Da's niet zo zinvol want hij komt een paar weken later sowieso al naar huisquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wel de ambitie, maar niet de mensen. Lekker. Mijn pa was ook altijd op pad. We waren er wel aan gewend, maar een jaar Suriname, de omsingeling van de trein bij De Punt en de bijijijna-uitzending naar Libanon hakten er wel in. En Afghanistan gaat nog ff een stap verder. Als je je nou vrijwillig opgeeft, maar tot drie keer toe iemand 'dwingen'...![]()
[..]
Tijdens het toetje!!!!? Barbaren!!!![]()
(Coole pa heb je. LOL)
[..]
Neem het eens op met zijn superieuren? Vaak is er wel eentje niet te beroerd om iets te regelen. Hij in één dag op-en-neer, of je ma daar, of iets halfbakken-maar-toch-iets.
Standaard dooddoenert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet om bot ofzo over te komen, maar dat weet je als je het leger in gaat.
Chanty niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Standaard dooddoenert.
Chanty heeft niet gekozen voor het leger. Haar moeder ook niet. Voor de thuisblijvers is het een iets andere situatie dan voor de mensen die weg moeten. Die laatsten zijn er voor getraind, en ze vinden het niet leuk, maar ze weten wat ze moeten doen. Thuisblijvers zijn per definitie onzeker. Ze hebben niet de informatie die in het veld wel beschikbaar is, en daardoor missen ze hun naasten nog meer. Het thuisfront ervaart het ook echt als een front.
Vroeger waren er nauwelijks uitzendingen, met name de afgelopen 15 10 jaar is dat enorm toegenomen. Mijn vader is in 15 10 jaar 5 keer uitgezonden als ik goed tel. Daarnaast talloze oefeningen wisselend van een aantal weken tot meerdere maanden. Toen mijn pa in het leger begon, was dit nog niet zoveel aan de orde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chanty niet.
Haar moeder daar in tegen indirect wel toen ze met vader trouwde.
Ik zeg ook niet en zal ook nooit beweren dat het eerlijk is enzo, maar het wel de realiteit.
Maar iedereen die een gevaarlijk beroep uitoefend heeft het risico dat diegene 's avonds een keer niet meer thuis komt.
Ook met niet gevaarlijke beroepen. Maar dat wil nog niet zeggen dat de onzekerheid gemakkelijk is. In Afghanistan is het oorlog, en alhoewel het op de Nederlandse snelweg zeker zo gevaarlijk is, is dat voor thuisblijvers routine, ze zien hun partner immers iedere avond. Oorlog is dat niet. Ze zitten ver weg, en de informatieuitwisseling is niet ideaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chanty niet.
Haar moeder daar in tegen indirect wel toen ze met vader trouwde.
Ik zeg ook niet en zal ook nooit beweren dat het eerlijk is enzo, maar het wel de realiteit.
Maar iedereen die een gevaarlijk beroep uitoefend heeft het risico dat diegene 's avonds een keer niet meer thuis komt.
Goed verwoordt. Als soldatenkind uit de koude oorlogtijd kan ik alleen maarquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
Chanty's moeder koos voor dit leven toen de Koude Oorlog nog liep, een relatief ongevaarlijk leven destijds. Tegen de tijd dat Nederland ging meedoen aan oorlogen zoals Afghanistan was haar vader een veertiger. Dan stap je niet zo makkelijk meer uit om een burgerbaan te beginnen. Ik vind het iets te gemakkelijk om te roepen dat je maar met die realiteit moet leven. Dat getuigt van weinig inlevingsvermogen.
Ik heb de eerste keer een weblog bijgehouden en een rubriek in de lokale krant gehad waarin ik schreef over hoe het voor ons was, wat er allemaal mis ging (en dat was een hoop en ik mocht niet eens alles opschrijven!), hoe de communicatie verliep en hoe om te gaan onzekerheid ed. Behalve dat het leuk was om te doen en een goede uitlaatklep, heeft het veel mensen toen ook een inkijkje gegeven in het gezin dat achter blijft. Destijds erg veel complimenten gekregen, ook vanuit mijn opleiding. Toen was het nog uniekquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook met niet gevaarlijke beroepen. Maar dat wil nog niet zeggen dat de onzekerheid gemakkelijk is. In Afghanistan is het oorlog, en alhoewel het op de Nederlandse snelweg zeker zo gevaarlijk is, is dat voor thuisblijvers routine, ze zien hun partner immers iedere avond. Oorlog is dat niet. Ze zitten ver weg, en de informatieuitwisseling is niet ideaal.
Chanty's moeder koos voor dit leven toen de Koude Oorlog nog liep, een relatief ongevaarlijk leven destijds. Tegen de tijd dat Nederland ging meedoen aan oorlogen zoals Afghanistan was haar vader een veertiger. Dan stap je niet zo makkelijk meer uit om een burgerbaan te beginnen. Ik vind het iets te gemakkelijk om te roepen dat je maar met die realiteit moet leven. Dat getuigt van weinig inlevingsvermogen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Oke mensen, vandaag is officieel de grootste kutdag ooit.
- De wasmachine heeft het begeven, en lekt water aan de onderkant, komt er net zo hard uit als het er in loopt
- De auto van mijn echtgenoot heeft het begeven, en de motor is naar de filistijnen, niets meer aan te doen
- Ik krijg iets niet voor elkaar met mijn website
- We hebben geen schoon beddegoed meer
Ik heb het wel even gehad hoor,
Ik wil je wel helpen met je site evt? Geen idee of ik het kan, maar een poging wagen moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Oke mensen, vandaag is officieel de grootste kutdag ooit.
- De wasmachine heeft het begeven, en lekt water aan de onderkant, komt er net zo hard uit als het er in loopt
- De auto van mijn echtgenoot heeft het begeven, en de motor is naar de filistijnen, niets meer aan te doen
- Ik krijg iets niet voor elkaar met mijn website
- We hebben geen schoon beddegoed meer
Ik heb het wel even gehad hoor,
ik kan me voorstelen dat je niet zo blij bent, maar als mijn zoon volgende week komt melden dat hij in dienst wil, krijgt ie mijn zegen. Want ondanks alle nadelen heb ik er een goeie tijd gehad. Ik kan me goed voorstellen dat jongeren een baan bij defensie WEL zien zitten in deze tijd. Ik hoop alleen wel dat hij voor die tijd fatsoenlijk leert fotograferen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Puala het volgende:
Oh en leuk onderwerp dit. Ik heb vandaag gehoord dat mijn zusje definitief het leger in wilt en daar een vooropleiding voor gaat doen vanaf september. Ze heeft zich al ingeschreven en alles.
En ik mocht niet niet blij zijn
'Steerd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Puala het volgende:
Oh en leuk onderwerp dit. Ik heb vandaag gehoord dat mijn zusje definitief het leger in wilt en daar een vooropleiding voor gaat doen vanaf september. Ze heeft zich al ingeschreven en alles.
En ik mocht niet niet blij zijn
Oeh ik hoor net dat ik jou vanavond even moet pm-en voor adviesquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:49 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
Eerst een opdracht gaan verbeterenen daarna nog wat colleges + pedagoog spelen
Ik mag testjes bij kinderen en ouders gaan afnemen dat is wel weer leuk
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:49 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
Eerst een opdracht gaan verbeterenen daarna nog wat colleges + pedagoog spelen
Ik mag testjes bij kinderen en ouders gaan afnemen dat is wel weer leuk
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.quote:Lees de onderstaande vragen goed door.
-hoeveel is 2+2?
-wat is de datum van vandaag?
-welke kleur hebben bananen?
-etc
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.
Kregen we een potlood en een formuliertje met een tekst als:
[..]
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.
Aan het einde werden de formulieren weer ingeleverd, en kreeg iedereen een onvoldoende die ook maar iets had ingevuld... want er stond "lees de volgende vragen goed door"
Zowel bij de ouders, als bij de kids was er vrijwel niemand die geslaagd was voor die test
Ja. Is goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoi! Gezelschap weer thuis afgezet en opgeruimd. P, er is nog een berg ovenschotel over, zal ik het in een bubbelenvelop opsturen?
Okquote:
Is het voor fotobewerking of voor wat anders?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is er nog ergens een photoshop topic actief? Ik vind alleen deze [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4
Duizendmaal dank.
Advies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh ik hoor net dat ik jou vanavond even moet pm-en voor advies
Oja die heb ik ook ooit gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.
Kregen we een potlood en een formuliertje met een tekst als:
[..]
En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.
Aan het einde werden de formulieren weer ingeleverd, en kreeg iedereen een onvoldoende die ook maar iets had ingevuld... want er stond "lees de volgende vragen goed door"
Zowel bij de ouders, als bij de kids was er vrijwel niemand die geslaagd was voor die test
Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het voor fotobewerking of voor wat anders?
Dan moet je dat topic hebben wat je al gevonden hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.
No sacrifice, no glory.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik krijg net een smsje van het gemeentehuis dat mijn rijbewijs al klaar ligt![]()
* Puala needs taxi naar gemeentehuis nu![]()
Ik ben vanmorgen echt met een giga tas naar school gegaan, omdat ik vanmiddag naar oma/mama ga. Dus boeken die mijn zusje nodig heeft & was & de schaatsen van mijn moeder zitten er in. En nu moet ik kiezen tussen:
- terugreizen met giga tas en rijbewijs halen en vanavond karren
- naar oma/mama reizen en vanavond als bijrijder naar huis en morgen het rijbewijs ophalen zonder zware giga tas
Ohhhh
Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Ergens had ik ook al wel meer zin in die keuze ja
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.![]()
(met dat over lang bezig geweest zijn refereer ik niet naar persoonlijke situatie, maar naar de algemene voorbereiding tbv het kunnen vasthouden van een rijbewijs).
* Timmos de tas op zijn rug gooitquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je gelijk in![]()
Maar lichamelijk gaat het niet zo tof, dus die tas is voor een normaal persoon misschien 5 kilo en voor mij 15
Oeh. Hoiquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos de tas op zijn rug gooit
Hai
Awwwwwww, keilief!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met je site evt? Geen idee of ik het kan, maar een poging wagen moet wel lukken denk ik
Wie wil er nou niet met Puala knuffelenquote:
Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Awwwwwww, keilief!!!
Maar dat wil ik je niet aandoen, een webshop coderen is nu niet het leukste werk.
Kwam een paar weken geleden nog gratis een hele .net betaalmodule met ideal koppeling en al tegen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met Puala knuffelen
[..]
Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempjequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef Cryothic het volgende:
hier op t werk maken we het allemaal zelf... das af en toe best een k*t klus
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
PHP ja,. en volgens mij doe ik iets goed overbodigs omdat er inderdaad modules ofzo voor moeten zijn, Maar ja, ik ben geen webdesigner, developer etcetera. Ik ben maar een domme fotograaf.
Wij regelen dat tegenwoordig via 1 payment provider. Via hun loopt ideal, paypal, creditcard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempje![]()
(het lastigste is altijd om audits van de payment provider in te regelen op een niet-productie omgeving)
Nee joh, bejje gek!! Hoeft niet hoor, heel lief aangeboden maar ik vraag het wel aan de plaatselijke webdesigner hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?
Terug er in dus en er dan wel goed uit komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
halfziek uit bed gestapt, ruilen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Vakantiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Uncle het volgende:
laatste dagje werken en dan maandag vliegen naar Lagos![]()
Fotospulletjes maar vast bij elkaar zoeken vanavond
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stressquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....
De hoofdpijn is wel minder geworden?
Nee.....ik mag inderdaad niet al teveel klagenquote:
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stress![]()
Jij ook een beetje gestresst?
Ik heb hier al een extra steuntje in de rug zodat ik wat rechter zit, maar betrapt me er vaak op dat ik na een tijd toch inzak en mijn schouders optrekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikGisteren flink wat gelopen en de spieren gebruikt en het is nu een stuk minder.
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Kremers het volgende:
Komt door die bloody scriptie
Leuke column over scriptie schrijven: http://www.vkbanen.nl/car(...)scriptiemonster.html
Erg hoopvol is het dan weer nietquote:Ik geef de universiteiten de schuld. Natuurlijk moeten studenten zelfstandig onderzoek kunnen doen, maar te vaak schiet de scriptie zijn doel volledig voorbij. De ene na de andere student verliest zich in overambitieuze onderzoeksplannen, vage vraagstellingen en eindeloos uitstelgedrag. Ik snap niet hoe docenten laconiek kunnen toekijken hoe studenten jaren over hun scriptie doen.
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik heb tegenwoordig 's ochtends al koffie nodig om van mijn hoofdpijn af te komen![]()
What's next?
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Hoofdpijn is iig niet gezondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.
Maar dat ik doordeweeks om 10 uur al hoofdpijn voel opkomen is nieuw voor mij, zelfs in het weekend komt dat in de loop van de middag, niet 's ochtends vroeg al.
Maarja, er speelt meer bij mij, misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteit
Feli trouwens met je canvas
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty maroccoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Spannend, maar dan kun je nu ook even niet veel neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooien![]()
Canvas gewonnen![]()
[..]
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty marocco![]()
Heb je ook 30 soorten koekjes?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb thuis 4 soorten koffie![]()
Okay, ik heb ook 20 soorten thee. Ik vind het leuk om te zien als bezoek in paniek raakt omdat ze niet kunnen kiezen.
Dat zal me aan mijn reet roesten, koekjes wil ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
9 soorten suikerklontjes en zoetjes
Oeh! Kom ik zaterdag even proeven!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
9 soorten suikerklontjes en zoetjes
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zal me aan mijn reet roesten, koekjes wil ik
*Flikkert zojuist gemaakte banoffi pie het raam uit*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geen. Koekjes zijn onderdeel van de as van het kwaad
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?
Wel koekjes willen, maar het feit dat al die suikers en zoetstoffen zo aan je reet roesten...
Ik ben niet de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste vrouwen toch juist een probleem?
Wel koekjes willen, maar het feit dat al die suikers en zoetstoffen zo aan je reet roesten...
je kan niet alles hebben he?
Werkt niet alleen bij vrouwen zo: sinds oktober minder gesnoept en daardoor 8 kilo d'r afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben niet de meeste vrouwen
Als ik twee kilo aankom, stop ik gewoon even met zoetigheid en is het er zo weer af. Dus kom maar op met de koekjes, suikers, calorien
Ik dacht dat chocola dat was?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geen. Koekjes zijn onderdeel van de as van het kwaad
quote:
Tot het betreffende achterwerk toch wel substantieel gegroeit is.quote:
Ja, daar heb ik dan weer geen last van. Chocola = melk = buikpijn. Chocola is dus lekker, maar niet voor al te vaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tot het betreffende achterwerk toch wel substantieel gegroeit is.
Dat maakt het wel lekkerder en specialer als je het wel eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen last van. Chocola = melk = buikpijn. Chocola is dus lekker, maar niet voor al te vaak
Absoluutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lekkerder en specialer als je het wel eet.
Belvrees?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Chanty het volgende:
Ik ga doodvan de zenuwen
ik HAAT bellen
Wat er nog van over is ja. Vroeger had ik echt panische telefoonangst maar daar ben ik met wat therapie wel redelijk vanaf gekomen. Moet me alleen altijd weer ertoe zetten en krijg toch flink de zenuwen als het om belangrijke telefoontjes gaat.quote:
Gelukkig hoef ik niet op de weg te zjn morgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:40 schreef Puala het volgende:
Ik heb vanmorgen btw mijn rijbwijs opgehaaldmorgen lekker karren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |