Gelukkig heeft hij wel hippe sokken aanquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
Haha lol: Avril Lavigne met haar ex-husband naar een premiere
[ afbeelding ]
quote:
Deze vrouw heeft denk ik geen spiegel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
"Kijk mij mijn dikke wallen eens mooi accentueren!!!"
Op een denkbeeldige brommerquote:
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.quote:
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.
was er ook snel weer af:quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
Ik bedoelde ook alleen maar dat ik vind dat ze er als BJ beter uitziet, ongeacht dat het niet haar normale gewicht isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
doe mij maar echt de linkse uitvoering van reneequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
Absoluut. Waarom zien die vrouwen dat zelf niet in? Gevalletje jammer, prachtvrouw waar niks van over is. Dan ziet een Britney er een stuk beter uit met haar moeke-figuur.quote:doe mij maar echt de linkse uitvoering van renee
quote:
Links was ze wel echt stevig, maar ze ziet er daar goed uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |