quote:
Mist alleen nog een spannend muziekje..quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef Cryothic het volgende:
jemig, ik mis een paar dagen, open deze thread, hoop dat opa mooie verhalen gaat vertellen van vroeger... krijg je gewoon JerrySpringer2010 voor je neus
quote:
Na hoelang wachten??quote:
Dat zal vast wederzijds zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kan je alvast vertellen............ NO WAY!!!!!
vanaf half novemberquote:
Moet je ook niet doen johquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat websites!!
Nee, niet waar, ik haat websites oppimpen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat smurfen!!
Nee, niet waar, ik haat websites opsmurfen
quote:
Azrael?quote:
<--------------quote:
Die komt uit de Freggels.quote:
Ik vind jouw icoon stukken lekkerderder dan Gargamelquote:
Hier ook, vanochtend afgeleverdquote:
Ik lijk net zoveel op mijn icoon als op Gargamelquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind jouw icoon stukken lekkerderder dan Gargamel
Snietus!!!quote:
Ben ik dan nog de enige blauwe smurf hier en zijn jullie allemaal geinfecteerd met het virus??quote:
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik dan nog de enige blauwe smurf hier en zijn jullie allemaal geinfecteerd met het virus??
Hmmmmmquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:27 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, we gaan even een mexicaanse ovenschotel in elkaar zetten![]()
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HmmmmmIk ben over 1,5 uur bij je
vertel ondertussen even hoe
![]()
![]()
Watquote:
Ja. Allebeiquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatGaan we moeilijk doen
Over het eerste of de tweede btw?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja. AllebeiNo way dat ik mijn recept weggeef en ik heb al gezelschap weet je nog. En ik wil jou er niet bij hebben als ik haar vol giet met whisky
Hij is toch nog niet zo lang terug?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Joy, ze sturen pap voor de derde keer naar Afghanistandec 2010 - april 2011 Is ie net op tijd terug voor onze bruiloft
joah al een tijdje wel. Eerste keer dat ie weg ging was met de opbouw van het kamp in Noord-Afghanistan, 2004. Toen moest ie 2006-2007 weer weg als ik het me goed herinner en nu dan 2010-2011.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet zo lang terug?
Hmmm...lekker danquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Joy, ze sturen pap voor de derde keer naar Afghanistandec 2010 - april 2011 Is ie net op tijd terug voor onze bruiloft
Denk het, geen idee. Als ze echt na 2010 weggaan is dat wel het meest logische. Hij moest toen immers ook de toko daar gaan opbouwen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...lekker danMag-ie gaan helpen slopen daar of zo?
Is het leger zoveel leger dat mensen verplicht drie keer moeten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
joah al een tijdje wel. Eerste keer dat ie weg ging was met de opbouw van het kamp in Noord-Afghanistan, 2004. Toen moest ie 2006-2007 weer weg als ik het me goed herinner en nu dan 2010-2011.
t blijft kut
Nog een reden om de dienstplicht weer terug te halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is het leger zoveel leger dat mensen verplicht drie keer moeten?![]()
Ik hoop maar dat hij niet bij de fronttroepen zit![]()
Nu ja, op tijd terug voor jeis een goede reden om gezond terug te komen!
De regel is volgens mij dat je anderhalf jaar thuis moet zijn voor ze je nog eens sturen. Tenminste: dat was zo toen ik nog in dienst van Hare Majesteit was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
Nope ze hebben altijd mensen te kort. Na de eerste keer had mijn pa het wel gehad met alle uitzendingen (hij komt toch ook op leeftijd) en daarom was hij overgestapt naar een functie waarin hij niet meer kon worden uitgezonden. Vervolgens hebben ze in Den Haag bedacht dat ze mensen te kort kwamen en besloten ze om wat functies vrij te geven voor uitzending en toen mocht mijn pa dus direct weer naar Afghanistan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef fFarl het volgende:
[..]
volgens mij geldt dat nog steeds, en daar maken ze dus wel gebruik vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De regel is volgens mij dat je anderhalf jaar thuis moet zijn voor ze je nog eens sturen. Tenminste: dat was zo toen ik nog in dienst van Hare Majesteit was.
Dienstplichtigen werden nooit verplicht uitgezonden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog een reden om de dienstplicht weer terug te halen.
Kan het kanonnenvoer die kant op.
Naar de letter van de wet heb je gelijk, mar in de praktijk gingen een heleboel jongens wel omdat hun maten ook gingen, en je wilde toch geen mietje zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dienstplichtigen werden nooit verplicht uitgezonden.
Alles went. In Pakrac hoorde je ook vaak 's nachts de Kalashnikovs ratelen. De eerste 2-3 keer was je dan direct klaarwakker. Na een week tilde je ff je hoofd op, luisterde hoe ver het was en sliep weer door.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Chanty het volgende:
Laatste keer liet hij weten dat het kamp werd beschoten toen ze net begonnen waren met het toetje te eten. Alarm ging af en iedereen moest dan direct naar de schuilplaatsen. Wat doet mij pa? Die neemt zijn toetje meeLekker nuchter wel
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Chanty het volgende:
Nope ze hebben altijd mensen te kort. Na de eerste keer had mijn pa het wel gehad met alle uitzendingen (hij komt toch ook op leeftijd)
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!quote:Laatste keer liet hij weten dat het kamp werd beschoten toen ze net begonnen waren met het toetje te eten. Alarm ging af en iedereen moest dan direct naar de schuilplaatsen. Wat doet mij pa? Die neemt zijn toetje meeLekker nuchter wel
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.quote:Hij mist wel de 50ste verjaardag van mijn moeder en de 18e verjaardag van mijn broertje. En zijn eigen verjaardag. Eigenlijk is hij bijna nooit thuis met die dagenZit ie altijd ergens uitgezonden of heeft ie een lange oefening.
Niet om bot ofzo over te komen, maar dat weet je als je het leger in gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...![]()
[..]
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!![]()
(Coole pa heb je. LOL)
[..]
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |