Error, dat wordt hem niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mental image:
Puala tussen Echna, PdH, HM-II en mij in geknuffeld.
dat overleeft ze nooooit!
Jy spreek ook Afrikaner?quote:
Vergeet het... Daar zitten minimaal 25 lagen van managers en directeuren tussen. Ideeën worden meteen de nek om gedraaid. Het lijkt wel een Taiwanees bedrijfquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
Mwah, je kan ook bij de smeris gaan werken.
Genoeg mogelijkheden om een goed werkend systeem de grond uit te trappen en mocht het na een aantal jaar toch niet werken heb je alsnog je zakken gevuld.
Ik wil ookquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mental image:
Puala tussen Echna, PdH, HM-II en mij in geknuffeld.
dat overleeft ze nooooit!
Pragtigquote:
...door ons doodgeknuffeld worden?quote:
Wil jy met my kuier?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
...door ons doodgeknuffeld worden?Knuffelen met Paula?
Ow!quote:
Oeee!!!!quote:
Je moet juist met een zeer absurt idee komen dat ze het meteen accepteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vergeet het... Daar zitten minimaal 25 lagen van managers en directeuren tussen. Ideeën worden meteen de nek om gedraaid. Het lijkt wel een Taiwanees bedrijf
quote:
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik had er nog wel zin om je te knuffelen
Geen idee hoe mager je bent, maar ook met jou wil ik wel ff knuffelenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoor
Tsss...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoor
Nee, ik heb net 5 minuten verkering, en dat promiscue mens rent alweer door naar de volgendequote:Op maandag 1 februari 2010 11:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Awww, niemand die jou wilt knuffelen op je verjaardag?
Jaloers?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik heb net 5 minuten verkering, en dat promiscue mens rent alweer door naar de volgende
Absoluut!quote:
Probleem opgelostquote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Smoesjes..
* Timmos knuffelt Puala
P knuffelt ER
RV mag Chanty knuffelen
Ik verslikte me serieus in mijn koffie van de schrik zojuist!!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik heb net 5 minuten verkering, en dat promiscue mens rent alweer door naar de volgende
Zie je wel? Promiscue dame!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik verslikte me serieus in mijn koffie van de schrik zojuist!!
Wist ik veel dat we al verkering hadden, ik dacht dat ik moest grijpen wat ik kon!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Seniel is bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Timmos het volgende:
Wat als RV nou nog in ''vroegah'' leeft?
Geïmiteerd bedoel je? Of geïmmigreerd?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben vanochtend sexueel geintimidingest....
Ik wou niet het risico nemen dat misschien meerdere personen zich aangesproken zouden voelen..quote:
Nee....moet je ook niet doen... Ik heb een reputatie hierquote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik wou niet het risico nemen dat misschien meerdere personen zich aangesproken zouden voelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Omdat je dit interessant vindquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd Ronald
Hier net terug uit Amsterdam. De docent was (nog steeds) enthousiast over mijn afstudeeridee. Hij had er nog een docent psychologie bij gehaald en die was ook enthousiast (dikke kans dat hij me gaat begeleiden). Ze voorzagen alleen beide (nou ja, ik voorzag het ook al wel) problemen in het krijgen van respondenten. Dus ik moet nu eerst contacten gaan leggen uit erachter komen of dat gaat slagen en hoeveel tijd dat gaat kosten en ook moet ik kijken naar een alternatieve onderzoeksmethode.
Waarom zou ik ook eens de makkelijke weg kiezen?
Interessantquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Absoluut!Ik ben mijn duelleer-pistolen al aan het schoonmaken!
Door je vrouw?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben vanochtend sexueel geintimidingest....
Kom maar op.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Interessant![]()
* PdeHoog kiest zijn eigen wapen wel!
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ogen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Oeh...spannendquote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest....
Nee, dus de kantine"dame".....
Zoiets, maar dan als vrouw.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeh...spannendVertel meer
Of beter...... PICS
Ja maar ze moesten wel lachen toen ze hoorden wanneer ik klaar wilde zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je dit interessant vindEn dat heb je nodig als je dit goed wilt afronden
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan als vrouw.
[ afbeelding ]
Arme jijquote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan als vrouw.
[ afbeelding ]
Mijn onderzoek wordt ook tofquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chanty dat klinkt toch wel positief, ook al zal het misschien meer moeite kosten als anderen om eerst op gang te komen. Succes in ieder geval!!!!
niet in het Afrikaansquote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat is de ouderwetse betekenis![]()
Vroeger, als je met iemand wandelde (liep), had je verkering, nu ben je alleen aan het wandelen.
quote:
Ik las net dat PdH een overtuigend hulpmiddel heeft voor je overtuigings'probleem' (wie kan JOU nou iets weigeren?)quote:Hier net terug uit Amsterdam. De docent was (nog steeds) enthousiast over mijn afstudeeridee. Hij had er nog een docent psychologie bij gehaald en die was ook enthousiast (dikke kans dat hij me gaat begeleiden). Ze voorzagen alleen beide (nou ja, ik voorzag het ook al wel) problemen in het krijgen van respondenten. Dus ik moet nu eerst contacten gaan leggen uit erachter komen of dat gaat slagen en hoeveel tijd dat gaat kosten en ook moet ik kijken naar een alternatieve onderzoeksmethode.
Waarom zou ik ook eens de makkelijke weg kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |