quote:
* Timmos opa over de knie legtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef RonaldV het volgende:
... met de laatste post uit [FOT SC 145] Over Lightroom vs PS ennuh...bijna WEEEEEEEKEND
[..]
* over de knie legt.
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ikquote:
Categorieën doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Opa vergeet wel even de juiste categorie in te vullen. Worden we al vergeetachtig?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt snel even een tekortkoming van Ron rechtgezet?
Noem er eens wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als opa doe je aan wel meer dingen niet meer
Ik mis het probleem als niet geluisterd wordt naar een projectleider waar je toch niks aan hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project hierAlles en iedereen luistert niet naar de projectleider en doet zijn eigen ding
Ik begin nu al wanhopig te wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* Chanty geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend afstuderen hier![]()
quote:
Gebeurd vast wel een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Chanty het volgende:
PfoehIk denk dat ik een oplossing nader, kijken hoe de opperdocent reageert op mijn mailtje.
Je bent geslaagd voor begrijpend lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef fFarl het volgende:
Lees ik nou dat ik over 4 maanden als opa kwalificeer?
Als RV met jou klaar is, ben ik aan de beurtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor begrijpend lezen
duurt dat tegenwoordig zo lang? dat vodje van mij kreeg ik meteen meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Puala het volgende:
Rijbewijs is aangevraagddinsdag is ze er en als ze er eerder is krijg ik een smsje
Als er dan nog billen over zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef fFarl het volgende:
[..]
Als RV met jou klaar is, ben ik aan de beurt
Volgens mij is die dan ook vrij snel weer terug te koppenquote:
* Timmos nog 22 jaar en 3 maanden tegaan heeft danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef fFarl het volgende:
Lees ik nou dat ik over 4 maanden als opa kwalificeer?
Is tegenwoordig een pasje hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
duurt dat tegenwoordig zo lang? dat vodje van mij kreeg ik meteen mee
Vroegâh!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg: vodjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Is tegenwoordig een pasje heDie moeten ze laten maken enz.
ik word ook oud (hoop ik)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vroegâh!
daar begint 'oud' worden mee, als je dat gaat zeggen
24 jaar en euh, 5 maand oid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos nog 22 jaar en 3 maanden tegaan heeft dan
En Puala, ik zou gewoon over een dag of 2/3 is bellen.. Hier zeggen ze standaard een week maar na een belletje 2/3 dagen later is ie er ook al
.. Of ze moeten écht smsen
dan is ze zeker net begonnen met werken daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
24 jaar en euh, 5 maand oid?![]()
Ik kijk wel eventjes. Dankjewel voor de tip in elk geval. Ze hield vrijdag als vroegst aan, maar gaf me helaas weinig kansHet was zowaar wel een aardige dame in tegenstelling tot de zuurpruimen die ik tot nu toe heb meegemaakt
In welke categorie vallen anderen dan als wij 24 jaar verder zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
24 jaar en euh, 5 maand oid?![]()
Ik kijk wel eventjes. Dankjewel voor de tip in elk geval. Ze hield vrijdag als vroegst aan, maar gaf me helaas weinig kansHet was zowaar wel een aardige dame in tegenstelling tot de zuurpruimen die ik tot nu toe heb meegemaakt
Jaaaaa, leuk was dat! (Vroegâhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
fossielenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
In welke categorie vallen anderen dan als wij 24 jaar verder zijn
Dat stuiterkonijn heeft helemaal geen tijd om ergens over na te denken...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar denkt jochem meyer anders over
Dat weten mijn ouders ook, sinds ze daar vanaf afgelopen jaar voor kwalificeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef Timmos het volgende:
Je krijg in ieder geval bijna overal korting met je 65+ pas
Lekker aan het projecteren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:42 schreef fFarl het volgende:
[..]
Dat stuiterkonijn heeft helemaal geen tijd om ergens over na te denken...
Nope want moet eerst een reactie van de docent hebben, anders ben ik straks voor jan met de korte achternaam bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Mevrouw, moet u niet druk aan het werk zijn voor je scriptie?
Das wel slimquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope want moet eerst een reactie van de docent hebben, anders ben ik straks voor jan met de korte achternaam bezig
Ben ondertussen wel aan het lezen voor mijn nieuwe en laatste vak
Nou hier giet het al de hele dagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Das wel slim![]()
Ik moet zo boodschappen doen en dat wordt glibber de glibber denk ik
Doe sowieso maar iets droogs. Temperatuur maakt me dan nog weinig uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.
Haagse hogeschool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
ManGa weg met die geitjes en lammetjes.
Witbier en vrouwen in zomerjurkjes!
(reclame van Wieckse Witte van een paar jaar geleden, 2003 ofzo)
Hier dus ook.. Vanochtend toen ik wakker werd regende het en nu nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk zomer
quote:
De school mag mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er rondgelopen voor mijn deeltijdstudie, maar wat een b***-school. Soms liepen er wel leuke meiden rond
Accountancy, PABO
Oh yeahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De school mag mij gestolen worden.
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Ah, tsja, we hebben hier ook genoeg opleidingen met die doelgroep zitten. Maar met het weer zoals vandaag schiet je daar nog geen zak mee opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn levenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
Zo'n vooruitzicht heb ik ook. maar zoals het er nu naar uitziet met de ontwikkelingen zal ik eerst jarenlang met een oranje rollator de post kunnen rondbrengenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef Chanty het volgende:
whoeoeoeeoeMijn autostickers zijn klaar en verzonden, binnenkort auto beplakken en dan ben ik door heel het land herkenbaar
![]()
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokjequote:(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjes![]()
Maar dan moeten ze 'm nog wel een keer aan doen![]()
quote:Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokje
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?![]()
Ga je gangquote:Misschien dat we er een apart beoordelingstopic van kunnen maken? Dan noemen we het iets als "Beoordeel hier de mensen die je lokale straatbeeld verfraaien".
(Kom ik aanzetten met Huub en Arnol)
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijvenquote:
Plek zat op mijn buik bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijven![]()
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef didotcicero het volgende:
Kweenie of Arnol nou echt een verfraaiing van het straatbeeld is.
3 maanden geleden riep 'ie dat ik dood zou gaan, ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.
Ik stond laatst in de rij om dat ovchip-kaart-kreng te activeren (needless to say dat 't toen niet lukte), kwamen ze ook de hele rij langsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef whaley het volgende:
Liever Arnol dan die mensen die je lastigvallen staan om je een abonnement of een virtueel adoptiekind aan te smerenEn wat dacht je van die zogenaamde violisten.. arghh!!! Arnol kan tenminste nog een beetje rappen ;-)
Heeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Isdat zo'n minibike?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Oe...lekkerquote:
Hoiquote:
Je kreeg een groepsknuffel??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiMaar 2 uur te laat op kantoor
Het was mensen opgevallen dat ik gisteren een off-day had
Zo jammer he
Ho.... stop ..... Het zijn mannen hier hequote:
Ze zijn niet neergesabeld hoewel ze wel beduidend anders / simpeler waren dan wat de rest meenamquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef didotcicero het volgende:
Maar wat vond de fotoclub nou van je foto's, PdeHoog?
Beterquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ik hoef vanavond niet naar een meeting in Utrecht, geeft me weer wat rust
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk ga vanavond lekker sleutelen aan PC's denk ik
Er moet ff een servertje worden ver/gebouwd
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).
Nah, ik wilde Lost in Translation opzettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef fFarl het volgende:
Gisterenavond mijn mooie nieuwe flash uitgeprobeerd.
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juistequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Niet? Ohquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juiste
Mja, complex is een understatement. Maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Vrouwen zijn complex. Die kan je niet gemakkelijk behandelen
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardigquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoor
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtKortom.....als je met vrouwen aan de gang gaat is het zaak om kalm te blijven en desnoods alles 10x uit te leggen en in het ergste geval gewoon te luisteren, lief te knikken en vervolgens alle info het andere oor weer uit te laten gaan.
Jajajajaja...je moet helemaal niet zo lief zijn voor die vrouwen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardig
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bent
Het mocht tijd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?
*Knuf*quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
quote:
Knuffel terugquote:
Is er iets anders dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef fFarl het volgende:
[..]
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
Vrouwen zijn allemaal secreten.
Ze onthouden alles en je krijgt het maaaaanden later weer danwel nog steeds te horen wat je ooit fout gedaan hebt.
Is m'n morgen nog net optijd een goedemorgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
[..]
Knuffel terug![]()
Coolquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
En dan klagen als jij het vergeten bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
Met zo'n sarcastische opmerking "Dat je het TOEN ook beter wist."quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan klagen als jij het vergeten bent.
Want dan ben je niet geinteresseerd.
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steedsquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]2 dagen?
Dat moet toch te doen zijn in 4 uurtjes?
* PdeHoog duikt achter RonaldV voor de boze blikken van Puala
Verkapte kutopmerking over gewicht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steeds![]()
![]()
+10 scherpquote:En oh, misschien wel. Maar kwaliteit boven kwantiteit. Ofzo.
Het was een compliment voor jou, dus niet zeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:[..]
+10 scherp
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was een compliment voor jou, dus niet zeuren![]()
[..]
Alsof mensen die wat 'breder' zijn zelf niet in de spiegel kijken. Ontkenning is een vrouwendingquote:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.quote:+10 scherp
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.
Ja, jullie wel....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wij deden zoiets idd in een uur of 4 tijdens de opleding en we hadden altijd de hoogste cijfers van de klas
Pats....... auw.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
Ik zou dekking zoeken, HMquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola inquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr pakt er cola en popcorn bij
Da's niet de bedoeling hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola in
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dekking zoeken, HMIk doe dat iig wel......nu......direct......
* PdeHoog kruipt onder zijn bureau
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
Error. Dat zie ik voor mequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
quote:
Mist alleen nog een spannend muziekje..quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef Cryothic het volgende:
jemig, ik mis een paar dagen, open deze thread, hoop dat opa mooie verhalen gaat vertellen van vroeger... krijg je gewoon JerrySpringer2010 voor je neus
quote:
Na hoelang wachten??quote:
Dat zal vast wederzijds zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kan je alvast vertellen............ NO WAY!!!!!
vanaf half novemberquote:
Moet je ook niet doen johquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat websites!!
Nee, niet waar, ik haat websites oppimpen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat smurfen!!
Nee, niet waar, ik haat websites opsmurfen
quote:
Azrael?quote:
<--------------quote:
Die komt uit de Freggels.quote:
Ik vind jouw icoon stukken lekkerderder dan Gargamelquote:
Hier ook, vanochtend afgeleverdquote:
Ik lijk net zoveel op mijn icoon als op Gargamelquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind jouw icoon stukken lekkerderder dan Gargamel
Snietus!!!quote:
Ben ik dan nog de enige blauwe smurf hier en zijn jullie allemaal geinfecteerd met het virus??quote:
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik dan nog de enige blauwe smurf hier en zijn jullie allemaal geinfecteerd met het virus??
Hmmmmmquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:27 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, we gaan even een mexicaanse ovenschotel in elkaar zetten![]()
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HmmmmmIk ben over 1,5 uur bij je
vertel ondertussen even hoe
![]()
![]()
Watquote:
Ja. Allebeiquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatGaan we moeilijk doen
Over het eerste of de tweede btw?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja. AllebeiNo way dat ik mijn recept weggeef en ik heb al gezelschap weet je nog. En ik wil jou er niet bij hebben als ik haar vol giet met whisky
Hij is toch nog niet zo lang terug?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Joy, ze sturen pap voor de derde keer naar Afghanistandec 2010 - april 2011 Is ie net op tijd terug voor onze bruiloft
joah al een tijdje wel. Eerste keer dat ie weg ging was met de opbouw van het kamp in Noord-Afghanistan, 2004. Toen moest ie 2006-2007 weer weg als ik het me goed herinner en nu dan 2010-2011.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet zo lang terug?
Hmmm...lekker danquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Joy, ze sturen pap voor de derde keer naar Afghanistandec 2010 - april 2011 Is ie net op tijd terug voor onze bruiloft
Denk het, geen idee. Als ze echt na 2010 weggaan is dat wel het meest logische. Hij moest toen immers ook de toko daar gaan opbouwen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...lekker danMag-ie gaan helpen slopen daar of zo?
Is het leger zoveel leger dat mensen verplicht drie keer moeten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
joah al een tijdje wel. Eerste keer dat ie weg ging was met de opbouw van het kamp in Noord-Afghanistan, 2004. Toen moest ie 2006-2007 weer weg als ik het me goed herinner en nu dan 2010-2011.
t blijft kut
Nog een reden om de dienstplicht weer terug te halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is het leger zoveel leger dat mensen verplicht drie keer moeten?![]()
Ik hoop maar dat hij niet bij de fronttroepen zit![]()
Nu ja, op tijd terug voor jeis een goede reden om gezond terug te komen!
De regel is volgens mij dat je anderhalf jaar thuis moet zijn voor ze je nog eens sturen. Tenminste: dat was zo toen ik nog in dienst van Hare Majesteit was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
Nope ze hebben altijd mensen te kort. Na de eerste keer had mijn pa het wel gehad met alle uitzendingen (hij komt toch ook op leeftijd) en daarom was hij overgestapt naar een functie waarin hij niet meer kon worden uitgezonden. Vervolgens hebben ze in Den Haag bedacht dat ze mensen te kort kwamen en besloten ze om wat functies vrij te geven voor uitzending en toen mocht mijn pa dus direct weer naar Afghanistan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
volgens mij geldt dat nog steeds, en daar maken ze dus wel gebruik vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De regel is volgens mij dat je anderhalf jaar thuis moet zijn voor ze je nog eens sturen. Tenminste: dat was zo toen ik nog in dienst van Hare Majesteit was.
Dienstplichtigen werden nooit verplicht uitgezonden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog een reden om de dienstplicht weer terug te halen.
Kan het kanonnenvoer die kant op.
Naar de letter van de wet heb je gelijk, mar in de praktijk gingen een heleboel jongens wel omdat hun maten ook gingen, en je wilde toch geen mietje zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dienstplichtigen werden nooit verplicht uitgezonden.
Alles went. In Pakrac hoorde je ook vaak 's nachts de Kalashnikovs ratelen. De eerste 2-3 keer was je dan direct klaarwakker. Na een week tilde je ff je hoofd op, luisterde hoe ver het was en sliep weer door.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Chanty het volgende:
Laatste keer liet hij weten dat het kamp werd beschoten toen ze net begonnen waren met het toetje te eten. Alarm ging af en iedereen moest dan direct naar de schuilplaatsen. Wat doet mij pa? Die neemt zijn toetje meeLekker nuchter wel
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Chanty het volgende:
Nope ze hebben altijd mensen te kort. Na de eerste keer had mijn pa het wel gehad met alle uitzendingen (hij komt toch ook op leeftijd)
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!quote:Laatste keer liet hij weten dat het kamp werd beschoten toen ze net begonnen waren met het toetje te eten. Alarm ging af en iedereen moest dan direct naar de schuilplaatsen. Wat doet mij pa? Die neemt zijn toetje meeLekker nuchter wel
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.quote:Hij mist wel de 50ste verjaardag van mijn moeder en de 18e verjaardag van mijn broertje. En zijn eigen verjaardag. Eigenlijk is hij bijna nooit thuis met die dagenZit ie altijd ergens uitgezonden of heeft ie een lange oefening.
Niet om bot ofzo over te komen, maar dat weet je als je het leger in gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...![]()
[..]
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!![]()
(Coole pa heb je. LOL)
[..]
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.
Da's niet zo zinvol want hij komt een paar weken later sowieso al naar huisquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...![]()
[..]
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!![]()
(Coole pa heb je. LOL)
[..]
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.
Standaard dooddoenert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet om bot ofzo over te komen, maar dat weet je als je het leger in gaat.
Chanty niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Standaard dooddoenert.
Chanty heeft niet gekozen voor het leger. Haar moeder ook niet. Voor de thuisblijvers is het een iets andere situatie dan voor de mensen die weg moeten. Die laatsten zijn er voor getraind, en ze vinden het niet leuk, maar ze weten wat ze moeten doen. Thuisblijvers zijn per definitie onzeker. Ze hebben niet de informatie die in het veld wel beschikbaar is, en daardoor missen ze hun naasten nog meer. Het thuisfront ervaart het ook echt als een front.
Vroeger waren er nauwelijks uitzendingen, met name de afgelopen 15 10 jaar is dat enorm toegenomen. Mijn vader is in 15 10 jaar 5 keer uitgezonden als ik goed tel. Daarnaast talloze oefeningen wisselend van een aantal weken tot meerdere maanden. Toen mijn pa in het leger begon, was dit nog niet zoveel aan de orde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chanty niet.
Haar moeder daar in tegen indirect wel toen ze met vader trouwde.
Ik zeg ook niet en zal ook nooit beweren dat het eerlijk is enzo, maar het wel de realiteit.
Maar iedereen die een gevaarlijk beroep uitoefend heeft het risico dat diegene 's avonds een keer niet meer thuis komt.
Ook met niet gevaarlijke beroepen. Maar dat wil nog niet zeggen dat de onzekerheid gemakkelijk is. In Afghanistan is het oorlog, en alhoewel het op de Nederlandse snelweg zeker zo gevaarlijk is, is dat voor thuisblijvers routine, ze zien hun partner immers iedere avond. Oorlog is dat niet. Ze zitten ver weg, en de informatieuitwisseling is niet ideaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chanty niet.
Haar moeder daar in tegen indirect wel toen ze met vader trouwde.
Ik zeg ook niet en zal ook nooit beweren dat het eerlijk is enzo, maar het wel de realiteit.
Maar iedereen die een gevaarlijk beroep uitoefend heeft het risico dat diegene 's avonds een keer niet meer thuis komt.
Goed verwoordt. Als soldatenkind uit de koude oorlogtijd kan ik alleen maarquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
Chanty's moeder koos voor dit leven toen de Koude Oorlog nog liep, een relatief ongevaarlijk leven destijds. Tegen de tijd dat Nederland ging meedoen aan oorlogen zoals Afghanistan was haar vader een veertiger. Dan stap je niet zo makkelijk meer uit om een burgerbaan te beginnen. Ik vind het iets te gemakkelijk om te roepen dat je maar met die realiteit moet leven. Dat getuigt van weinig inlevingsvermogen.
Ik heb de eerste keer een weblog bijgehouden en een rubriek in de lokale krant gehad waarin ik schreef over hoe het voor ons was, wat er allemaal mis ging (en dat was een hoop en ik mocht niet eens alles opschrijven!), hoe de communicatie verliep en hoe om te gaan onzekerheid ed. Behalve dat het leuk was om te doen en een goede uitlaatklep, heeft het veel mensen toen ook een inkijkje gegeven in het gezin dat achter blijft. Destijds erg veel complimenten gekregen, ook vanuit mijn opleiding. Toen was het nog uniekquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook met niet gevaarlijke beroepen. Maar dat wil nog niet zeggen dat de onzekerheid gemakkelijk is. In Afghanistan is het oorlog, en alhoewel het op de Nederlandse snelweg zeker zo gevaarlijk is, is dat voor thuisblijvers routine, ze zien hun partner immers iedere avond. Oorlog is dat niet. Ze zitten ver weg, en de informatieuitwisseling is niet ideaal.
Chanty's moeder koos voor dit leven toen de Koude Oorlog nog liep, een relatief ongevaarlijk leven destijds. Tegen de tijd dat Nederland ging meedoen aan oorlogen zoals Afghanistan was haar vader een veertiger. Dan stap je niet zo makkelijk meer uit om een burgerbaan te beginnen. Ik vind het iets te gemakkelijk om te roepen dat je maar met die realiteit moet leven. Dat getuigt van weinig inlevingsvermogen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Oke mensen, vandaag is officieel de grootste kutdag ooit.
- De wasmachine heeft het begeven, en lekt water aan de onderkant, komt er net zo hard uit als het er in loopt
- De auto van mijn echtgenoot heeft het begeven, en de motor is naar de filistijnen, niets meer aan te doen
- Ik krijg iets niet voor elkaar met mijn website
- We hebben geen schoon beddegoed meer
Ik heb het wel even gehad hoor,
Ik wil je wel helpen met je site evt? Geen idee of ik het kan, maar een poging wagen moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Oke mensen, vandaag is officieel de grootste kutdag ooit.
- De wasmachine heeft het begeven, en lekt water aan de onderkant, komt er net zo hard uit als het er in loopt
- De auto van mijn echtgenoot heeft het begeven, en de motor is naar de filistijnen, niets meer aan te doen
- Ik krijg iets niet voor elkaar met mijn website
- We hebben geen schoon beddegoed meer
Ik heb het wel even gehad hoor,
ik kan me voorstelen dat je niet zo blij bent, maar als mijn zoon volgende week komt melden dat hij in dienst wil, krijgt ie mijn zegen. Want ondanks alle nadelen heb ik er een goeie tijd gehad. Ik kan me goed voorstellen dat jongeren een baan bij defensie WEL zien zitten in deze tijd. Ik hoop alleen wel dat hij voor die tijd fatsoenlijk leert fotograferen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Puala het volgende:
Oh en leuk onderwerp dit. Ik heb vandaag gehoord dat mijn zusje definitief het leger in wilt en daar een vooropleiding voor gaat doen vanaf september. Ze heeft zich al ingeschreven en alles.
En ik mocht niet niet blij zijn
'Steerd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Puala het volgende:
Oh en leuk onderwerp dit. Ik heb vandaag gehoord dat mijn zusje definitief het leger in wilt en daar een vooropleiding voor gaat doen vanaf september. Ze heeft zich al ingeschreven en alles.
En ik mocht niet niet blij zijn
Oeh ik hoor net dat ik jou vanavond even moet pm-en voor adviesquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:49 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
Eerst een opdracht gaan verbeterenen daarna nog wat colleges + pedagoog spelen
Ik mag testjes bij kinderen en ouders gaan afnemen dat is wel weer leuk
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:49 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
Eerst een opdracht gaan verbeterenen daarna nog wat colleges + pedagoog spelen
Ik mag testjes bij kinderen en ouders gaan afnemen dat is wel weer leuk
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.quote:Lees de onderstaande vragen goed door.
-hoeveel is 2+2?
-wat is de datum van vandaag?
-welke kleur hebben bananen?
-etc
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.
Kregen we een potlood en een formuliertje met een tekst als:
[..]
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.
Aan het einde werden de formulieren weer ingeleverd, en kreeg iedereen een onvoldoende die ook maar iets had ingevuld... want er stond "lees de volgende vragen goed door"
Zowel bij de ouders, als bij de kids was er vrijwel niemand die geslaagd was voor die test
Ja. Is goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoi! Gezelschap weer thuis afgezet en opgeruimd. P, er is nog een berg ovenschotel over, zal ik het in een bubbelenvelop opsturen?
Okquote:
Is het voor fotobewerking of voor wat anders?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is er nog ergens een photoshop topic actief? Ik vind alleen deze [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4
Duizendmaal dank.
Advies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh ik hoor net dat ik jou vanavond even moet pm-en voor advies
Oja die heb ik ook ooit gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.
Kregen we een potlood en een formuliertje met een tekst als:
[..]
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.
Aan het einde werden de formulieren weer ingeleverd, en kreeg iedereen een onvoldoende die ook maar iets had ingevuld... want er stond "lees de volgende vragen goed door"
Zowel bij de ouders, als bij de kids was er vrijwel niemand die geslaagd was voor die test
Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het voor fotobewerking of voor wat anders?
Dan moet je dat topic hebben wat je al gevonden hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.
No sacrifice, no glory.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik krijg net een smsje van het gemeentehuis dat mijn rijbewijs al klaar ligt![]()
* Puala needs taxi naar gemeentehuis nu![]()
Ik ben vanmorgen echt met een giga tas naar school gegaan, omdat ik vanmiddag naar oma/mama ga. Dus boeken die mijn zusje nodig heeft & was & de schaatsen van mijn moeder zitten er in. En nu moet ik kiezen tussen:
- terugreizen met giga tas en rijbewijs halen en vanavond karren
- naar oma/mama reizen en vanavond als bijrijder naar huis en morgen het rijbewijs ophalen zonder zware giga tas
Ohhhh
Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Ergens had ik ook al wel meer zin in die keuze ja
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.![]()
(met dat over lang bezig geweest zijn refereer ik niet naar persoonlijke situatie, maar naar de algemene voorbereiding tbv het kunnen vasthouden van een rijbewijs).
* Timmos de tas op zijn rug gooitquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je gelijk in![]()
Maar lichamelijk gaat het niet zo tof, dus die tas is voor een normaal persoon misschien 5 kilo en voor mij 15
Oeh. Hoiquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos de tas op zijn rug gooit
Hai
Awwwwwww, keilief!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met je site evt? Geen idee of ik het kan, maar een poging wagen moet wel lukken denk ik
Wie wil er nou niet met Puala knuffelenquote:
Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Awwwwwww, keilief!!!
Maar dat wil ik je niet aandoen, een webshop coderen is nu niet het leukste werk.
Kwam een paar weken geleden nog gratis een hele .net betaalmodule met ideal koppeling en al tegen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met Puala knuffelen
[..]
Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempjequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef Cryothic het volgende:
hier op t werk maken we het allemaal zelf... das af en toe best een k*t klus
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
PHP ja,. en volgens mij doe ik iets goed overbodigs omdat er inderdaad modules ofzo voor moeten zijn, Maar ja, ik ben geen webdesigner, developer etcetera. Ik ben maar een domme fotograaf.
Wij regelen dat tegenwoordig via 1 payment provider. Via hun loopt ideal, paypal, creditcard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempje![]()
(het lastigste is altijd om audits van de payment provider in te regelen op een niet-productie omgeving)
Nee joh, bejje gek!! Hoeft niet hoor, heel lief aangeboden maar ik vraag het wel aan de plaatselijke webdesigner hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?
Terug er in dus en er dan wel goed uit komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
halfziek uit bed gestapt, ruilen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Vakantiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Uncle het volgende:
laatste dagje werken en dan maandag vliegen naar Lagos![]()
Fotospulletjes maar vast bij elkaar zoeken vanavond
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stressquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....
De hoofdpijn is wel minder geworden?
Nee.....ik mag inderdaad niet al teveel klagenquote:
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stress![]()
Jij ook een beetje gestresst?
Ik heb hier al een extra steuntje in de rug zodat ik wat rechter zit, maar betrapt me er vaak op dat ik na een tijd toch inzak en mijn schouders optrekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikGisteren flink wat gelopen en de spieren gebruikt en het is nu een stuk minder.
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Kremers het volgende:
Komt door die bloody scriptie
Leuke column over scriptie schrijven: http://www.vkbanen.nl/car(...)scriptiemonster.html
Erg hoopvol is het dan weer nietquote:Ik geef de universiteiten de schuld. Natuurlijk moeten studenten zelfstandig onderzoek kunnen doen, maar te vaak schiet de scriptie zijn doel volledig voorbij. De ene na de andere student verliest zich in overambitieuze onderzoeksplannen, vage vraagstellingen en eindeloos uitstelgedrag. Ik snap niet hoe docenten laconiek kunnen toekijken hoe studenten jaren over hun scriptie doen.
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik heb tegenwoordig 's ochtends al koffie nodig om van mijn hoofdpijn af te komen![]()
What's next?
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Hoofdpijn is iig niet gezondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.
Maar dat ik doordeweeks om 10 uur al hoofdpijn voel opkomen is nieuw voor mij, zelfs in het weekend komt dat in de loop van de middag, niet 's ochtends vroeg al.
Maarja, er speelt meer bij mij, misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteit
Feli trouwens met je canvas
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty maroccoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Spannend, maar dan kun je nu ook even niet veel neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooien![]()
Canvas gewonnen![]()
[..]
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty marocco![]()
Heb je ook 30 soorten koekjes?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb thuis 4 soorten koffie![]()
Okay, ik heb ook 20 soorten thee. Ik vind het leuk om te zien als bezoek in paniek raakt omdat ze niet kunnen kiezen.
Dat zal me aan mijn reet roesten, koekjes wil ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
9 soorten suikerklontjes en zoetjes
Oeh! Kom ik zaterdag even proeven!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
9 soorten suikerklontjes en zoetjes
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zal me aan mijn reet roesten, koekjes wil ik
*Flikkert zojuist gemaakte banoffi pie het raam uit*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geen. Koekjes zijn onderdeel van de as van het kwaad
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?
Wel koekjes willen, maar het feit dat al die suikers en zoetstoffen zo aan je reet roesten...
Ik ben niet de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?
Wel koekjes willen, maar het feit dat al die suikers en zoetstoffen zo aan je reet roesten...
je kan niet alles hebben he?
Werkt niet alleen bij vrouwen zo: sinds oktober minder gesnoept en daardoor 8 kilo d'r afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben niet de meeste vrouwen
Als ik twee kilo aankom, stop ik gewoon even met zoetigheid en is het er zo weer af. Dus kom maar op met de koekjes, suikers, calorien
Ik dacht dat chocola dat was?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geen. Koekjes zijn onderdeel van de as van het kwaad
quote:
Tot het betreffende achterwerk toch wel substantieel gegroeit is.quote:
Ja, daar heb ik dan weer geen last van. Chocola = melk = buikpijn. Chocola is dus lekker, maar niet voor al te vaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tot het betreffende achterwerk toch wel substantieel gegroeit is.
Dat maakt het wel lekkerder en specialer als je het wel eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen last van. Chocola = melk = buikpijn. Chocola is dus lekker, maar niet voor al te vaak
Absoluutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lekkerder en specialer als je het wel eet.
Belvrees?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Chanty het volgende:
Ik ga doodvan de zenuwen
ik HAAT bellen
Wat er nog van over is ja. Vroeger had ik echt panische telefoonangst maar daar ben ik met wat therapie wel redelijk vanaf gekomen. Moet me alleen altijd weer ertoe zetten en krijg toch flink de zenuwen als het om belangrijke telefoontjes gaat.quote:
Gelukkig hoef ik niet op de weg te zjn morgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:40 schreef Puala het volgende:
Ik heb vanmorgen btw mijn rijbwijs opgehaaldmorgen lekker karren dus
Speciaal waar rijd Puala heen vandaag topic maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet op de weg te zjn morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |