Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankertriest. Waarom wist ik dit nog niet.
O ja, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed een meisje van 16 na.
En gebruikte haar foto's enzo.
Vast een meisje wat hij op internet heeft leren kennen. Wilde neuken, maar werd afgewezen en dat was zijn revenge.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen idee.
En hij liet iedereen geloven dat hij dat meisje was, allemaal foto's gebruiken en als een 16 jarige posten.
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens is jouw Engels nog slechter dan mijn Frans.
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
Toen al een vlerk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Mozy het volgende:
Fotoboek van Lamon
Dit is zijn eerste account. Gemaakt in 2000.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That's just a statement which is based on nothing but youthful rebellion and frustration. There's no reason at all for you to assume that my comprehension of the English language is less than perfect.
It's a thing youthful people do nowadays, making statements without any proof at all, just so they can have the feeling that the "discussion" is theirs for the taking.
Quite sad, actually.
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Je deed er wel erg lang over, moest je het checken op translate.google? En waarom ga je in Gods naam in het Engels typen als ik zeg dat je Engels bar is, wil je jezelf bewijzen? Lelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Quite sad, actually.
Vertel eens wat daar staat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees deze tekst met een stem die heel gebrekkig steenkolen Engels spreekt en ook jouw stem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
VAN BEER BALOUUUquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Ik ben toch wel lief he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ALS JE VAN BEREN LEREN KAN VAN SLIMME BEREN LEREN KAN!
Kleurtje Lamon moet poepje doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
Ik dacht dat t over rondjes lopen ging
Doe ik heel veel, maar dit is leuker
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.![]()
Bwehehehe, Noorsbloed, de eerste echt FOK!rel die ik meemaakte!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, bijna vergeten.
Zou me niks verbazen als Lamon familie is van NoorsBloed.
Dit spreekt echt boekdelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Te lam. Ben bezig met werkstuk, en kan me op dit moment op niks concentreren.
En alsnog, ook al was ik dat allen niet. dan had ik het heel slecht vertaald.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel eens wat daar staat dan?Kan je het zelf niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het is compleet hopeloos met ze, ze begrijpen daadwerkelijk niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja en daarvoor was ie Lamon. Wanneer leren jullie te negeren?
Niet leren negeren, dat is als op ouwe kleren blijven teren. Negeren begeren, dat is wat je moet proberen. Als je weer zit te beren, al die keren weer negeren. Dan komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |