Error, dat wordt hem niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mental image:
Puala tussen Echna, PdH, HM-II en mij in geknuffeld.
dat overleeft ze nooooit!
Jy spreek ook Afrikaner?quote:
Vergeet het... Daar zitten minimaal 25 lagen van managers en directeuren tussen. Ideeën worden meteen de nek om gedraaid. Het lijkt wel een Taiwanees bedrijfquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
Mwah, je kan ook bij de smeris gaan werken.
Genoeg mogelijkheden om een goed werkend systeem de grond uit te trappen en mocht het na een aantal jaar toch niet werken heb je alsnog je zakken gevuld.
Ik wil ookquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mental image:
Puala tussen Echna, PdH, HM-II en mij in geknuffeld.
dat overleeft ze nooooit!
Pragtigquote:
...door ons doodgeknuffeld worden?quote:
Wil jy met my kuier?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
...door ons doodgeknuffeld worden?Knuffelen met Paula?
Ow!quote:
Oeee!!!!quote:
Je moet juist met een zeer absurt idee komen dat ze het meteen accepteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vergeet het... Daar zitten minimaal 25 lagen van managers en directeuren tussen. Ideeën worden meteen de nek om gedraaid. Het lijkt wel een Taiwanees bedrijf
quote:
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik had er nog wel zin om je te knuffelen
Geen idee hoe mager je bent, maar ook met jou wil ik wel ff knuffelenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoor
Tsss...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet dat ik maar een magere vervanging ben, maar ik wil wel effe hoor
Nee, ik heb net 5 minuten verkering, en dat promiscue mens rent alweer door naar de volgendequote:Op maandag 1 februari 2010 11:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Awww, niemand die jou wilt knuffelen op je verjaardag?
Jaloers?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik heb net 5 minuten verkering, en dat promiscue mens rent alweer door naar de volgende
Absoluut!quote:
Probleem opgelostquote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Smoesjes..
* Timmos knuffelt Puala
P knuffelt ER
RV mag Chanty knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |