slaapt Remlof nog niet als hij morgen moet werken?
Dit is wel een hele zwakke comebackquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Jij moet niet denken. Dat gaat bij jou bijna altijd mis. Dan kom je weer met ongefundeerde theorieën aanzetten die kant noch wal raken.quote:
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?
Vond je moeder het trouwens goed dat je yvonne opbelde?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forumquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
Wat een rancune in deze postquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.
Je bent een zielig mannetje, je zal eenzaam en ontevreden over het leven sterven. En "in en in triest" is wat mensen zullen gebruiken om jouw persoonlijkheid, jouw leven en jijzelf te beschrijven.
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is wel een hele zwakke comeback! Echt waar, bij iedereen die kritiek op jou heeft zeg je 'Ooh je vindt jezelf/je eigen leven gewoon kut en daarom doe je zo.' Kun je dan niet begrijpen dat wij ons leven prima voor elkaar hebben en medelijden hebben met jou?
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een rancune in deze postJe bent duidelijk niet bezig met het zoeken van een oplossing in het conflict.
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.
Maar ja, ik ben dan ook gelukkig, dat maakt het net ff makkelijker.
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ alquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Geen denken aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Ik ben ook gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mwah, ik digg Remlof wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen denken aan.
Of ga eens hier naartoe, dat is toch wat meer je categorie, wij zijn veelte jong voor je.
Ouwe
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertel me dan waar ik geen moeite heb gestoken om op een fatsoenlijke manier antwoord te geven op vragen van jouw kant?
Ik weet heus wel welke users ik als mens beschouw en welke users voorgoed verloren zijn, iig tot ze de 25 passeren.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.
Enige wat actief is in PUB is de SCquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Niet doen want anders krijg ik slaagquote:
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
Ach JB, great minds act alikequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb...
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
Respect dat je zo kan blijven doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.
(overigens doe ik dat ook weleensMaar dat is een stuk minder geworden toen ik het idee kreeg dat mensen me serieus nemen)
Ik heb bij jou dus(zie hierboven) het idee dat je je niet serieus genomen voelt, wat terecht is in veel gevallen, want veel mensen hier doen dat niet.
En wat ik je al vaker heb geprobeerd uit te leggen is dat mensen dingen anders zien dan jij. Dat is niet erg, maar het maakt het voor jou en voor anderen moeilijker om normaal met elkaar om te gaan. Ik gaf het voorbeeld dat je regelmatig iets zegt over een goed doel dat je steunt. Dat is inderdaad nobel van je, alleen zien mensen het als opdringerig als je het te vaak zegt (wat ik al zei, als ik te vaak ga roepen dat ik zo'n goede moeder ben, denken ze op een gegeven moment ook: Jaja, nu weten we het wel. Dat zag je al met huppelmuts en dat ze zei dat ze trots is op haar zoontje. Een van de reacties was: Hoe vaak ga je dat nu nog zeggen!
Het komt dus bij jou niet storend over, maar bij anderen kan dat wel en het enige wat ik je wilde duidelijk maken is dat je daar rekening mee zou kunnen houden als je wel graag wil dat mensen je serieus nemen.
Dat is geen aanval op jou persoonlijk, dat is alleen maar aardig bedoeld.
(Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, soms ben ik achterlijk onzeker, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb... Dat was allemaal wel erger dan het nu is btw![]()
Wat jij doet is niet "fout" in die zin, maar het is voo rje zelf veel moeilijker denk ikSoms is je een beetje aanpassen niet zo erg
(alleen is de SC niet de juiste plaats denk ik
)
En geloof mij, ik bedoel dat echt niet verkeerd.
Wolvendagen word niet gehaat, ze scheld misschien wel veel met kanker, en als je dat erg vind is dat jouw probleem. En het is daarom kul om haar verzoeken weg te gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Ik ben 2 keer gebanned. 1 keer 48 uur en 1 keer een week. Come again, vaak, ja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wordt tevaak gebanned, schelt vaak met Kanker wat niet prettig is, dus ik zou je hier liever niet meer hebben.
Je moeder had me gisteren nog in dr mondquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.quote:
Nou, fijn is datquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach JB, great minds act alike!
Nou dat komt mooi uit, wij kunnen niet tegen jou dus de overduidelijke oplossing is dat je oprotquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom wel weer midden in een kokend topic binnen hè
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarin sta je dan alleen. Jammer, voor jou.
[..]
Ahh, ons mbo'ertje!
Hoi lamon's minderjarige lovequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Crack_ het volgende:
lwakjlkjwlakjwlkjowueatoiewjlgamrlejtlwjatlwsrbwslrtjlrhjlwsaktmrfoigjarotjrhgrgar
Ik weet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, nou ja, jij gedraagt je een stuk volwassener.
Lieg niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Is het weer niet goed, zeikstraal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, it's just fun and games, niemand die internet hier serieus neemt.
Heuy ze is nog steeds mijn love!quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij harmonieus tegen mij?
Moet dat vredesbeest niet een duif zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens vrede!! Ik kan niet tegen al die lelijke scheldwoorden
Het was een stunt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy ze is nog steeds mijn love!
[..]
Ik mag jou wel.
Niet doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou wel.
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou wel.
Whut?quote:
Nee.quote:
Nee, hij is niet helemaal 100%.quote:
40 jaar en deze muziek, schaam u!quote:
Nee hoor, ik haat je niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Pardon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, hij is niet helemaal 100%.
Remlof heeft stiekem zijn medicijnen in het biertje van Zotheid gedaan.
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?quote:
We zorgen in ieder geval voor wat leven in de brouwerij he. Bovendien is dat eerste gewoon hormonaalquote:
quote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Jij weet niet dat het uit isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Nee.
Was het maar zo'n feest.
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?
Mozy is God.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
U is groen!quote:
Jawel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niet dat het uit is?
En hoe ben ik dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.
Knuffel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
Klopt, ik heb een sociaal experimentje gedaan in 2009, en alles echt serieus genomen, en het resultaat was dat ik ineens 6 FOK! awards won, en op 2 na allemaal negatief, dus serieus zijn is duidelijk not the way to go.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.
Als je het wel serieus neemt dan verlies je
Ik lok altijd uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |