Ik maakte er een geintje over een paar delen terug.quote:
Die blonde? Ik wil niet helpen, ik wil niet opstaan, m'n knie doet pijn, wat een zeikwijf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei dat wijf bij Family Matters. En dat is zo'n dramahoer geworden. Eerst was ze wel leuk, maar nu.
Die doet niet mee in seizoen 7 geloof ikquote:
Ja, jeugdsentimentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Adoal die Suske en Wiskes in je tafel
Ahh oke, niet gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maakte er een geintje over een paar delen terug.
Accountancy.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je eigenlijk gedaan?
Anita ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die blonde? Ik wil niet helpen, ik wil niet opstaan, m'n knie doet pijn, wat een zeikwijf.
Jawel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet niet mee in seizoen 7 geloof ik![]()
Hmm, is wel heel iets anders dan psychologie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Accountancy.
Wij horen elkaar trouwens sowieso niet te mogen, want ik ben lid van Cathena en jij gaat voor Minerva, dat schijnt te botsen.
Huh, waar zie jij die?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Adoal die Suske en Wiskes in je tafel
wtf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben geprikt door een FUCKING MUG WTF.
In het begin had ik nog een soort van medelij, maar tegenwoordig moet ze echt om elk ding te keer gaan.quote:
Dat is de versie die in het keldertje staat, met een ander poesje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh, waar zie jij die?Andere filmpje?
Martijn van Minerva niet toelaten op Cathena feestjes...ik maak er even een note van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hmm, is wel heel iets anders dan psychologie...
En ik mag je sowieso ook niet dus dat komt mooi uit.
Ik ben geen lid van Minerva dus die vlieger gaat sowieso niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Martijn van Minerva niet toelaten op Cathena feestjes...ik maak er even een note van.
Ik wel van Cathena.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van Minerva dus die vlieger gaat sowieso niet op.
Ja echt, brandende jeuk en een bultje op mn armquote:
Ja dus? Waarom zou mij dat verder iets uitmaken? Ik hoef er niet te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |