Je bedoelt Good Old Painless?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef RonaldV het volgende:
Ik las net dat PdH een overtuigend hulpmiddel heeft voor je overtuigings'probleem' (wie kan JOU nou iets weigeren?)
Make them an offer they cannot refuse!
U kent Uw klassiekers!quote:
Duhquote:
Painless is leuk voor dichtbij, dit is leuk van veraf.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DuhEen van de tofste stukjes uit de film
Dit is natuurlijk ook leuk speelgoed![]()
[ afbeelding ]
Gaat minder indruk maken denk ik
Ze heeft geen ring om dus ik denk echt dat ze wil voortplanten, ongeacht wie....quote:
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, het gaat hier weer gezellig zie ik!
Goedemiddag!
Ik blijf veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uit jouw buurtquote:Op maandag 1 februari 2010 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze heeft geen ring om dus ik denk echt dat ze wil voortplanten, ongeacht wie....
Ik wil me niet voortplanten, dat ik de rest van de wereld niet aan doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik blijf veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer uit jouw buurt
Even bij een plaatselijke smid gebruik maken van Moker en Aambeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil me niet voortplanten, dat ik de rest van de wereld niet aan doen.
Dolf Janssen leest ook mee hier, zie ik net op de frontpagequote:Op maandag 1 februari 2010 00:22 schreef RonaldV het volgende:Een palindroom-datum!
met dank aan Puala die me er op wees
Och heremetiet, nu moet Arcee wel een natte broek hebben de hele dag.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dolf Janssen leest ook mee hier, zie ik net op de frontpagePalindroomdag: 01 02 2010
Hoi Dolf!
De datum op de foto was de eerste hint. Het Kroatische schildje er achter de tweede. De uniformen waren in gebruik bij zowel de Kroaten als de Kroatische Bosniers, als de Bosniers, en ook bij de talloze volunteer groepen, maar niet bij de Serven/Joegoslaven. De handvuurwapens daarentegen zijn duidelijk AKs. Ik weet waar Ivo destijds uithing. Dus Ierland is nooit in mijn gedachte opgekomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Het zou ook nog IRA kunnen zijn, maar je hebt gelijk, er zitten wel wat balkantrekjes in.
Ja, die had ik dus niet bekeken. Dom. Maar het zijn Kroaten dus. Blijft de vraag over: klopt het dat ik vrouwen (meervoud) in die groep zie zitten?quote:-edit: bestandsnaam is 'a dead giveaway'.-
Niet naar gekeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef RonaldV het volgende:
De datum op de foto was de eerste hint.
Niet gezien.quote:Het Kroatische schildje er achter de tweede.
Ik heb geen verstand van leger-dingen.quote:De uniformen waren in gebruik bij zowel de Kroaten als de Kroatische Bosniers, als de Bosniers, en ook bij de talloze volunteer groepen, maar niet bij de Serven/Joegoslaven. De handvuurwapens daarentegen zijn duidelijk AKs.
Ik ken ivo niet anders dan dat hij hier regelmatig post.quote:Ik weet waar Ivo destijds uithing. Dus Ierland is nooit in mijn gedachte opgekomen.
Ja, die had ik al wel gezien. En dat was voor mij de link met Noord-Ierland, ik dacht aan de film Patriot Games.quote:Ja, die had ik dus niet bekeken. Dom. Maar het zijn Kroaten dus. Blijft de vraag over: klopt het dat ik vrouwen (meervoud) in die groep zie zitten?
Ik zat er een jaar nadat deze foto was genomen. Maar ook nu kun je hem nemen, de originele foto hangt ter groote van een vierkante meter in een kroeg in Pakrac. De waard is de voormalig vice-commandant van de plaatselijke paramilitairen. Enige man/vrouwschappen hiervan zijn afgebeeld op de foto.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De datum op de foto was de eerste hint. Het Kroatische schildje er achter de tweede. De uniformen waren in gebruik bij zowel de Kroaten als de Kroatische Bosniers, als de Bosniers, en ook bij de talloze volunteer groepen, maar niet bij de Serven/Joegoslaven. De handvuurwapens daarentegen zijn duidelijk AKs. Ik weet waar Ivo destijds uithing. Dus Ierland is nooit in mijn gedachte opgekomen.
Jazeker. Helaas heb ik geen overzichtsfoto gevonden, onder de foto aan de tap in café 'Skorpija' werkte de dame op de 2e rij met de zwarte haren. Niet iemand om ruzie mee te krijgen (de waard trouwens nog minder).quote:Ja, die had ik dus niet bekeken. Dom. Maar het zijn Kroaten dus. Blijft de vraag over: klopt het dat ik vrouwen (meervoud) in die groep zie zitten?
Ah, zo'n kroegquote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:
De kastelein had zowat altijd het product waar z'n kroeg naar genoemd was op zak.
Ja. Staat hier al op mijn bureauquote:
Lees jij je PM eens?quote:
Doe ik! Als ik van de mobiele versie van FOK! Af ben. Zo notebook maar eens opstartenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe ik! Als ik van de mobiele versie van FOK! Af ben. Zo notebook maar eens opstarten
Coolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:09 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
De eerst uren op school vallen al weer uitEn nu kan ik dus mooi extra op tijd weg om mijn rijbewijs aan te vragen
![]()
Wat is er, zoon???quote:
Mijn college statistiek is ook niet heel erg boeiend moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
Een hele les over ping, ipconfig en tracertmet een klein beetje tcp/ip
![]()
En dan nog verbaasd zijn dat ik het niet boeiend vind![]()
Ping is zeeeer belangrijk als troubleshootingtool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
![]()
Vanmiddag rijbewijsssssssssssss
Mijn werk ook niet echtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mijn college statistiek is ook niet heel erg boeiend moet ik zeggen...
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
![]()
Vanmiddag rijbewijsssssssssssss
Ze weten niet eens hoe ze IP 127.0.0.1 moeten hackenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?
Doe jij eens je PM of je mail lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze weten niet eens hoe ze IP 127.0.0.1 moeten hacken
Wordt lache als ze nbtstat en nslookup enzo gaan behandelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?
Johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ping is zeeeer belangrijk als troubleshootingtool.
Ja en daar hebben we vorig jaar 8 weken lang les over gehad en hij begint nu weer van voor af aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, there's no place like 127.0.0.1 !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze weten niet eens hoe ze IP moeten hacken
dat is nou van die info die in het oorspronkelijke bericht wel handig was geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en daar hebben we vorig jaar 8 weken lang les over gehad en hij begint nu weer van voor af aanEn als wij dan zoiets hebben van dikkeluldriebier dit kennen we al, dus wij werken verder.. dan gaat ie zeuren en eisen dat de laptops dicht gaan
Opa, niet zo zeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dat is nou van die info die in het oorspronkelijke bericht wel handig was geweest
Replyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe jij eens je PM of je mail lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |