Absoluut niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?![]()
Ga je gangquote:Misschien dat we er een apart beoordelingstopic van kunnen maken? Dan noemen we het iets als "Beoordeel hier de mensen die je lokale straatbeeld verfraaien".
(Kom ik aanzetten met Huub en Arnol)
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijvenquote:
Plek zat op mijn buik bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijven![]()
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef didotcicero het volgende:
Kweenie of Arnol nou echt een verfraaiing van het straatbeeld is.
3 maanden geleden riep 'ie dat ik dood zou gaan, ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.
Ik stond laatst in de rij om dat ovchip-kaart-kreng te activeren (needless to say dat 't toen niet lukte), kwamen ze ook de hele rij langsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef whaley het volgende:
Liever Arnol dan die mensen die je lastigvallen staan om je een abonnement of een virtueel adoptiekind aan te smerenEn wat dacht je van die zogenaamde violisten.. arghh!!! Arnol kan tenminste nog een beetje rappen ;-)
Heeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Isdat zo'n minibike?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Oe...lekkerquote:
Hoiquote:
Je kreeg een groepsknuffel??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiMaar 2 uur te laat op kantoor
Het was mensen opgevallen dat ik gisteren een off-day had
Zo jammer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |