quote:
Knuffel terugquote:
Is er iets anders dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef fFarl het volgende:
[..]
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
Vrouwen zijn allemaal secreten.
Ze onthouden alles en je krijgt het maaaaanden later weer danwel nog steeds te horen wat je ooit fout gedaan hebt.
Is m'n morgen nog net optijd een goedemorgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
[..]
Knuffel terug![]()
Coolquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
En dan klagen als jij het vergeten bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
Met zo'n sarcastische opmerking "Dat je het TOEN ook beter wist."quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan klagen als jij het vergeten bent.
Want dan ben je niet geinteresseerd.
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steedsquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]2 dagen?
Dat moet toch te doen zijn in 4 uurtjes?
* PdeHoog duikt achter RonaldV voor de boze blikken van Puala
Verkapte kutopmerking over gewicht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steeds![]()
![]()
+10 scherpquote:En oh, misschien wel. Maar kwaliteit boven kwantiteit. Ofzo.
Het was een compliment voor jou, dus niet zeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:[..]
+10 scherp
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was een compliment voor jou, dus niet zeuren![]()
[..]
Alsof mensen die wat 'breder' zijn zelf niet in de spiegel kijken. Ontkenning is een vrouwendingquote:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.quote:+10 scherp
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.
Ja, jullie wel....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wij deden zoiets idd in een uur of 4 tijdens de opleding en we hadden altijd de hoogste cijfers van de klas
Pats....... auw.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
Ik zou dekking zoeken, HMquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola inquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr pakt er cola en popcorn bij
Da's niet de bedoeling hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola in
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dekking zoeken, HMIk doe dat iig wel......nu......direct......
* PdeHoog kruipt onder zijn bureau
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
Error. Dat zie ik voor mequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |