quote:
* Timmos opa over de knie legtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef RonaldV het volgende:
... met de laatste post uit [FOT SC 145] Over Lightroom vs PS ennuh...bijna WEEEEEEEKEND
[..]
* over de knie legt.
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ikquote:
Categorieën doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Opa vergeet wel even de juiste categorie in te vullen. Worden we al vergeetachtig?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt snel even een tekortkoming van Ron rechtgezet?
Noem er eens wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als opa doe je aan wel meer dingen niet meer
Ik mis het probleem als niet geluisterd wordt naar een projectleider waar je toch niks aan hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project hierAlles en iedereen luistert niet naar de projectleider en doet zijn eigen ding
Ik begin nu al wanhopig te wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
* Chanty geeft zichzelf een nekschot
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend afstuderen hier![]()
quote:
Gebeurd vast wel een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij moet mij toch eens tegen gaan komen, denk ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Chanty het volgende:
PfoehIk denk dat ik een oplossing nader, kijken hoe de opperdocent reageert op mijn mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |