Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forumquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder niet de baas over mij is. Moet jij niet van de reclassering morgen je om 7:00 melden?
Wat een rancune in deze postquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks zelf reflectie. Dat is wie jij bent en hoe jij over je zelf denkt en hoe andere mensen denken hoe jij over je zelf denkt.
Je bent een zielig mannetje, je zal eenzaam en ontevreden over het leven sterven. En "in en in triest" is wat mensen zullen gebruiken om jouw persoonlijkheid, jouw leven en jijzelf te beschrijven.
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is wel een hele zwakke comeback! Echt waar, bij iedereen die kritiek op jou heeft zeg je 'Ooh je vindt jezelf/je eigen leven gewoon kut en daarom doe je zo.' Kun je dan niet begrijpen dat wij ons leven prima voor elkaar hebben en medelijden hebben met jou?
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een rancune in deze postJe bent duidelijk niet bezig met het zoeken van een oplossing in het conflict.
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best aardig doe, zou in mijn uppie tegen 6 of 7 anderen.
Maar ja, ik ben dan ook gelukkig, dat maakt het net ff makkelijker.
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ alquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Geen denken aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey php, ga eens naar PUB ofzo. Of het Bobo forum
Ik ben ook gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mwah, ik digg Remlof wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen denken aan.
Of ga eens hier naartoe, dat is toch wat meer je categorie, wij zijn veelte jong voor je.
Ouwe
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Ik heb bij jou vaak het idee dat je de essentie van wat ik zeg niet begrijpt en dat je daarom regelmatig in de verdediging schiet. Zoals net waar ik vroeg wat je uit je wraakgevoelens haalde. Jij reageert dan met: Ja, maar anderen doen dat ook, waarom zou ik dat niet mogen? Terwijl ik het nergens veroordeel en je alleen een vraag stelde en dat doe je vaker, dat maakt een discussie lastig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertel me dan waar ik geen moeite heb gestoken om op een fatsoenlijke manier antwoord te geven op vragen van jouw kant?
Ik weet heus wel welke users ik als mens beschouw en welke users voorgoed verloren zijn, iig tot ze de 25 passeren.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hou gewoon even je mond dicht, voor een dag of 90.
Enige wat actief is in PUB is de SCquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee PUB is geen dump ofzo, dat is ONZ al!
Niet doen want anders krijg ik slaagquote:
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stel hetzelfde vriendelijke verzoek aan jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is niet jij tegen 7 anderen. Het is gewoon dat we je niet mogen en gewoon willen dat je de SC verlaat. Dat verzoek ik je hierbij ook vriendelijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
Ach JB, great minds act alikequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn fouten, ik kan heel erg emo zijn om niks als ik ongesteld moet worden, ik ben veel te fel als ik denk dat ik gelijk heb...
Het zou je sieren om eens andere terminologie in de mond te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is geen debat, waar het om argumenten gaat, dit is jou ontzettend vervelend vinden en willen dat je oprot, niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |