quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...
tips:
Perez Hilton
X17 (kun je niet linken maar met printscreen en dan tinypic)
Oh No They Didn't
PopSugar
En zo zijn er nog vééééél meer
ligt het nou aan mij of word zij steeds witter?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl staat echt een lelijke foto van Beyoncé.
Ze is net een kerel.
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:32 schreef karoltje het volgende:
Zijn dat soort foto's niet 9 van de 10 keer nep?
Ehm, ik denk dat het meer een gevalletje van een erg opdringerige paparazzo isquote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had verwacht dat Emma Watson wat meer classy was
En daarbij is het best classy dat ze gewoon een onderbroek aan heeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef rena het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat het meer een gevalletje van een erg opdringerige paparazzo isLijkt me niet dat ze vrijwillig haar benen spreidt voor de camera.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef rena het volgende:
En eentje die ook al een poosje niet meer is langsgekomen wegens constant onflatteus zijn:
[ afbeelding ]
Pete Doherty.
Ken je normale foto's van haar ?quote:
Wauw! Zou niet zeggen dat het dezelfde persoon is.. (of het moet een foto van tig jaar terug geweest zijn).. Je kan het ook overdrijven. Niks mis met hoe ze eruit ziet, waarom altijd zo soepen??? (retorische vraagquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef kvd het volgende:
oef....niet echt verstandig om naast een gesoepte foto van jezelf te gaan staan....dit is Nicole Eggert, speelde vroeger in Baywatch (Summer als ik het me goed herinner)
[ afbeelding ]
Zo loopt ze er wel vaker bij. Is denk ik een korset met extra heup-stuk-dinges ofzo? Vind het ook geen gezicht!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wist eigenlijk niet of ie nou hier thuishoort of in lelijke outfitjes... die heup!! Dat moet haast wel geshopt zijn... iewl![]()
[ afbeelding ]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.htmlquote:Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik snap niet dat je dat zo op deze manier wil benadrukken.. ziet er zo onnatuurlijk uit :|
Los van dat lijkt het wel een omgebouwdequote:Op maandag 1 februari 2010 19:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal aan de kant geduwd geloof ik. Creepy in ieder geval.
Iew, en die ene tiet is leeggelopen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.html
Beyonce zal het wel tof vinden ofzo.![]()
Maar het kan altijd extremer:
[ afbeelding ]
Ik krijg een flashback van rond 1900 toen vrouwen voor het mooie zich in zo'n korset propten maar dan idd wel minder konden ademhalen (waardoor hyperventilatie en flauwvallen oftewel hysterie toentertijd) en alle organen idd lekker dicht tegen elkaar aan zaten..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.html
Beyonce zal het wel tof vinden ofzo.![]()
Maar het kan altijd extremer:
[ afbeelding ]
Deze foto maakt heel m'n dag goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet super onflateus maar eens geen gefotoshop, de mooie Doutzen met ook een mini beetje minder strakke billen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet super onflateus maar eens geen gefotoshop, de mooie Doutzen met ook een mini beetje minder strakke billen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs nu is ze nog steeds mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rihanna begon ooit zo leuk met pon the replay of zoiets, nu vind ik dr echt steeds minder worden met die semi sm look iedere keer, jammerquote:
Wowie!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Holy shit wat een oude kop heeft die gekregen!quote:
Omgquote:Op maandag 8 februari 2010 10:58 schreef Felixa het volgende:
Niet echt onflatteus, maar wist niet helemaal waar ik 'm anders kon plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Vooral die naam daaronder.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:58 schreef Felixa het volgende:
Niet echt onflatteus, maar wist niet helemaal waar ik 'm anders kon plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Dit is net een dragqeen die als Amy is verkleedquote:
Haha, die rechter, die heeft mee-gezwangerd met z'n vriendin, die onlangs is bevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef miieejj het volgende:
2 heren van n*sync .. ik denk wel voor de grap.. maar tis zo fout![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snooki van Jersery Shore .. MTV programma
Dat zijn panty'squote:Op maandag 1 februari 2010 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ze heeft van die glimmende benen, het lijken wel barbiepootjes![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Turbomuis het volgende:
Daar mag ook wel 's een nachtje slaap overheen:
[ afbeelding ]
Kate Moss
Ze kunnen moeilijk in haar zwembad gaan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:13 schreef June. het volgende:
De hoek waaruit die foto is genomen. Heel sneaky zo vanuit de bosjes.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga. Dat wijf is niet goed, joh...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:04 schreef rena het volgende:
Alicia Keys loopt lekker in haar kont te graaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo serieus hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graaien? Je kan ook je broekje recht trekken, dat is 1 secondeFoto gaat toch om haar acne, maar dat zie je al bij optredens als haar licht niet goed staat, het hele gezicht vol.
quote:
moeke Spears...oef zeg...quote:
Mijn god. Hoe word je vroeg oud.quote:
Die heeft gewoon stukjes onder haar schoenen omdat anders haar hakken te hoog zijn???quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Vivi het volgende:
Chrissie twitterde daarnet een pic van haar nieuwe haarkleur..Fugly as hell imo
http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c54102/x2_af6571
Ja nu zie ik hem wel!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Druk eens op F5 dan? Is namelijk gewoon een tinypic?
Christina Curry.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Who the fuck is Chrissie? Ook meegedaan aan de voorronde van het songfestival?
Au.quote:
Pfoh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je 'm niet mag missen.
Oh god...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Christina Curry.
Dochter van Adam & Patries.
BritBrit, wat doe je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je 'm niet mag missen.
[ afbeelding ]
Maar echt flatteus is het niet. Het lijkt nu net alsof ze rechtstreeks van de Wallen komt lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Vivi het volgende:
Valt reuze mee toch? Ze knijpt een beetje met d'r ogen maar ik heb erger gezien van haar.
Echt een flatteuze foto is het niet, maar van de Wallen vind ik ook wel erg overdreven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:37 schreef June. het volgende:
[..]
Maar echt flatteus is het niet. Het lijkt nu net alsof ze rechtstreeks van de Wallen komt lopen.
Wel mooie juwelen. Maar een (goede) bh was zeker weer te veel gevraagd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Takkembah het volgende:
SEMTEX wilde natuurlijk eigenlijk deze foto (uit dezelfde reeks) plaatsen±
[ afbeelding ]
Ja kijk, die is dan weer wél onflatteus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Takkembah het volgende:
SEMTEX wilde natuurlijk eigenlijk deze foto (uit dezelfde reeks) plaatsen±
[ afbeelding ]
Gaga Frostbite!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker die open wonden (zweren).. Ik mag hopen dat het alleen bij herpes blijftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Viezige Pete Doherty geeft fan een zoen, fan dus ook meteen getrakteerd op herpes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het blijft niet bij een fan:
[ afbeelding ]
Die is er wel, maar doordat de foto een beetje bewogen is en vanuit een bepaalde hoek is genomen valt dat niet zo op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef Manono het volgende:
[..]
ljjkt niet..
mis iig die enorme spleet tussen haar voortanden
Ga je dat nou van iedereen in dit topic zeggen?quote:Op zondag 21 februari 2010 08:25 schreef Manono het volgende:
courtney love?? lijkt ook helemaal niet..
vind jij van wel dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ga je dat nou van iedereen in dit topic zeggen?
YAY!!! i got herpes from pete doherty!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Viezige Pete Doherty geeft fan een zoen, fan dus ook meteen getrakteerd op herpes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het blijft niet bij een fan:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef rena het volgende:
Niet echt celebrities, in hun wereldje misschien, maar dit topic op ONTD is behoorlijk onflatteus grappig: http://community.livejour(...)html?page=2#comments De 20 grappigste gezichten bij het kunstschaatsen op de Olympische Spelen
Check de bloemetjestatoeage ...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Hillary Duff bedankt vriendje voor verlovingsring:
[ afbeelding ]
Edit: er is al een heel topic over: Hilary Duff bedankt verloofde met pijpbeurt
Nja, op zich niets mis mee, maar dat gedeelte van op een open balkon in daglicht is minder slim...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omggg....![]()
Hoe hij erbij zit ook
![]()
Sowieso al ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, op zich niets mis mee, maar dat gedeelte van op een open balkon in daglicht is minder slim...
Alsjeblieft, zeg dat dit voor een film is o.i.d! Onherkenbaar die man!quote:
Hé?? die navelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef Mylene het volgende:
Modeontwerper en jurylid Project Runaway Michael Kors.
[ afbeelding ]
Normaliter wordt het ook gewoon geopereerd. Zie wiki. Waarom hij dat dus niet doet....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Whaha, die navel! Je zou bijna een operatie aanraden...
Wow.. sprekend haar enge vader zoquote:
Wie!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef kimikkuh het volgende:
kesha sebert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, maffe foto. Zag er toen al uit als een goed huwelijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
Haha lol: Avril Lavigne met haar ex-husband naar een premiere
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen dat hij dat onherkenbaar niet zo'n probleem vindtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg dat dit voor een film is o.i.d! Onherkenbaar die man!![]()
net een dwerg..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon echt rare foto. Hij zit raar en zij zit ook nogal hoog. Alsof ze zich langer maakt. Beetje tegen natuurlijk.quote:
woo, gaat die nu ook al kaal worden daar achteropquote:
Gelukkig heeft hij wel hippe sokken aanquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Deze vrouw heeft denk ik geen spiegel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
"Kijk mij mijn dikke wallen eens mooi accentueren!!!"
Op een denkbeeldige brommerquote:
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.quote:
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.
was er ook snel weer af:quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
Ik bedoelde ook alleen maar dat ik vind dat ze er als BJ beter uitziet, ongeacht dat het niet haar normale gewicht isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
doe mij maar echt de linkse uitvoering van reneequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
Absoluut. Waarom zien die vrouwen dat zelf niet in? Gevalletje jammer, prachtvrouw waar niks van over is. Dan ziet een Britney er een stuk beter uit met haar moeke-figuur.quote:doe mij maar echt de linkse uitvoering van renee
quote:
Links was ze wel echt stevig, maar ze ziet er daar goed uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
Tegenwoordig heeft Lourdes geen mooie snor meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die dochter Lourdes heeft toch ook zo een mooie snor?
Het zit in ieder geval in de familie.
Time does it all, baby! Wet van de natuur, heh? (Alleen Madonna denkt daar anders over. Iets van hardnekkig ontkennen van de realiteit oid.)quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Cylvia het volgende:
Toch wordt die lourdes een steeds mooiere meid, terwijl Madonna alleen maar lelijker wordt.
mijn slash....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
In het kader van "time is a biatch":
Holy shit, dit is schijnbaar Slash:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, Slash in zijn hoogtijdagen![]()
[ afbeelding ]
jee at some point gaan de dope en drank dus toch tellen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
In het kader van "time is a biatch":
Holy shit, dit is schijnbaar Slash:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, Slash in zijn hoogtijdagen![]()
[ afbeelding ]
Wie deze foto bewerkt heeft kan er beter helemaal mee stoppenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Mary Carey ... ziet er niet uit
't Is meer wie haar bewerkt heeft kan er beter mee stoppen. Er is volgens mij helegaar niets bewerkt aan deze foto. Misschien domme vraag, maar je hebt wel in de gaten dat het niet om Mariah gaat hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Seginus het volgende:
[..]
Wie deze foto bewerkt heeft kan er beter helemaal mee stoppen
Ik voel me (namens het gehele 'onflatteus' lezende publiek) zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef kvd het volgende:
maar je hebt wel in de gaten dat het niet om Mariah gaat he
daarom stond er ook domme vraag voorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik voel me (namens het gehele 'onflatteus' lezende publiek) zwaar onderschat.
We kunnen best lezen.
Kan beter in lelijke/mislukte outfitjes. En als je haar gezicht bedoelt, zo kijkt ze altijd.quote:
Ik bedoelde eigenlijk haar gebrek aan ondersteuningquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan beter in lelijke/mislukte outfitjes. En als je haar gezicht bedoelt, zo kijkt ze altijd.
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Doutzen heeft helemaal geen "perfect lijf voor modellenwerk". Dat ze nu nog zo veel werkt, komt enkel omdat ze Doutzen is, en mensen haar dus toch wel willen. En hoewel die jurk misschien sowieso niet zo mooi is, maakt het feit dat Doutzen 'm draagt het ding tot een nog veel grotere plumpudding.
Modellenwerk is een báán, mensen. Een flink betaalde ook. Daar mogen eisen gesteld worden, dus ook aan figuur en gewicht. (Ik moet de eerste persoon nog zien die mee wil doen aan de Olympische Spelen, maar het onzin vindt om er elke dag uren voor te trainen. Da's toch logisch, nou, zo werkt dat met modellen ook.)
Maar ik geloof dat de modjes niet blij zullen zijn met deze discussie, dus eh. Nevermind.
Toen ze begon was ze ook al 'te zwaar' om modellenwerk te doen, maar blijkbaar is ze toch daarmee doorgebroken.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.
Doutzen heeft een perfect lijf, maar NIET voor modellenwerk.
Dit is toch wel de grootste onzin die ik de laatste tijd heb gelezen, idd, Doutzen is geen gratenpakhuis maar heeft een sportief en zeker goed figuur. Dat kun je zien bij de shows van VS. Die jurk is gewoon 3x niets en had niemand flatteus gemaakt. En dat Doutzen veel werkt omdat ze toevallig Doutzen is slaat helemaal nergens op. Doutzen is juist het voorbeeld van iemand die echt self made is, dus wat ze bereikt heeft heeft ze helemaal zelf voor elkaar gebokst en daar mag je best wat bewondering voor hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Doutzen heeft helemaal geen "perfect lijf voor modellenwerk". Dat ze nu nog zo veel werkt, komt enkel omdat ze Doutzen is, en mensen haar dus toch wel willen. En hoewel die jurk misschien sowieso niet zo mooi is, maakt het feit dat Doutzen 'm draagt het ding tot een nog veel grotere plumpudding.
Modellenwerk is een báán, mensen. Een flink betaalde ook. Daar mogen eisen gesteld worden, dus ook aan figuur en gewicht. (Ik moet de eerste persoon nog zien die mee wil doen aan de Olympische Spelen, maar het onzin vindt om er elke dag uren voor te trainen. Da's toch logisch, nou, zo werkt dat met modellen ook.)
Maar ik geloof dat de modjes niet blij zullen zijn met deze discussie, dus eh. Nevermind.
quote:
Haha ja, dat had ik dus nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk haar gebrek aan ondersteuning
Misschien wel, maar ze deed meer commerciëlere dingen, dan echt haute couture.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:20 schreef June. het volgende:
[..]
Toen ze begon was ze ook al 'te zwaar' om modellenwerk te doen, maar blijkbaar is ze toch daarmee doorgebroken.
wat jij zegt is ook niet waar, want ze is helemaal niet self made.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is toch wel de grootste onzin die ik de laatste tijd heb gelezen, idd, Doutzen is geen gratenpakhuis maar heeft een sportief en zeker goed figuur. Dat kun je zien bij de shows van VS. Die jurk is gewoon 3x niets en had niemand flatteus gemaakt. En dat Doutzen veel werkt omdat ze toevallig Doutzen is slaat helemaal nergens op. Doutzen is juist het voorbeeld van iemand die echt self made is, dus wat ze bereikt heeft heeft ze helemaal zelf voor elkaar gebokst en daar mag je best wat bewondering voor hebben.
Ik denk niet dat Doutzen zo 'vooraanstaand' is dat ze bij Prada speciaal voor haar jurkjes maken die zij pastquote:Op zondag 7 maart 2010 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor commercieel werk hoef je ook niet zo dun en plankerig te zijn. Maar merken als Prada kiezen meestal wel high fashion modellen, en als je naar die normale 'normen' kijkt, zou Doutzen wel te 'vol' zijn.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kings het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Doutzen zo 'vooraanstaand' is dat ze bij Prada speciaal voor haar jurkjes maken die zij past
met haar zgn 'vollere' maat. Waarschijnlijk is dat alsnog een size 0, en ziet ze er gewoon wat opgepropt uit
omdat zij wel vrouwelijke ronde vormen heeft.
Doutzen heeft gewoon maatje 36 als ze een modeshow moet lopen. Ze houdt erg eten. Traint ze er vervolgens weer af in de sportschool. Dat zei ze bij Paul & Witteman toen ze het haar vroegen na aanleiding van Victoria's Secret. Je wordt daar geen Angel als je een volle maat hebt.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kings het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Doutzen zo 'vooraanstaand' is dat ze bij Prada speciaal voor haar jurkjes maken die zij past
met haar zgn 'vollere' maat. Waarschijnlijk is dat alsnog een size 0, en ziet ze er gewoon wat opgepropt uit
bronquote:Doutzen: ,,Ik was zelf ook verbaasd. Vier dagen geleden kreeg ik het bericht dat ik in optie stond voor Prada. Ik geloofde 't niet. Prada is een show die ik mijn hele carrière wilde doen, omdat het zo'n vernieuwend merk is. Ik heb zoveel goeie shows gedaan, maar Prada vroeg me steeds niet. Tot nu.”
Ze maken altijd jurkjes die speciaal één iemand past. Daarom houden ze ook een doorpas.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kings het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 05:14 schreef female81 het volgende:
Met dank aan Prada, is het zelfs mogelijk gebleken om van Doutzen Kroes (!) een lelijke foto te maken.
Overigens zagen de andere foto's uit de show er ook zo uit, deze foto staat dus niet op zichzelf. Met dank aan die jurk.
[ afbeelding ]
En dan kan je nagaan dat Doutzen heel veel sport om dát lijf te hebben (met de rondingen nog), die is van nature dus echt niet superslank gebouwd, zoals meeste modellen, die echt amper moeite doen voor hun figuur.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat deze 2 modellen in hetzelfde jurkje passen..dan gaat model 1 erin zwemmen. En model 1 heeft een figuurtje wat je doorgaans op de catwalk ziet.
En begrijp me niet verkeerd, ik vind Doutzen ook 10x mooier, zowel haar gezicht als haar figuur.
Maar, even los van de hysterisch dunne modellenstandaard: ze heeft toch ook gewoon een prachtig lijf? Echt, ik zou d'r een moord voor doenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft gewoon een prachtkop waardoor ze zo ver is gekomenEn verder een heel tof mens ook lijkt me.
Het is maar net welke foto je neemt.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat Doutzen slanker was!
WTF, als je had gezegd dat zij de hoogbejaarde Rose speelde had ik je ook geloofd... je zou bijna voor d'r hopen dat ze ziek is, dit ziet er toch niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag foto's van de Oscars vannacht, en ik schrok van Suzy Amis, de vrouw van James Cameron. Zij heeft ook in Titanic gespeeld, ze speelde de kleindochter van de hoogbejaarde Rose.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar, even los van de hysterisch dunne modellenstandaard: ze heeft toch ook gewoon een prachtig lijf? Echt, ik zou d'r een moord voor doenmooie verhoudingen, duidelijk goed in vorm maar niet plankerig of mager.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat Doutzen slanker was!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef June. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rare jurken moet je in het andere topic zijn
Oke, Titanic is alweer zo'n dertien jaar geleden, maar daar zag ze er veeel jonger uit dan nu! Daar schat je haar zo begin dertig, en nu..quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag foto's van de Oscars vannacht, en ik schrok van Suzy Amis, de vrouw van James Cameron. Zij heeft ook in Titanic gespeeld, ze speelde de kleindochter van de hoogbejaarde Rose.
[ afbeelding ]
James Cameron was ook ooit getrouwd met Linda Hamilton. Die werd ook angstig eng dun. Dus misschien wil hij z'n dames gewoon wel erg bottig...
Omg, idd ja! Volgens wikipedia komt ze uit 1962, dus zal ze nu 48 jaar zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oke, Titanic is alweer zo'n dertien jaar geleden, maar daar zag ze er veeel jonger uit dan nu! Daar schat je haar zo begin dertig, en nu..lijkt wel een bejaarde!
Hier in Titanic dus:
[ afbeelding ]
gatver wat ziet dat haar er vet en vies uit zeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, de drie good-hair-days van Britney zijn ook weer over...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
gatver wat ziet dat haar er vet en vies uit zeg.
Misschien werd ze gewoon vroeg grijs? Mijn moeder had een buurmeisje die op haar 16e al grijs werd.. dan lijk je wel ineens een héél stuk ouderquote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
James Cameron was ook ooit getrouwd met Linda Hamilton. Die werd ook angstig eng dun. Dus misschien wil hij z'n dames gewoon wel erg bottig...
De drie good-face-days ook, zo te zien. Ziet eruit alsof ze wat moeilijke, slapeloze nachten achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaat ook nog zoiets als haarverf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Misschien werd ze gewoon vroeg grijs? Mijn moeder had een buurmeisje die op haar 16e al grijs werd.. dan lijk je wel ineens een héél stuk ouder![]()
Trouwens, het schijnt dat de regisseuse Kathryn Bigelow van Hurt Locker de ex-vrouw van James Cameron is. Dat is dan toch best wel zuur..
Het schijnt? Is gewoon een bekend feit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef SSJKliko het volgende:
Trouwens, het schijnt dat de regisseuse Kathryn Bigelow van Hurt Locker de ex-vrouw van James Cameron is. Dat is dan toch best wel zuur..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
dat andere was nephaar schatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Nou schat, dit is ook nephaar. Extreem slechte hairextensions dus. En dat met haar banksaldoquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef Manono het volgende:
[..]
dat andere was nephaar schat
vind dat ze er helemaal niet zo slecht uitziet
Die haarkleur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef Kings het volgende:
Leuk plaatje van Sharon Osbourne
[ afbeelding ]
ik weet dat dit nephaar is want twee jaar terug was ze kaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou schat, dit is ook nephaar. Extreem slechte hairextensions dus. En dat met haar banksaldo
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef kimikkuh het volgende:
megan fox![]()
[ afbeelding ]
voor de rest is ze wel altijd mooi
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:22 schreef Manono het volgende:
maar die vorige keer, dat waren de extentions van d'r hair artist - dit zijn de buurvrouw-kun-je-ff-mijn-haar-bijwerken-want-de-creche-van-jayden-heeft-gebeld-of-ik-hem-kom-halen-extentions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |