quote:Op maandag 1 februari 2010 07:27 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenZo naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen
![]()
en daarna voor het eerst dit jaar naar school toe
![]()
Ik ben idd ietwat aan de vrolijke kantquote:Op maandag 1 februari 2010 07:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Met het goeie been uit bed gestapt Peter?![]()
Dankjewel hoor
Oeh, jij ook. En nu rennen voor mijn busquote:Op maandag 1 februari 2010 07:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben idd ietwat aan de vrolijke kantEn nog wakker ook
Je hebt trouwens PM
Check. Ren zequote:Op maandag 1 februari 2010 07:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, jij ook. En nu rennen voor mijn bus
Succes straksquote:Op maandag 1 februari 2010 08:23 schreef Chanty het volgende:
Bah ik ben stiknerveus voor t gesprek met de docentVannacht al een hele discussie met die man gevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:02 schreef RonaldV het volgende:
Niet naar kantoor!
Koffie!
Taart!
Oh ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude man gefeliciteerd
![]()
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Sinds wanneer ben je met 27 'oud'?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oh ja...Oude man gefeliciteerd
![]()
Je bent 43 ouwe lulquote:Op maandag 1 februari 2010 09:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je met 27 'oud'?
Heul niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je bent 43 ouwe lul![]()
Maarre, gefeliciteerd he
WHZquote:Op maandag 1 februari 2010 09:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oh ja...Oude man gefeliciteerd
![]()
Dat is handig.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze hebben hier de buitenwereld uitgezet
Geluktquote:Op maandag 1 februari 2010 09:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Vandaag weer een paar uitdagende belletjes met het ziekenhuis gepland.
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:02 schreef RonaldV het volgende:Niet naar kantoor!
Koffie!
Taart!
Dat gaat elk jaar maar door hč?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Steerd!!!!!
Ik hoop jouw gezegende leeftijd binnenkort ook te halen...![]()
En om het alvast te vieren heb ik ein-de-lijk een 430EX-II plus een setje cactussen aangeschaft![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:02 schreef RonaldV het volgende:Niet naar kantoor!
Koffie!
Taart!
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in mijn ogen ben je jonger.....Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
Kijk, dat zijn de mensen die het WEL snappen!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Maar in mijn ogen ben je jonger.....
Dank (net als alle anderen trouwens)!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Timmos het volgende:
Puala en ik zijn er nog om het gemiddelde omlaag te gooien![]()
Van harte RV!
Subtiel als altijd!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Puala het volgende:
* Puala vervloekt gemeentehuizen in combinatie met IT storingen.
* Puala haat haar klas
Idd. Echt, liefde heerst hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* HMaster-II ziet Puala staan bij het loket, waarachter een nagelvijlende en kaugumkauwende muts zit die haar schaapachtig "Hij is stuk." mededeelt.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Puala het volgende:
* Puala haat haar klas
* Puala knuffelt HM-IIquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II ziet Puala staan bij het loket, waarachter een nagelvijlende en kaugumkauwende muts zit die haar schaapachtig "Hij is stuk." mededeelt.![]()
Attack Puala bijt haar.
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. Echt, liefde heerst hier
Hier maar ontvangen met wat extra liefde dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier maar ontvangen met wat extra liefde dan?![]()
![]()
![]()
Vooral die combinatie fascineert me!! Prickly flash!!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:06 schreef fFarl het volgende:
[..]
En om het alvast te vieren heb ik ein-de-lijk een 430EX-II plus een setje cactussen aangeschaft
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vooral die combinatie fascineert me!! Prickly flash!!
Ronald, van harte ouwe beer!!! Nog veel jaren met veel fotoplezier toegewenst, en in gode gezondheid met allen die je lief zijn uiteraard!!
Ghehehe, solly!!!! Maar ik wens je in ieder geval niets vreselijks toe in mijn misspellingen!!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die Godengezondheid, die zie ik wel zitten!
Dat zijn de "nerds"-van-de-fotografie. Hebben ooit één 'nieuw' woord geleerd, gaan dan als een gek alles van internet af leren en weten dan alles in hun belevingswereld.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe, solly!!!! Maar ik wens je in ieder geval niets vreselijks toe in mijn misspellingen!!
Wat is het toch met mensen die beter weten hoe jij je foto hebt gepostprocessed dan jijzelf??
"Is it HDR?"
"No it is not, it is a single shot, processed in a special way"
" No it IS HDR, I can tell"
Lieve HM-II zou jij aub in je fobo willen kijken? Een andere manier van contact zoeken is niet mogelijk namelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zijn de "nerds"-van-de-fotografie. Hebben ooit één 'nieuw' woord geleerd, gaan dan als een gek alles van internet af leren en weten dan alles in hun belevingswereld.
Ik denk dat-ie gelijk hepquote:
Elke dag een glaasje Mede, dan komt het helegaar goed met die godengezondheidquote:Op maandag 1 februari 2010 10:55 schreef RonaldV het volgende:
Die Godengezondheid, die zie ik wel zitten!
Ja, dat zijn HDR's.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef fFarl het volgende:
Heb je flickr maar eens aan mijn 'to follow' lijstje toegevoegd. Het lijken soms wel schilderijen, zoals jij je foto's nabewerkt. Erg bijzonder en erg mooi.
Het gaat niet helemaal naar je zin begrijp ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Puala het volgende:
* Puala haat haar klas
Ik vind het niet zo tof vandaag neequote:Op maandag 1 februari 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat niet helemaal naar je zin begrijp ik?Subtiel uitgedrukt ook
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie gelijk hep
(Prickly flash)
Heb je flickr maar eens aan mijn 'to follow' lijstje toegevoegd. Het lijken soms wel schilderijen, zoals jij je foto's nabewerkt. Erg bijzonder en erg mooi.
Mental image:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]*insert dikke knuffel*
ff knuffiekroelen dan maarMisschien moeten we er een FOT-grouphug van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |