abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 4 februari 2010 @ 10:17:30 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77621399
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is er nog ergens een photoshop topic actief? Ik vind alleen deze [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4

Duizendmaal dank.
Is het voor fotobewerking of voor wat anders?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77621581
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:11 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oeh ik hoor net dat ik jou vanavond even moet pm-en voor advies
Advies?
pi_77621617
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Owjee... ik kan me nog een test herinneren die zowel m'n ouders op een ouderavond kregen, en wij de volgende dag. Op de mavo volgens mij.

Kregen we een potlood en een formuliertje met een tekst als:
[..]

En daar kreeg je een paar minuten de tijd voor.
Aan het einde werden de formulieren weer ingeleverd, en kreeg iedereen een onvoldoende die ook maar iets had ingevuld... want er stond "lees de volgende vragen goed door"

Zowel bij de ouders, als bij de kids was er vrijwel niemand die geslaagd was voor die test
Oja die heb ik ook ooit gehad wel grappig
Maar nee ik ga de een minuut leestest afnemen en een cbcl vragenlijst
pi_77621848
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Is het voor fotobewerking of voor wat anders?
Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.
feest
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 4 februari 2010 @ 10:39:02 #230
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77622001
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Fotobewerking inderdaad. Ik dacht dat er ergens een soort design subforum was met een photoshop topic, maar die kan ik niet vinden.
Dan moet je dat topic hebben wat je al gevonden hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77622106
Ik krijg net een smsje van het gemeentehuis dat mijn rijbewijs al klaar ligt

* Puala needs taxi naar gemeentehuis nu

Ik ben vanmorgen echt met een giga tas naar school gegaan, omdat ik vanmiddag naar oma/mama ga. Dus boeken die mijn zusje nodig heeft & was & de schaatsen van mijn moeder zitten er in. En nu moet ik kiezen tussen:

- terugreizen met giga tas en rijbewijs halen en vanavond karren
- naar oma/mama reizen en vanavond als bijrijder naar huis en morgen het rijbewijs ophalen zonder zware giga tas

Ohhhh
pi_77622292
Ik heb toch nog een lopend topic gevonden: [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 6 Toch bedankt netsplitter
feest
pi_77622532
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik krijg net een smsje van het gemeentehuis dat mijn rijbewijs al klaar ligt

* Puala needs taxi naar gemeentehuis nu

Ik ben vanmorgen echt met een giga tas naar school gegaan, omdat ik vanmiddag naar oma/mama ga. Dus boeken die mijn zusje nodig heeft & was & de schaatsen van mijn moeder zitten er in. En nu moet ik kiezen tussen:

- terugreizen met giga tas en rijbewijs halen en vanavond karren
- naar oma/mama reizen en vanavond als bijrijder naar huis en morgen het rijbewijs ophalen zonder zware giga tas

Ohhhh
No sacrifice, no glory.
pi_77622803
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

No sacrifice, no glory.

Ergens had ik ook al wel meer zin in die keuze ja
pi_77623073
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Ergens had ik ook al wel meer zin in die keuze ja
Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.

(met dat over lang bezig geweest zijn refereer ik niet naar persoonlijke situatie, maar naar de algemene voorbereiding tbv het kunnen vasthouden van een rijbewijs).
pi_77623107
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Hallo, je bent zolang bezig geweest met je rijbewijs, dan wil je er ook van kunnen genieten.

(met dat over lang bezig geweest zijn refereer ik niet naar persoonlijke situatie, maar naar de algemene voorbereiding tbv het kunnen vasthouden van een rijbewijs).
Heb je gelijk in

Maar lichamelijk gaat het niet zo tof, dus die tas is voor een normaal persoon misschien 5 kilo en voor mij 15
pi_77623159
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Heb je gelijk in

Maar lichamelijk gaat het niet zo tof, dus die tas is voor een normaal persoon misschien 5 kilo en voor mij 15
* Timmos de tas op zijn rug gooit

Hai
pi_77623230
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef Timmos het volgende:

[..]

* Timmos de tas op zijn rug gooit

Hai
Oeh. Hoi
* Puala knuffelt
pi_77623497
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Oeh. Hoi
* Puala knuffelt

* Timmos knuffelt terug
pi_77624979

Baggerpic maar canvas
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:49:30 #241
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77628014
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil je wel helpen met je site evt? Geen idee of ik het kan, maar een poging wagen moet wel lukken denk ik
Awwwwwww, keilief!!!
Maar dat wil ik je niet aandoen, een webshop coderen is nu niet het leukste werk.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77628105
wat een hoop geknuffel weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77628291
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
wat een hoop geknuffel weer
Alleen met Puala
pi_77628510
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Alleen met Puala
Wie wil er nou niet met Puala knuffelen
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Awwwwwww, keilief!!!
Maar dat wil ik je niet aandoen, een webshop coderen is nu niet het leukste werk.
Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:33:03 #245
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_77629576
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wie wil er nou niet met Puala knuffelen
[..]

Gebruik je een standaard webshop? Of ben je er zelf eentje aan het bouwen? Is het PHP?
Kwam een paar weken geleden nog gratis een hele .net betaalmodule met ideal koppeling en al tegen.
dat helpt ook wel

hier op t werk maken we het allemaal zelf... das af en toe best een k*t klus
NIEUW: Foto's!
pi_77630115
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef Cryothic het volgende:
hier op t werk maken we het allemaal zelf... das af en toe best een k*t klus
Ah, in het verleden ook gedaan. Webshop ingebouwd in een Digital Asset Management systeem, geintegreerd met Bibit (creditcards), Rabo Internetkassa (iDEAL) en Paypal. Per shopeigenaar instelbaar welk systeem gebruikt moet worden en welke stuurgegevens daar voor nodig zijn. Mooi systeempje

(het lastigste is altijd om audits van de payment provider in te regelen op een niet-productie omgeving )
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:52:26 #247
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77630346
PHP ja,. en volgens mij doe ik iets goed overbodigs omdat er inderdaad modules ofzo voor moeten zijn, Maar ja, ik ben geen webdesigner, developer etcetera. Ik ben maar een domme fotograaf.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77630426
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben maar een domme fotograaf.
Die wel mooie plaatjes kan schieten
pi_77630781
Zelf een webshopmodule programmeren Zelf heb ik nog programmeer-nachmerries van mijn eerste studiejaar, toe ik het zo nodig vond om met AcrionScript i.c.m. een PHP pagina aan de gang te gaan

Uiteindelijk wel gelukt, maar wat een gedoe zeg om dat zelf allemaal uit te gaan vogelen....

Vanavond even de stad in om nachtfotografie te gaan proberen Statief van zoom is lekker licht dus goed mee te nemen.
pi_77637959
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
PHP ja,. en volgens mij doe ik iets goed overbodigs omdat er inderdaad modules ofzo voor moeten zijn, Maar ja, ik ben geen webdesigner, developer etcetera. Ik ben maar een domme fotograaf.
Weet niet of je MSN hebt, maar mail anders ff wat je precies wil en wat je probleem is. Misschien kan ik ff meekijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')