Niet doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy ze is nog steeds mijn love!
[..]
Ik mag jou wel.
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy ze is nog steeds mijn love!
[..]
Ik mag jou wel.
Whut?quote:
Nee.quote:
Nee, hij is niet helemaal 100%.quote:
40 jaar en deze muziek, schaam u!quote:
Nee hoor, ik haat je niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben die pretentieuze mbo'er die quasi interessant doet en jou het zwijgen probeert op te leggen en daarin ook nog eens spelfouten maakt. Zo iemand mag jij toch niet.
Jij moet mij haten
Pardon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, hij is niet helemaal 100%.
Remlof heeft stiekem zijn medicijnen in het biertje van Zotheid gedaan.
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?quote:
We zorgen in ieder geval voor wat leven in de brouwerij he. Bovendien is dat eerste gewoon hormonaalquote:
quote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Jij weet niet dat het uit isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Nee.
Was het maar zo'n feest.
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een grote fout, Lamon is een nog grotere fout. Daarom houden we van je.
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar als het om mijn Nederlands ging dat stond jij altijd vooraan te schreeuwen, zelf Emimich kon aan jou nog een puntje zuigen. Dus waarom ben jij als een blad om de boom bijgedraaid?
Mozy is God.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
U is groen!quote:
Jawel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niet dat het uit is?
En hoe ben ik dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben veranderd. Ik probeer mensen te waarderen hoe ze zijn. Jij bent hoe je bent, en dat accepteer ik.
Knuffel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik god was zou ik me rot schamen voor je.
Klopt, ik heb een sociaal experimentje gedaan in 2009, en alles echt serieus genomen, en het resultaat was dat ik ineens 6 FOK! awards won, en op 2 na allemaal negatief, dus serieus zijn is duidelijk not the way to go.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het rellen hoor, ik neem het dan ook niet serieus.
Als je het wel serieus neemt dan verlies je
Ik lok altijd uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |