Ho.... stop ..... Het zijn mannen hier hequote:
Ze zijn niet neergesabeld hoewel ze wel beduidend anders / simpeler waren dan wat de rest meenamquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef didotcicero het volgende:
Maar wat vond de fotoclub nou van je foto's, PdeHoog?
Beterquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ik hoef vanavond niet naar een meeting in Utrecht, geeft me weer wat rust
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk ga vanavond lekker sleutelen aan PC's denk ik
Er moet ff een servertje worden ver/gebouwd
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vriendin op bezoek krijg, die heeft even wat morele ondersteuning nodig. (dingen als werk, baan en relatie gaan niet helemaal zoals ze gedacht had).
Nah, ik wilde Lost in Translation opzettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef fFarl het volgende:
Gisterenavond mijn mooie nieuwe flash uitgeprobeerd.
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juistequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....gewoon volgooien met whisky. Probleem opgelost
Niet? Ohquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo af en toe is kiezen voor de gemakkelijke weg niet de juiste
Mja, complex is een understatement. Maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Vrouwen zijn complex. Die kan je niet gemakkelijk behandelen
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt wel. Gewoon altijd een lul zijn. Dat houdt ze scherp.In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardigquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit altijd een lul zjn? Dat lukt je best aardig met enige regelmaat hoor
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrouwen complex? Helemaal niet. Je moet er alleen niet op rekenen dat er enige logica en redelijkheid aan te pas komtKortom.....als je met vrouwen aan de gang gaat is het zaak om kalm te blijven en desnoods alles 10x uit te leggen en in het ergste geval gewoon te luisteren, lief te knikken en vervolgens alle info het andere oor weer uit te laten gaan.
Jajajajaja...je moet helemaal niet zo lief zijn voor die vrouwen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar niet continue. Ik heb momenten van zwakte, dan doe ik aardig
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die uitleg verklaart wel waarom je nog vrijgezel bent
Het mocht tijd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
Jij leest altijd alleen de managementsamenvatting?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft Adobe een nieuwe versie dan?
*Knuf*quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
* Puala voelt zich in de minderheid hier.
Dus ik ga wel weer aan het werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |