Das wel slimquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope want moet eerst een reactie van de docent hebben, anders ben ik straks voor jan met de korte achternaam bezig
Ben ondertussen wel aan het lezen voor mijn nieuwe en laatste vak
Nou hier giet het al de hele dagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Das wel slim![]()
Ik moet zo boodschappen doen en dat wordt glibber de glibber denk ik
Doe sowieso maar iets droogs. Temperatuur maakt me dan nog weinig uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou hier giet het al de hele dagLijkt wel herfst en ik weet even niet meer wat ik liever heb
Denk zomer
Manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lente, met uitkomende bloemen en dartelende lammetjes en geitjes enzo.
Haagse hogeschool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
ManGa weg met die geitjes en lammetjes.
Witbier en vrouwen in zomerjurkjes!
(reclame van Wieckse Witte van een paar jaar geleden, 2003 ofzo)
Hier dus ook.. Vanochtend toen ik wakker werd regende het en nu nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk zomer
quote:
De school mag mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb er rondgelopen voor mijn deeltijdstudie, maar wat een b***-school. Soms liepen er wel leuke meiden rond
Accountancy, PABO
Oh yeahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De school mag mij gestolen worden.
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Ah, tsja, we hebben hier ook genoeg opleidingen met die doelgroep zitten. Maar met het weer zoals vandaag schiet je daar nog geen zak mee opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ging mij meer om de dames die daar rond liepen in korte rokjes en diep uitgesneden shirts.
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn levenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
Zo'n vooruitzicht heb ik ook. maar zoals het er nu naar uitziet met de ontwikkelingen zal ik eerst jarenlang met een oranje rollator de post kunnen rondbrengenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik doe wat de genen in mijn familie beloven dan word ik erg oud, mijn oma is afgelopen september 102 geworden. Als ik dat ook haal dan ben ik nog niet eens op de helft van mijn leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef Chanty het volgende:
whoeoeoeeoeMijn autostickers zijn klaar en verzonden, binnenkort auto beplakken en dan ben ik door heel het land herkenbaar
![]()
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Op IT opleidingen lopen die ook rond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, Bij mij IT-opleiding liepen 2 personen rond die volgens hun identiteitsbewijzen vrouw zouden moeten zijn.Dus vanwege mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat ik liever bij de HBO-V opleidingen ga kijken dan bij de IT-opleidingen als ik zomerjurkjes wil zien
Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokjequote:(jij lijkt me ook geen type dat met dit weer in een minirokje gaat lopen)
Afgaande op die laatste opmerking neem ik aan dat je het niet over jezelf hebt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala gaat het tegendeel bewijzen en zal de volgende keer dit topic sieren van vrouwelijke IT-ers in rokjes![]()
Maar dan moeten ze 'm nog wel een keer aan doen![]()
quote:Euh, gister wel in rok, maar dat was idd geen minirokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |