Dan heb ik je allang gered.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik op een alleen op een eiland ben met een kipje en ik ben half dood, dan zou ik die nog wel eens op kunnen eten ja. Heb je gelijk in
Ahhhh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds dit weekend! Arme Schnoep. Gelukkig was ik er niet bij toen ze stierf.
Even namedropping he. Is goed jonge, als we zo gaan beginnen, wil je ook wel even wat leuke namen geven van mensen waar ik connecties mee heb hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, engels naar Nederlands, via Wim Pel Productions.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhhh.Dat ze gelukkig mag rond dartelen met allemaal lieve medehamstertjes in de hamsterhemel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Mozy het volgende:
Lamon. 1 week per maand voelt een meisje zich nogal rot. Dit komt omdat ze in de puberteit zit/is geweest.
Als dit weekje samenvalt met bepaalde gebeurtenissen, kan het voorkomen dat het meisje heel erg boos is.
En dat is niet leuk, voor niemand, er is zelfs een kans dat dit meisje iets zegt waar ze later spijt van heeft dus je moet gewoon je grote muil houden en niet mensen blijven afkraken op het zelfde. Stomme idioot.
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, doe nou eens niet zo triest. Niemand heeft behoefte aan je commentaar. Ga lekker naar een ander forum.
Mijn beste vriendin heeft d'r begraven, het was onze hamster en ze stond bij haar dus.. Ze wilde het lijkje niet een week houden tot ik weer in town was voor de begrafenisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij lijkt dat echt eng! ;o
Wat heb je met der gedaan?
geregistreerd op: woensdag 16 september 2009 @ 00:14quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat, wil je me niet een ban geven.
Mijn moeder vind het niet leuk als jij en bio op de brommer langs komen en blijven slapen.
Je irriteert iedereen hier. En dan blijf je op fok, prima. Maar dan ga je uit de SC, daar was je namelijk niet als eerste.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrmmm, met alle respect, ik zat hier in 2000 al, dus ik heb het recht om mijn maatstaven te houden hier, zolang ik de policy accepteer.
Plastic glas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kocht trouwens een biertje op het station, en toen kreeg ik er een (plastic) glas bij voor in de trein
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer weg als we klaar zijn hoor
Alleen kans dat we de koelkast nog even plunderen
Hij deed een meisje van 16 na.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie was jij hiervoor?
Het is wel eenpersoons, maar dat maakt niet uit. Lekker knus, Remmie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
Nu wordt het wel een beetje eng Mozyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je van Arnhem naar Eindhoven rijden, dan mag je echt wel blijven slapen hoor.
Bij mij in bed.![]()
No way?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Ik probeer te zorgen dat hij wegblijft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje eng Mozy
Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.
O ja, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Vast een meisje wat hij op internet heeft leren kennen. Wilde neuken, maar werd afgewezen en dat was zijn revenge.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen idee.
En hij liet iedereen geloven dat hij dat meisje was, allemaal foto's gebruiken en als een 16 jarige posten.
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens is jouw Engels nog slechter dan mijn Frans.
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
Toen al een vlerk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
Fotoboek van Lamon
Dit is zijn eerste account. Gemaakt in 2000.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je deed er wel erg lang over, moest je het checken op translate.google? En waarom ga je in Gods naam in het Engels typen als ik zeg dat je Engels bar is, wil je jezelf bewijzen? Lelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Quite sad, actually.
Vertel eens wat daar staat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
VAN BEER BALOUUUquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Ik ben toch wel lief he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Kleurtje Lamon moet poepje doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
Ik dacht dat t over rondjes lopen ging
Doe ik heel veel, maar dit is leuker
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.![]()
Bwehehehe, Noorsbloed, de eerste echt FOK!rel die ik meemaakte!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, bijna vergeten.
Zou me niks verbazen als Lamon familie is van NoorsBloed.
Dit spreekt echt boekdelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Kan je het zelf niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het is compleet hopeloos met ze, ze begrijpen daadwerkelijk niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Bij ons betekent het werkwoord beren poepenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je moeder was gisteren verhelderend.quote:
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren verhelderend.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat er staat, maar ik kan amper een goede zinsbouw neerzetten. Hoe wil ik dat gaan vertalen dan.
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Ooh je kunt een andere taal sprekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Quite sad, actually.
Wat zei dat mens dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dit is jouw niveau?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon je kankersmoel dichthouden en er niet zo op zitten door te drammen
Negeren is beren met peren leren
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard hadquote:
Shun, liefje, shun.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je kunt een andere taal sprekenwat knaaaaaaaaaap!
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de essentie toch wel snappen en dan er gewoon een Nederlandse zin van maken.
Op dit moment wel ja, en alsnog zit het boven het MBOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook ge
Dit is jouw niveau?
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pech ik ben er.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ze wilde dat ze jou nooit gebaard had
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.
[shun off]quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
Dat vraag ik me ook wel eens af jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iets is dat hij niet kan.
Je laat iets heel anders zien nu. Dit is mbo-Marokkaan gedrag, daar grens je aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, en alsnog zit het boven het MBO
Je draait weer eens de zaken om, er werd beweerd dat ik dat niet kon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
het grappige is dat je het niet eens hoeft te vertalen als je gewoon goed Engels kan, dan weet je gewoon wat er staat als je het leestquote:
Ik ben dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is compleet hopeloos met ze, ze begrijpen daadwerkelijk niets.
Duizenden malen is het gezegd, als je het discussiewijs niet kan uitvechten met me omdat ik voorbij die puberale haat ben.
Gast, doe eens wat serieuzer. Je toekomst hangt hier vanaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
Er speelt hier zich iets heel grappigs af. Zie ze hier eens serieus zijn, terwijl ze anderen pretenderen dat je internet niet zo serieus moet nemen.
Dat mag je vinden, maar dat kan je ook gewoon op niveau expliceren.quote:
PARDONquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je draait weer eens de zaken om, er werd beweerd dat ik dat niet kon.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat kan je ook gewoon op niveau expliceren.
Ik ben held, ik hoef dat niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het is kwart voor elf, ik slaap al 2 maanden lang, structureel 7 uur per nacht, terwijl ik veel meer nodig heb. Ik ben nu bezig met een uber coole lesvoorbereiding. En ik ben held.
Bij 100k posts krijg ik mijn toegangsbewijs voor de universiteit, dat schijnt daar een vereiste te zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, doe eens wat serieuzer. Je toekomst hangt hier vanaf.
100k?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij 100k posts krijg ik mijn toegangsbewijs voor de universiteit, dat schijnt daar een vereiste te zijn
Ja, ze liet me een fotoboek van je zien van de fases waarin je opgroeide.quote:
Vertel me dan waar ik geen moeite heb gestoken om op een fatsoenlijke manier antwoord te geven op vragen van jouw kant?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het grappige is dat je het niet eens hoeft te vertalen als je gewoon goed Engels kan, dan weet je gewoon wat er staat als je het leest
[..]
Ik ben dat ookEn ik vraag je dingen en ga op je in op een serieuze manier, over het algemeen vriendelijk en geduldig en toch heb je steeds het idee dat ik je aanval. Dat is niet zo, ik probeer het te begrijpen.
Jij bent nl ook wel iemand die niet "leert" van wat anderen tegen hem zeggen
Dat vind ik overigens niet erg, ik stoor me weleens aan je (dat is wat Ado bedoelde met vreemde vorm van leedvermaakIk vind het leuk om te discussiëren met mensen waar k ook wel af en toe moeite mee heb, omdat ik het interessant vind
) maar dat doe jij ook aan mij
Toch valt dat allemaal meestal wel mee en ben ik gewoon oprecht geïnteresseerd in wat je drijft om te reageren zoals je doet.
en fuck ik ging slapen, maar t wil niet
Ow ok. Bio kan wel op de bank hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij in bed.![]()
Dat zei ik, is mislukt, ik moest de was nog ophangen en toen was ik weer heel wakkerquote:
*smijt poep in gezicht*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs dat meer eens.
*haal nu een pak chips voor me*
Pardon, verbeter het dan maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PARDONIk zei alleen dat het slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |