Ja. Staat hier al op mijn bureauquote:
Lees jij je PM eens?quote:
Doe ik! Als ik van de mobiele versie van FOK! Af ben. Zo notebook maar eens opstartenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe ik! Als ik van de mobiele versie van FOK! Af ben. Zo notebook maar eens opstarten
Coolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:09 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
De eerst uren op school vallen al weer uitEn nu kan ik dus mooi extra op tijd weg om mijn rijbewijs aan te vragen
![]()
Wat is er, zoon???quote:
Mijn college statistiek is ook niet heel erg boeiend moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
Een hele les over ping, ipconfig en tracertmet een klein beetje tcp/ip
![]()
En dan nog verbaasd zijn dat ik het niet boeiend vind![]()
Ping is zeeeer belangrijk als troubleshootingtool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
![]()
Vanmiddag rijbewijsssssssssssss
Mijn werk ook niet echtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mijn college statistiek is ook niet heel erg boeiend moet ik zeggen...
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
![]()
Vanmiddag rijbewijsssssssssssss
Ze weten niet eens hoe ze IP 127.0.0.1 moeten hackenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?
Doe jij eens je PM of je mail lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze weten niet eens hoe ze IP 127.0.0.1 moeten hacken
Wordt lache als ze nbtstat en nslookup enzo gaan behandelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, ping, ipconfig en tracert zijn basiskennis over tcp/ip. Ze zijn je belangrijkste netwerk troubleshooting tools. Wat had je dan verwacht?
Johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ping is zeeeer belangrijk als troubleshootingtool.
Ja en daar hebben we vorig jaar 8 weken lang les over gehad en hij begint nu weer van voor af aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, there's no place like 127.0.0.1 !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze weten niet eens hoe ze IP moeten hacken
dat is nou van die info die in het oorspronkelijke bericht wel handig was geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en daar hebben we vorig jaar 8 weken lang les over gehad en hij begint nu weer van voor af aanEn als wij dan zoiets hebben van dikkeluldriebier dit kennen we al, dus wij werken verder.. dan gaat ie zeuren en eisen dat de laptops dicht gaan
Opa, niet zo zeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dat is nou van die info die in het oorspronkelijke bericht wel handig was geweest
Replyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe jij eens je PM of je mail lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |