quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:
Jeeeeejquote:
Ja hoor, hier is het all systems go!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ok, ik zal eens speurenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...
tips:
Perez Hilton
X17 (kun je niet linken maar met printscreen en dan tinypic)
Oh No They Didn't
PopSugar
En zo zijn er nog vééééél meer
G'nightquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens speurenBedankt voor de tip!
Ik ga nu lekker mn bedje opzoeken, vannacht maar 3 uur slaap gehad en morgen gaat de wekker weer:)
Alvast trusten iedereen!
(sorry voor de slowchat, volgende keer weer foto's)
Volgens mij lijkt het gewoon alsof je op hakken loopt. Binnenin zit de zool halverwege de schoen ergens en die loopt iets omhoog naar de hak. Denk dus dat het wel mee zal vallen met de moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingen
Mooi jurkje hoor van Mariah! (Niet voor naar je werk ofzo maar bij haar kan het!)quote:Op zondag 31 januari 2010 01:29 schreef kvd het volgende:
En hij kan wat mij betreft ook wel bij de lelijkste outfitjes, maar toch past ie hier misschien beter...de hand van een achtergronddanser lijkt op een hele vreemde plek te zitten (tenminste, ik denk dat het een hand is)...Mariah Carey
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |