Wij regelen dat tegenwoordig via 1 payment provider. Via hun loopt ideal, paypal, creditcard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempje![]()
(het lastigste is altijd om audits van de payment provider in te regelen op een niet-productie omgeving)
Nee joh, bejje gek!! Hoeft niet hoor, heel lief aangeboden maar ik vraag het wel aan de plaatselijke webdesigner hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?
Terug er in dus en er dan wel goed uit komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
halfziek uit bed gestapt, ruilen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Met het verkeerde been uit bed gestapt
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Vakantiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Uncle het volgende:
laatste dagje werken en dan maandag vliegen naar Lagos![]()
Fotospulletjes maar vast bij elkaar zoeken vanavond
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Chanty het volgende:
En de vijfde dag met hoofdpijn is begonnen
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stressquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een week last van stijve spieren rond de nek, vervelend is dat als een kwaal niet weg wil gaan....
De hoofdpijn is wel minder geworden?
Nee.....ik mag inderdaad niet al teveel klagenquote:
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is elke ochtend minder/ weg maar het komt ook gedurende de dag weer terug en 's avonds is het een soort migraine. Gewoon puur stress![]()
Jij ook een beetje gestresst?
Ik heb hier al een extra steuntje in de rug zodat ik wat rechter zit, maar betrapt me er vaak op dat ik na een tijd toch inzak en mijn schouders optrekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een gevolg van verkeerde houding en te weinig bewegen denk ikGisteren flink wat gelopen en de spieren gebruikt en het is nu een stuk minder.
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Kremers het volgende:
Komt door die bloody scriptie
Leuke column over scriptie schrijven: http://www.vkbanen.nl/car(...)scriptiemonster.html
Erg hoopvol is het dan weer nietquote:Ik geef de universiteiten de schuld. Natuurlijk moeten studenten zelfstandig onderzoek kunnen doen, maar te vaak schiet de scriptie zijn doel volledig voorbij. De ene na de andere student verliest zich in overambitieuze onderzoeksplannen, vage vraagstellingen en eindeloos uitstelgedrag. Ik snap niet hoe docenten laconiek kunnen toekijken hoe studenten jaren over hun scriptie doen.
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik heb tegenwoordig 's ochtends al koffie nodig om van mijn hoofdpijn af te komen![]()
What's next?
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Hoofdpijn is iig niet gezondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik al jaren last van, onder andere daarom heb ik een espressoapparaat gekocht, ik neem in het weekend gewoon wat sterker spul.
Maar dat ik doordeweeks om 10 uur al hoofdpijn voel opkomen is nieuw voor mij, zelfs in het weekend komt dat in de loop van de middag, niet 's ochtends vroeg al.
Maarja, er speelt meer bij mij, misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik gaat ff lezen; goede SOG-activiteit
Feli trouwens met je canvas
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty maroccoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat minderen. Mijn vriend heeft dat ook wel eens gehad, werd hij wakker met koppijn in het weekend, omdat hij nog geen koffie had gehad (door de weeks had ie dan al een paar bakken op). Afkickverschijnselen heet dat
Spannend, maar dan kun je nu ook even niet veel neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nieuwe voorstel ingeleverd, dus ik geef mijzelf toestemming om even aan te klooien![]()
Canvas gewonnen![]()
[..]
Dat ken ik... Dronk ook veels te veel koffie. Nu let ik er op dat ik niet meer dan 4 koppen per dag drink. Tussendoor drink ik dan thee. Rooibos en minty marocco![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |