You fail. Again.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
Er speelt hier zich iets heel grappigs af. Zie ze hier eens serieus zijn, terwijl ze anderen pretenderen dat je internet niet zo serieus moet nemen.
Je moet het ook allemaal wel een beetje leuk houdenhe.quote:
What ever the fuck you want.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What ever the fuck you want.
[..]
Fixed.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Held!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Remlof, iedereen pest mij. Help me!!!quote:
Ga huilen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, iedereen pest mij. Help me!!!
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Fixed.
Ik heb geen dick die gesucked kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfreflectie, maar dan stiekem afgeven op anderen.
Ik moest lachen.
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom slaapt Remlof nog niet als hij morgen moet werken?
Dit is wel een hele zwakke comebackquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Jij moet niet denken. Dat gaat bij jou bijna altijd mis. Dan kom je weer met ongefundeerde theorieën aanzetten die kant noch wal raken.quote:
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier nog als je al moet slapen van je moeder?
Vond je moeder het trouwens goed dat je yvonne opbelde?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |