Ho.... stop ..... Het zijn mannen hier hequote:
Ze zijn niet neergesabeld hoewel ze wel beduidend anders / simpeler waren dan wat de rest meenamquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef didotcicero het volgende:
Maar wat vond de fotoclub nou van je foto's, PdeHoog?
Beterquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ik hoef vanavond niet naar een meeting in Utrecht, geeft me weer wat rust
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk ga vanavond lekker sleutelen aan PC's denk ik
Er moet ff een servertje worden ver/gebouwd
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).
Nah, ik wilde Lost in Translation opzettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef fFarl het volgende:
Gisterenavond mijn mooie nieuwe flash uitgeprobeerd.
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juistequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Niet? Ohquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juiste
Mja, complex is een understatement. Maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Vrouwen zijn complex. Die kan je niet gemakkelijk behandelen
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardigquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoor
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtKortom.....als je met vrouwen aan de gang gaat is het zaak om kalm te blijven en desnoods alles 10x uit te leggen en in het ergste geval gewoon te luisteren, lief te knikken en vervolgens alle info het andere oor weer uit te laten gaan.
Jajajajaja...je moet helemaal niet zo lief zijn voor die vrouwen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardig
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bent
Het mocht tijd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?
*Knuf*quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
quote:
Knuffel terugquote:
Is er iets anders dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef fFarl het volgende:
[..]
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
Vrouwen zijn allemaal secreten.
Ze onthouden alles en je krijgt het maaaaanden later weer danwel nog steeds te horen wat je ooit fout gedaan hebt.
Is m'n morgen nog net optijd een goedemorgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
[..]
Knuffel terug![]()
Coolquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
En dan klagen als jij het vergeten bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maanden? Ik had vorige week een discussie over 15 jaar geleden!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:20 schreef Puala het volgende:
ik heb in 2 dagen tijd een haalbaarheidsrapport en plan van aanpak geschreven. En we zijn nu het functioneel ontwerp aan het maken.
Met zo'n sarcastische opmerking "Dat je het TOEN ook beter wist."quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan klagen als jij het vergeten bent.
Want dan ben je niet geinteresseerd.
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steedsquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]2 dagen?
Dat moet toch te doen zijn in 4 uurtjes?
* PdeHoog duikt achter RonaldV voor de boze blikken van Puala
Verkapte kutopmerking over gewicht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent breder, dus dan zie ik je nog steeds![]()
![]()
+10 scherpquote:En oh, misschien wel. Maar kwaliteit boven kwantiteit. Ofzo.
Het was een compliment voor jou, dus niet zeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:[..]
+10 scherp
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was een compliment voor jou, dus niet zeuren![]()
[..]
Alsof mensen die wat 'breder' zijn zelf niet in de spiegel kijken. Ontkenning is een vrouwendingquote:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.quote:+10 scherp
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapte kutopmerking over gewicht.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Mwah, een topper combineert kwaliteit & kwantiteit. Maar ze is nog jong, dat leert ze nog wel.
Ja, jullie wel....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wij deden zoiets idd in een uur of 4 tijdens de opleding en we hadden altijd de hoogste cijfers van de klas
Pats....... auw.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
Ik zou dekking zoeken, HMquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, jullie wel....
Maar dit is een studente met een spanningsboog van 0,000001ms
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola inquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr pakt er cola en popcorn bij
Da's niet de bedoeling hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala graait uit de bak popcorn en schenkt ook een cola in
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dekking zoeken, HMIk doe dat iig wel......nu......direct......
* PdeHoog kruipt onder zijn bureau
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
Error. Dat zie ik voor mequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kruip je er bij HM2 onder offeehhh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |