Gelukkig heeft hij wel hippe sokken aanquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Kings het volgende:
Haha lol: Avril Lavigne met haar ex-husband naar een premiere
[ afbeelding ]
quote:
Deze vrouw heeft denk ik geen spiegel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
"Kijk mij mijn dikke wallen eens mooi accentueren!!!"
Op een denkbeeldige brommerquote:
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.quote:
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Reneé Zellweger heeft er altijd mager uitgezien, Bridget Jones daargelaten.
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Jones er toch wat gezonder uitzien dan de normale Reneé Zellweger.
was er ook snel weer af:quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
Ik bedoelde ook alleen maar dat ik vind dat ze er als BJ beter uitziet, ongeacht dat het niet haar normale gewicht isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze alleen dikker was toen ze Bridget Jones speelde.Veel mensen denken dat dat haar normale gewicht was.
doe mij maar echt de linkse uitvoering van reneequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
Absoluut. Waarom zien die vrouwen dat zelf niet in? Gevalletje jammer, prachtvrouw waar niks van over is. Dan ziet een Britney er een stuk beter uit met haar moeke-figuur.quote:doe mij maar echt de linkse uitvoering van renee
quote:
Links was ze wel echt stevig, maar ze ziet er daar goed uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
was er ook snel weer af:
[ afbeelding ]
Dat rechtse zal wel 2004 moeten zijn.![]()
Tegenwoordig heeft Lourdes geen mooie snor meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die dochter Lourdes heeft toch ook zo een mooie snor?
Het zit in ieder geval in de familie.
Time does it all, baby! Wet van de natuur, heh? (Alleen Madonna denkt daar anders over. Iets van hardnekkig ontkennen van de realiteit oid.)quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Cylvia het volgende:
Toch wordt die lourdes een steeds mooiere meid, terwijl Madonna alleen maar lelijker wordt.
mijn slash....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
In het kader van "time is a biatch":
Holy shit, dit is schijnbaar Slash:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, Slash in zijn hoogtijdagen![]()
[ afbeelding ]
jee at some point gaan de dope en drank dus toch tellen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
In het kader van "time is a biatch":
Holy shit, dit is schijnbaar Slash:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, Slash in zijn hoogtijdagen![]()
[ afbeelding ]
Wie deze foto bewerkt heeft kan er beter helemaal mee stoppenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Mary Carey ... ziet er niet uit
't Is meer wie haar bewerkt heeft kan er beter mee stoppen. Er is volgens mij helegaar niets bewerkt aan deze foto. Misschien domme vraag, maar je hebt wel in de gaten dat het niet om Mariah gaat hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Seginus het volgende:
[..]
Wie deze foto bewerkt heeft kan er beter helemaal mee stoppen
Ik voel me (namens het gehele 'onflatteus' lezende publiek) zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef kvd het volgende:
maar je hebt wel in de gaten dat het niet om Mariah gaat he
daarom stond er ook domme vraag voorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik voel me (namens het gehele 'onflatteus' lezende publiek) zwaar onderschat.
We kunnen best lezen.
Kan beter in lelijke/mislukte outfitjes. En als je haar gezicht bedoelt, zo kijkt ze altijd.quote:
Ik bedoelde eigenlijk haar gebrek aan ondersteuningquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan beter in lelijke/mislukte outfitjes. En als je haar gezicht bedoelt, zo kijkt ze altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |