Mooi haarstukje heeft hij daar opquote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jude Law is perfect, ja!
zelfs met dit haar
Maar zal wel oud zijn, hij en Sienna Miller zijn toch al lang uit elkaar?
dat ziet er toch echt niet uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze past ook nog wel in t rijtje reactiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelis denkt; wat Gaga kan met aandacht genereren, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis doet de Brüno:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Kelis eat your heart out, Lady Gaga:
[ afbeelding ]
Alexander McQueen: het zijn de 'Armadillo shoes'.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Felixa het volgende:
Yikes... welke gesjeesde modeontwerper heeft dít nou weer bij elkaar verzonnen.
Ik vind het echt een giller als je zo al die vrouwen op een rij ziet met die schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alexander McQueen: het zijn de 'Armadillo shoes'.
Crosspost uit het lelijke outfitjes-topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net ooievaarsstelten als je ze aanhebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam lopen op die dingen
dat vraag ik me wel vaker af bij het schoeisel waarop ik sommige vrouwen zie lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Heel erg lelijk - ik de clip van Lady GaGa vond ik ze er nog wel mooi uitzien, als een creatieve toevoeging zeg maar, maar om er nou gewoon mee rond te lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Lady GaGa was de eerste inderdaad die ze droeg in haar clip 'bad romance'.
Heiress Daphne Guinness droeg ze ook:
[ afbeelding ]
Zo: [img] link [/img]quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
OOOW, ik wil graag een plaatje posten maar geen idee hoe dat moet.... Help?![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, ben nieuw hier. First day at the office)
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Oh, ok. Ben echt nog een noob maar ik ga het even proberen.
[ afbeelding ]
Kijken of het lukt
-edit- Ik zie het plaatje, jullie ook, of is het een kruisje?
Bedankt voor de info!![]()
p.s. Lilly Allen met mooie witte make-up *kuchkuch*
quote:
Jeeeeejquote:
Ja hoor, hier is het all systems go!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zijn er trouwens nog regels waar je de foto's wel en niet vandaan mag halen? Of is elke hit met google legitiem?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ok, ik zal eens speurenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...
tips:
Perez Hilton
X17 (kun je niet linken maar met printscreen en dan tinypic)
Oh No They Didn't
PopSugar
En zo zijn er nog vééééél meer
G'nightquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens speurenBedankt voor de tip!
Ik ga nu lekker mn bedje opzoeken, vannacht maar 3 uur slaap gehad en morgen gaat de wekker weer:)
Alvast trusten iedereen!
(sorry voor de slowchat, volgende keer weer foto's)
Volgens mij lijkt het gewoon alsof je op hakken loopt. Binnenin zit de zool halverwege de schoen ergens en die loopt iets omhoog naar de hak. Denk dus dat het wel mee zal vallen met de moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Mooi jurkje hoor van Mariah! (Niet voor naar je werk ofzo maar bij haar kan het!)quote:Op zondag 31 januari 2010 01:29 schreef kvd het volgende:
En hij kan wat mij betreft ook wel bij de lelijkste outfitjes, maar toch past ie hier misschien beter...de hand van een achtergronddanser lijkt op een hele vreemde plek te zitten (tenminste, ik denk dat het een hand is)...Mariah Carey
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |