quote:
* Timmos opa over de knie legtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef RonaldV het volgende:
... met de laatste post uit [FOT SC 145] Over Lightroom vs PS ennuh...bijna WEEEEEEEKEND
[..]
* over de knie legt.
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ikquote:
Categorieën doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Opa vergeet wel even de juiste categorie in te vullen. Worden we al vergeetachtig?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt snel even een tekortkoming van Ron rechtgezet?
Noem er eens wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als opa doe je aan wel meer dingen niet meer
Ik mis het probleem als niet geluisterd wordt naar een projectleider waar je toch niks aan hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project hierAlles en iedereen luistert niet naar de projectleider en doet zijn eigen ding
Ik begin nu al wanhopig te wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* Chanty geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend afstuderen hier![]()
quote:
Gebeurd vast wel een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Chanty het volgende:
PfoehIk denk dat ik een oplossing nader, kijken hoe de opperdocent reageert op mijn mailtje.
Je bent geslaagd voor begrijpend lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef fFarl het volgende:
Lees ik nou dat ik over 4 maanden als opa kwalificeer?
Als RV met jou klaar is, ben ik aan de beurtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor begrijpend lezen
duurt dat tegenwoordig zo lang? dat vodje van mij kreeg ik meteen meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Puala het volgende:
Rijbewijs is aangevraagddinsdag is ze er en als ze er eerder is krijg ik een smsje
Als er dan nog billen over zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef fFarl het volgende:
[..]
Als RV met jou klaar is, ben ik aan de beurt
Volgens mij is die dan ook vrij snel weer terug te koppenquote:
* Timmos nog 22 jaar en 3 maanden tegaan heeft danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef fFarl het volgende:
Lees ik nou dat ik over 4 maanden als opa kwalificeer?
Is tegenwoordig een pasje hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
duurt dat tegenwoordig zo lang? dat vodje van mij kreeg ik meteen mee
Vroegâh!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg: vodjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Is tegenwoordig een pasje heDie moeten ze laten maken enz.
ik word ook oud (hoop ik)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vroegâh!
daar begint 'oud' worden mee, als je dat gaat zeggen
24 jaar en euh, 5 maand oid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos nog 22 jaar en 3 maanden tegaan heeft dan
En Puala, ik zou gewoon over een dag of 2/3 is bellen.. Hier zeggen ze standaard een week maar na een belletje 2/3 dagen later is ie er ook al
.. Of ze moeten écht smsen
dan is ze zeker net begonnen met werken daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
24 jaar en euh, 5 maand oid?![]()
Ik kijk wel eventjes. Dankjewel voor de tip in elk geval. Ze hield vrijdag als vroegst aan, maar gaf me helaas weinig kansHet was zowaar wel een aardige dame in tegenstelling tot de zuurpruimen die ik tot nu toe heb meegemaakt
In welke categorie vallen anderen dan als wij 24 jaar verder zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
24 jaar en euh, 5 maand oid?![]()
Ik kijk wel eventjes. Dankjewel voor de tip in elk geval. Ze hield vrijdag als vroegst aan, maar gaf me helaas weinig kansHet was zowaar wel een aardige dame in tegenstelling tot de zuurpruimen die ik tot nu toe heb meegemaakt
Jaaaaa, leuk was dat! (Vroegâhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
fossielenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
In welke categorie vallen anderen dan als wij 24 jaar verder zijn
Dat stuiterkonijn heeft helemaal geen tijd om ergens over na te denken...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar denkt jochem meyer anders over
Dat weten mijn ouders ook, sinds ze daar vanaf afgelopen jaar voor kwalificeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef Timmos het volgende:
Je krijg in ieder geval bijna overal korting met je 65+ pas
Lekker aan het projecteren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:42 schreef fFarl het volgende:
[..]
Dat stuiterkonijn heeft helemaal geen tijd om ergens over na te denken...
Nope want moet eerst een reactie van de docent hebben, anders ben ik straks voor jan met de korte achternaam bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Mevrouw, moet u niet druk aan het werk zijn voor je scriptie?
Das wel slimquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope want moet eerst een reactie van de docent hebben, anders ben ik straks voor jan met de korte achternaam bezig
Ben ondertussen wel aan het lezen voor mijn nieuwe en laatste vak
Nou hier giet het al de hele dagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Das wel slim![]()
Ik moet zo boodschappen doen en dat wordt glibber de glibber denk ik
Doe sowieso maar iets droogs. Temperatuur maakt me dan nog weinig uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.
Haagse hogeschool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
ManGa weg met die geitjes en lammetjes.
Witbier en vrouwen in zomerjurkjes!
(reclame van Wieckse Witte van een paar jaar geleden, 2003 ofzo)
Hier dus ook.. Vanochtend toen ik wakker werd regende het en nu nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk zomer
quote:
De school mag mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er rondgelopen voor mijn deeltijdstudie, maar wat een b***-school. Soms liepen er wel leuke meiden rond
Accountancy, PABO
Oh yeahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De school mag mij gestolen worden.
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Ah, tsja, we hebben hier ook genoeg opleidingen met die doelgroep zitten. Maar met het weer zoals vandaag schiet je daar nog geen zak mee opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn levenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
Zo'n vooruitzicht heb ik ook. maar zoals het er nu naar uitziet met de ontwikkelingen zal ik eerst jarenlang met een oranje rollator de post kunnen rondbrengenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef Chanty het volgende:
whoeoeoeeoeMijn autostickers zijn klaar en verzonden, binnenkort auto beplakken en dan ben ik door heel het land herkenbaar
![]()
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokjequote:(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjes![]()
Maar dan moeten ze 'm nog wel een keer aan doen![]()
quote:Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokje
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?![]()
Ga je gangquote:Misschien dat we er een apart beoordelingstopic van kunnen maken? Dan noemen we het iets als "Beoordeel hier de mensen die je lokale straatbeeld verfraaien".
(Kom ik aanzetten met Huub en Arnol)
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijvenquote:
Plek zat op mijn buik bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
Je hebt vast wel een watervaste stift in de buurt, dus begin maar vast met schrijven![]()
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef didotcicero het volgende:
Kweenie of Arnol nou echt een verfraaiing van het straatbeeld is.
3 maanden geleden riep 'ie dat ik dood zou gaan, ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, op audio en visueel gebied is hij geen aanwinst.
Ik stond laatst in de rij om dat ovchip-kaart-kreng te activeren (needless to say dat 't toen niet lukte), kwamen ze ook de hele rij langsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef whaley het volgende:
Liever Arnol dan die mensen die je lastigvallen staan om je een abonnement of een virtueel adoptiekind aan te smerenEn wat dacht je van die zogenaamde violisten.. arghh!!! Arnol kan tenminste nog een beetje rappen ;-)
Heeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Isdat zo'n minibike?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb mezelf vandaag ook goed bezig gehouden (na een weekendje Ardennen). Je moet toch wat met dit weer.
Alle kappen, kapjes, topkuip, etc, etc van de motor gehaald en eens goed schoongemaakt. Check ze glimmen dan.
[ afbeelding ]
De motor ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op de mislukte kleuren letten.
Oe...lekkerquote:
Hoiquote:
Je kreeg een groepsknuffel??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiMaar 2 uur te laat op kantoor
Het was mensen opgevallen dat ik gisteren een off-day had
Zo jammer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |